sâmbătă, 10 iunie 2023

Summer Team Event (partea I)

Ziua de marti a saptamânii calendaristice 23 am fost la München. Am avut "Summer-Team-Event".
În fiecare an - vara, compartimentul în care lucrez, organizeaza o iesire/ o excursie. Mai întâi se fac propuneri, se alege excursia care întruneste cele mai multe voturi, se formeaza un comitet pentru organizare si planul este pus în cel mai scurt timp în aplicare ☺ (toate costurile sunt preluate de firma).
Anul trecut am fost în Padurea Neagra, la Calw, un orasel pitoresc din landul Baden-Württemberg. Anul acesta excursia a fost fara înoptare, dar a durat o zi întreaga - de la 7 dimineata pâna aproape de miezul noptii!
Cum spuneam, marti dimineata ne-am întâlnit în gara si am calatorit cu ICE-ul spre München (doar 40 minute). Apoi am luat S-Bahnul si am ajuns la Muzeul German (Deutsches Museum), cel mai mare muzeu de știință și tehnologie din lume. Fondat în 1903, muzeul are un spațiu expozițional de 66.000 de metri pătrați, dispus pe mai multe etaje. Muzeul detine o colecție unică de exponate originale si reprezinta o adresa de top pentru cultura tehnică și științifică.
Pentru mine a fost a treia vizita la acest muzeu, însa de fiecare data poti desoperi alte detalii si niciodata nu este plictisitor, mai ales în compania colegilor de serviciu ☺☺☺ Suntem un grup foarte diferit, atât ca vârsta cât si ca origine si cultura. Suntem 17 ingineri de diverse specialitati, vorbim engleza între noi pentru ca ne-am adunat din 4 continente, respectiv 7 tari diferite ( doar jumatate sunt germani originari)! Per-total, firma are peste 2000 de angajati din 40 natiuni diferite! Suntem o comunitate multi-culti si poate datorita diversitatii, atmosfera de lucru este foarte destinsa. Suntem foarte buni prieteni - ceea ce face munca placuta, tinând cont ca fiecare individ petrece un sfert din viata la serviciu! Dar, sa revin la muzeu... în "Summer Team Event (partea a II-a )"☺

UP-DATA: tocmai am gasit fotografii din vremea analoaga ☺☺☺ Eram tot cu o grupa, în anul 2001, pe când faceam un curs de automatizare CAD pentru TCM ☺

1. Astfel de actiuni impreuna cu echipa sunt fantastice. Iar destinatia voastra, mai ca
    e greu sa o cuprind. Banuiesc ca muzeul are si site. O sa-l explorez.
    Voi continua cu citeala!
    Pupici si seara frumoasa, draga Carmen!😘❤️

1. Da, pe langa acest Summer Event noi facem multe alte activitati. Mergem la restaurant impreuna, la sport, apoi sunt si activitatile ce invita intreaga firma. E frumos sa te si distrezi, nu doar sa lucrezi ca un robotel!
      Multumesc ca esti aici alaturi de mine 💞🤗 pupici 😘

2. Este normal (sau ar trebui sa fie) si productiv -creativ. Adica e doar de castigat din asa ceva. Atmosfera placuta, oameni motivati,bucurosi, care petrec timp impreuna nu doar, asa cum spuneai in stres si doar ca niste robotei executanti...
    Foarte frumoasa excursie - si mi-a placut sa vad si pozele din 2001 - intodeauna mi-au placut astfel de punti peste timp.
    Imbratisari cu drag :*

1. da, firma la care lucrez este o firma foarte buna! Se zice ca "pestele de la cap se împute"... aici se aplica viceversa: daca seful este luminat, atunci lumineaza toata firma!
      Da în 2001 aveam parul foarte scurt, trebuia sa ma spal in fiecare dimineata, pentru ca altfel statea in toate directiile. Acum, cu parul lung, nu il spal decat o data pe saptamâna, dimineata doar il pieptan! Ma rog, aveam si 12 kg mai putin ☺ Tja, ale tineretii valuri ☺☺☺ Te pup, Rux, numai bine!💞🤗 pupici 😘

3. Foarte frumos! De-ar fi si la noi, in Romania asa, ce bine ar fi!
    Foarte frumoasa excursia voastra, ma bucur că v-ati distrat si v-ati relaxat! Pupici

4. Foarte frumos că puteți face asemenea ieșiri și că va simțiți bine. Eu una cu colegele mele (colegii sunt aproape inexistenti) nu vreau să îmi petrec timpul și în afara serviciului.
    Dar tu ești superbă la orice vârstă! Cu părul așa eram și eu, așa că îl prefer lung.

1. La noi in firma sunt barbati mult mai multi ca femeile. Dar e preferabil asa, am lucrat si in fabrica in care 90%erau femei (la Sibiu).
      Multumesc. Te pup 😘🌸

5. Foarte frumoase amintiri ! Mă bucur că faci parte dintr-un asemenea colectiv !