miercuri, 7 iunie 2023

Miercurea fara cuvinte (S23/23) - Aquilegia / Căldărușa

...de la Suzana, din nou la mine...
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

23 de comentarii:

  1. Cred ca nu stiu floarea . Ma gandeam la clopotei, insa sunt cumva diferite.
    Ce culori superbe au. Minunata curte aveti voi acolo!
    O sa intru maine, ca acum nu reusesc.
    Happy WW, draga Carmen!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. astea sunt flori "salbatice" ... se numesc pe latina Aquilegia si pe româneste Căldărușa (asa am gasit eu pe Wikipedia) Aceste flori sunt ca "buruienile" cresc singure si se inmultesc prin semintele ce se formeaza dupa ce se usuca inflorescenta. La noi in cartier rasar asa...prin vânt! Sunt tare frumusele ☺ si de atâtea nuante diferite!
      Noapte buna Suzana draga. Happy WW 😘❤️

      Ștergere
  2. Albaștri am și eu câteva tufe, dar nu știam că ar fi sălbatice. Eu le-am plantat și din când în când mai apare câte o tufă nouă din semințe, dar rar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le-ai plantat? nu, la noi sunt ca "buruienile" câteodata le smulg si le arunc, daca apar în rondoul cu flori de gradina joase (ca le ia lumina). Peste tot apar, pentru ca semintele sunt raspândite de vânt si daca au prins undeva radacina, ies in fiecare an pe acel loc. Sunt frumusele, dar foarte înalte, între 20 cm si jumatate de metru tufa cu frunze si în vârf câteva "cupe" ☺
      Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. De-ai putea aruncă până la mine cu câteva culori pe care nu le am! Prima de pe rândul doi, atât am, sămânță fac dar rar ies din ea pui.

      Ștergere
    3. O daca as tine minte ce culoare in ce colt cresc... La sfarsitul lui august florile devin capsule. Pot sa le adun si cu drag ti le trimit. Sa imi dai adresa, fac un pliculet 🤗💞

      Ștergere
  3. Minunate floricelele ❤️ - am avut și eu și eu acum câțiva ani, dintr-un amestec de semințe, dar nu le mai am acum... 🙃🙂
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt dragute pentru margini de straturi cu flori. Cresc destul de înalte si daca apar între floricele mici de înaltime, le acopera si le ia soarele... Dar sunt dragalase ♥
      Happy WW, Prietena draga! ☺♥

      Ștergere
  4. Nu cred să o fi văzut până acum. Şi e atât de frumoasă şi are şi un nume pe măsura frumuseţii ei. Drăgălaşă tare!
    Zi bună, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt dragalase! Si "caldarusele" au nuante atat de diferite. Sunt peste tot... Apar asa, pur si simplu 😊
      O zi minunata si tie, Potecuta! Happy WW 🤗

      Ștergere
  5. Frumoase flori, frumoase poze!
    Nu ştiam cum se numesc. Mă bucur că am aflat din comentarii. 😊

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, Vero draga 🤗
      Happy WW 😎❤️

      Ștergere
  6. Sunt absolut superbe. Mi-ar placea mult sa am un mic gard viu asa - cred ca eu am vazut o varianta pestrita.. la un moment dat. Dar acestea de la voi sunt superbe cu atatea nuante.
    Ah.. va trebui sa intreb si pe Ralu daca la ei apar asa. Desi din toate pozele trimise pana acum nu am vauzt - dar ei stau in nord, deci .. da. :)
    Pupici cu drag si happy WW!!! 🧡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite chiar acum,sub geamul biroului lucreaza gradinarii si smulg florile acestea, pentru ca aici sunt considerate buruieni... Mie imi plac,dar cum am zis, nu sa creasca pe oriunde 🤗...
      Happy ww 😎😘 o zi minunata!

      Ștergere
  7. Ce flori frumoase ai ales sa ne prezinti astăzi! Nu le cunosc, dar imi plac.
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florile salbatice sunt cele mai frumoase!
      Happy WW, Mihaela draga 😘🤗

      Ștergere
  8. Sunt flori frumoase. Nu cred că le-am remarcat prin Ro.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. These are stunners!
    Love the collage, Carmen.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere
  10. What lovely flowers! They're so bright and cheerful.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce "clopotei" frumosi!
    Nu mi-ar fi trecut prin cap ca sunt "buruieni". :-) Frumoase "buruieni! <3
    Pupici! <3
    Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere