miercuri, 6 mai 2015

Miercurea fără cuvinte (19) - La chioșc




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

77 de comentarii:

  1. La mine pomi înfloriți :D .Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe insula?
    Foarte drăguțe tricourile....cel puțin cele pentru fetițe sunt superbe! :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, pe insula Mainau :)) Mi-as fi cumparat din fiecare tricou, câte unul :))
      pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. He, he, ce tricouri simpatice! Un loc cu multă veselie.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru fetite si baieti :)) pentru toate gusturile :)
      Happy WW, Alex draga! ☺

      Ștergere
  4. vaaai...nu se poate!! :)))
    asa ceva haios...sunt tare tare simpatice! :)
    am ales o tema asemanatoare pentru MFC :)
    multumesc draga mea draga ca m-ai inscris, m-am straduit sa nu adorm, sa stii!
    te pupacesc, somn usor! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine are idei, atrage clienti! :)) multa lume se înghesuia, nu neaparat a cumpere, dar sa le admire :))
      pup draga mea draga! Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. Super draguta ideea tricourilor! Uite asa, fiecare micut poate sa devine exact ce-si doreste! :-)
    Salutari si happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) cred ca mai intâi micutii "devin" ce-si doreste mamica si taticul :))) Haioase tricourile, într-aevar!
      pup. Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. Happy WW tuturor!
    Ce copii zambitori! Stiu ei ceva...

    RăspundețiȘtergere
  7. La chiosc, inventivitate cat cuprinde...de toate pentru toti, amuzant de privit! Si eu iti doresc happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în chichineața asta puteai gasi aproape orice :)) Tare m-a amuzat si pe mine!
      pupici. Happy WW! ☺

      Ștergere
  8. Tricouri mi-au sarit in ochi. Sunt tare simpatice si amuzante!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaaaai, ce idee buna de tricouri mi-ai dat. :D In iunie e ziua nepoatei mele si cred ca unul de genul ar face-o sa rada. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta este un cadou dragut pentru micut si parintii lui :))
      pupici. Happy WW! ☺

      Ștergere
  10. Bună CARMEN!
    Ce drăguțe sunt tricourile,îmi plac tare mult!
    O zi minunată îți doresc,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce haioase sunt :) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte inspirat și amuzant modul în care au ales să prezinte tricourile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un chiosc foarte fain organizat - seful trebuie felicitat, mai ales pentru prezentare :))

      Ștergere
  13. Nostimă ideea umerașelor de la chioșc !
    Pe capacul acela sunt trei câini (lei, pisici) ?... Uite cum poate să te înveselească și un capac de canal ! :))

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai observat, Zina draga. Pe capacul de canal este stema Baden-Württemberg cu cei trei lei.
      Happy WW! :)

      Ștergere
  14. :))) Vesel şi haios. Bine-ar fi să fie unicat, nu de serie Fiecare copil ar arăta altfel... :)
    O zi minunată, draga mea. pup.
    ps.
    la noi vor fi 33 grd. Nefiresc pentru această perioadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la noi e cald si aerul asa apasator. Ieri în nordul Germaniei a fost tornado!!! Anormal! :) a înnebunit Planeta!

      Ștergere
  15. Vai, ce fetisoare amuzante si vesele! O sa purtam tricourile acestea astazi, ca sa nu ne scada buna-dispozitie toata ziua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) zambetul sa te însoteasca toata saptamâna. Pupici
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  16. N-am mai vazut asa ceva... Unic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu am mai vazut tricouri si umerase asa haioase, pâna aici :))

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. cu siguranta! Chiar daca nu iti trebuie tricou, dupa ce esti atras pentru o portie de râs, cumperi o cana sau o vedere sau un magnet de frigider :))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  18. Atractiva prezentare !
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am revenit si eu miercurea asta la WW, Bogdan este in sfarsit complet refacut si am avut timp sa public imaginile pe blog. :)
    M-am bucurat sa vad ca imaginile tale aduc asa multa buna-dispozitie, sunt tare simpatice tricourile. Sa ai o zi frumoasa, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai revenit, Raluca draga. Ma bucur ca Bogdan este din nou sanatos si vesel!
      o zi minunata sa aveti! Happy WW! ☺

      Ștergere
  20. Incantatoare si frumoase imagini ai surprins!
    Sigur aceste tricouri vor aduce un mare entuziasm
    copiilor care le vor purta.
    O saptamana cu multe bucurii!
    Pupici♥♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. veselie mare :)) Un comerciant cu suflet si har :)
      O saptamâna minunata sa ai, Steiana draga! pupici♥

      Ștergere
  21. Super! Toate tricourile sunt foarte vesele! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am mai vazut tabelul si am comentat cu nume/URL. :)

      Ștergere
    2. :) aaaa! acum vad ca o data esti cu poza de profil si o data doar cu numele. Cine stie ce probleme a avut internetul în secunda aceea?! bine ca ai reusit sa te înscrii, ma bucur!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  22. hahaha...ce haios sunt prezentate tricourile !!! :))
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si tricourile si umerasele sunt haioase foc :))
      pupici. Happy WW! ☺

      Ștergere
  23. Tricourile sunt dragute dar umerasele mi se par excelente! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Un tricou cu îngeraș mi-aș lua și eu! Cât costă, vă rog? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ooo, uite ca la pret nu m-am uitat. Eu doar le-am fotografiat...
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  25. Mie asa la prima vedere, umerasele mi s-au parut cam... creepy (mai ales ca le vedeam pe tableta si nu prea intelegeam ce sunt). Dar la a doua vedere... tot asa mi s-au parut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar?! oooo... esti singura care a facut aceasta remarca! umerasele sunt înfiorătoare?! hmmmm...Tja! pe mine m-au amuzat teribil :)

      Ștergere
  26. Da,nu ma lua in seama, sunt eu mai ciudata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pupici. Profit de ocazie si-ti spun: Mersi de job! :-*

      Ștergere
    2. Eeeee, l-ai castigat pe cinstitelea. La mine nu-si au loc nepotismele! (Doar fiicismele:))

      Ștergere
  27. :) Ioi, si calutul suedez Dala! Am si eu doi mititei acasa; isi tin de urat in fereastra de la sufragerie. Chiar n-aveam idee ce sa postez la miercurea fara cuvinte, insa mi-ai dat acum una ;)
    La multi ani sarbatoritului zilei! Vom inchina in cinstea lui Helmut si vom face galerie lui Bayern in seara aceasta! Pupici tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Calutul Dala si pictura ornamentala Kurbits :) Graful Lennart Bernadotte a fost mostenitorul de drept al tronului Suediei, dezmostenit doar datorita casatoriei cu aleasa inimii Karin Nissvandt - fiica unui industrias...
      Multumim - Helmut abia face fata telefoanelor :)) Suna când fixul, când mobilul. De serbat, va fi party mare in curte pe 16 mai, 26 invitati :)) Acum gata, nu mai facem nimic, stam cu ochii la tv. Hai Bayern! :))
      pupici Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Ahaaa, deci e pe Insel Mainau! Frumos memento!

      Ștergere
    3. Tiiiiiiiiii, ce ne-au batut! 3-0! :((

      Ștergere
  28. Interesanta prezentarea. Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Am ajuns cam tarziu pentru comentarii.N-am mai vazut,dar nici nu ma dau pe spate.M-am lamurit greu,de...batranetea.Noapte buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ok! nu trebuie sa te dea pe spate :))
      Noapte buna, Floarea draga! Happy WW! ☺

      Ștergere
  30. Amuzantă prezentare! N-am mai vazut. Băieţelul cu cămaşă şi cravată mi se pare tare haios. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt câtve modele simpatice :)´Mie mi-au placut ca inveselau aleea :)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  31. Amuzante tricouri si fain prezentate! :)
    Frumos la chisocuri! :) Prefer chioscurile in locul supermarketului - e mai personal "actul cumpararii", mai... reala interactiunea intre comerciant/producator si cumparator. :)
    La BV tocmai se incearca o "actiune" impotriva targurilor din Pta Sfatului - unde ajung mai mult cei care subinchiriaza spatii de la intermediari si vad, in special, kitschuri (care nici macar nu au vreo legatura cu "targurile tematice") :( Vrem sa vina la targ cei care nu fabrica in serie mare, cu "utilaje de fabrica", ci aceia care "mesteresc"... :)
    Happy WW!
    Noapte buna! Imbratisari cu drag, de la noi pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aveti dreptate la Brasov - târgurile sunt pentru artizanat nu pentru en-gros, produse falsificate în China sau Turcia :)
      Chioscul acesta era pe o alee pe Insula Mainau - unde nu exista alte magazine, în afara de galeriile de suveniruri din castel.
      Pupici si îmbratisari. Happy WW! ☺

      Ștergere
  32. Ma bucur tare mult ca a fost o surpriza placuta felicitarea! Mami era tare vesela ca a ajuns la timp felicitarea si ca, de data aceasta, n-a uitat sa cumpere si "timbrul" "prioritar" :)
    Sanatate sa aveti si multe-multe bucurii! Mari bucurii si realizari! Pupici cu drag-drag! (de la noi) <3
    *
    Am venit la joc la "spartul targului" pentru ca nu prea mai am timp sa stau linistita langa monitor. :) Si, colac peste pupaza! nu stiu cum am reusit sa-mi scrantesc degetul mic la mana stanga (si din cauza lui abia pot misca mana - s-or fi "impletit" ceva tendoane) :)) si sa tastez cu o singura mana e infiorator (n-am de ales, pentru ca am ceva de lucru), asa ca e si mai scurt timpul de... relaxare la tastatura! :)
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, a ajuns la marele fix, multumim înca o data si trimitem pupici si îmbratisari ♥
      ohhhh mai copilule mai!
      La mine nu ar fi fost problema din pdv al tastaturii, pentru ca eu scriu cu cu 2 degete ☺ degetul mijlociu de la dreapta si cu mijlociul de la stânga :)) asa m-am învatat si mege destul de repede :)) Nu intotdeauna bat tasta suficient de puternic si atunci lipseste câte o litera sau ma prea grabesc si inversez doua litere :))Tja, dar toti prietenii aici pe blog sunt isteti si deduc din contex cuvintele ciuntite :))
      Sanatate multa. Pupici. Noapte buna ☺

      Ștergere
  33. Copiii din tricouri si felicitarile "kilometrice" mi-au atras privirea.
    Peste capac am sarit.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vrut sa cumpar dar mi-am spus - lasa ca iau la plecare si... La plecare a trebuit sa fugim sa ajungem sa urcam pe ultimul vaporas care pleca spre portul in care aveam noi parcata masina! :) Asa ca am ramas fara vederi panorama.
      pupici. Happy WW! ☺

      Ștergere
  34. Fain, m-a binedispus.
    La spartul târgului, eu am găsit ceva mai mult decât un chioșc și mi-am ținut, zic, promisiunea făcută în urmă cu o săptămână.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha - deci astazi vom vedea partile pozitive ale capitalei, ma bucur!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  35. Bunaa!Am ratat inscrierea in colectia de saptamana asta dar am intrat sa ma amuz de pozele tale,chiar n-am vazut pe la noi asa....apropo de standul cu carti postale,am primit saptamana asta una din Split,Croatia,de la o prietena ce a fost acolo intr-o mica vacanta.
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) lasaca e buna si Harnicuta! pup
      Happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet,abia apoi am inteles cum de s-a vazut postarea mea!

      Ștergere