marți, 20 iunie 2023

Salutari din Verona

 
De obicei, drumul nostru spre Italia trece din Bayern prin Alpi in Austria, peste pasul Brenner in Italia si dupa apoximativ cinci ore de mers cu masina, se atinge provincia Verona. 
In cazul nostru insa, calatoria se lungeste pâna la aproximativ opt ore! 
Lui Leo nu ii place deloc sa calatoreasca in masina, motiv pentru care trebuie sa facem pauze dese. Macar 10 minute cam la fiecare ora de calatorie... Si ca de obicei pe acest traseu, ne oprim in Verona. Ca si anul trecut, am facut pauza o ora si jumatate, am servit masa de pranz si ne am plimbat prin piata Bra, in jurul amfiteatrului roman. 
Iubesc atmosfera de aici. Dar... la fel iubesc si sarmul statiunilor de pe malul lacului Garda. Asa ca, mai mult ca probabil in drumul spre casa vom face pauza lunga la Bardolino, Lazise, sau Malcesine... Nu stiu inca si nici nu ma gandesc inca la intors spre casa! Deocamdata abia am dat start vacantei 🤗😊 Va pupam 😘🐾😘

6 comentarii:

  1. Ce fotografii frumoase! Mi-ai făcut poftă de un concediu!😂
    Cum se numește floarea din prima poza(stanga) de jos? Avem și noi la serviciu si au început să înflorească.
    Vacanta plăcută! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o floare de ficus! Minunata nu i asa. Ma uimesc mereu acesti ficusi copaci din Piata Bra! Uite aici un vechi articol :https://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2018/06/floare-de-ficus.html
      Te pup. Multumesc 🍀😘🐾

      Ștergere
  2. Frumoase fotografii! Frumoasă să vă fie şi vacanţa! 😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!!! Ei asa da - o pizza ca aia mi-ar trebui si mie (pizza vad eu.. :))) lasa-ma asa). Sunteti niste frumosi - e bine ca puteti merge asa si cu pauze e chiar mai bine, va mai dezmortiti un pic, va mai bucurati de privelisti.
    Va imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da pizza este 😜 Am mâncat in Piazza Bra,la umbra zidului de aparare a orasului. Eu pizza quattro formaggi si Helmut ca de obicei pizza tonno e cipolla.
      Mereu in drum spre Italia ne oprim la Verona pentru o pauza mai lunga cu plimbari si masa de prânz si pe drumul spre casa ne vom opri la Laggo di Garda, asa e planul . Daca vremea tine cu noi,ca ne-am uitat la prognoza meteo pentru sâmbata in Tirol si se anunta ploi si furtuni.... Vom vedea ce se mai intampla 😊
      Pupici Rux draga. Numai bine 😘🐾

      Ștergere