miercuri, 28 iunie 2023

Venetia - Miercurea fara cuvinte

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

21 de comentarii:

  1. Superbe imagini. Concediu plăcut în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos oraș, mă bucur să îl descopăr in imaginile tale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb!!
    😘 am recunoscut o parte din cladirile pe care le am si eu in puzzle-ul 3D. Am o mica Venetie montata si pusa pe raft :)).
    Desigur ca e altceva sa o viziteti in realitate (ca asa mai poti si virtual, pe net, haha). Asa ca m-am bucurat sa vad prin ochii vostri (prin poze) imagini de la fata locului.
    Pupici
    Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am fost de mai multe ori in Venetia (si Leo a fost 😉de cel putin 3 ori inainte).
      De doua ori am fost si in perioada Carnavalului. Atunci mi a placut mai mult 😊
      Pupici si Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  4. Minunate amintiri! Happy WW, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Petrecem ultimele zile din vacanta in Veneto. Azi am facut excursie cu vaporul pe insulele Murano, Burano si Tocello.
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  5. Minunată colecţie! Şi ştiu că fiecare imaginine are şi o amintire şi mai frumoasă.
    Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bella Italia 🥰😘 pupici Luiza draga 😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Beautiful architecture! I hope to visit Venice some day.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe imagini! Toate atrag privirea, nu ştii la care să te uiţi mai întâi. 😉
    Happy WW, dragă Carmen! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce greu mi a fost sa aleg din cele peste 100 de fotografii! 😁
      Happy WW 🤗 Vero draga

      Ștergere
  9. Sunt frumoase fotografiile! Intelegi ce zic: fragmentele pe care le prezinti. Greu de ales, (si) in Venetia, ce e mai frumos decat frumos. :-)
    Venetia imi va aminti mereu de proful de istorie din generala care mi-a zis ca sunt "tufa de Venetia" la materia lui. Nu l-am contrazis. :-)
    Vacanta frumoasa in continuare, Carmen draga! Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere

  10. The architecture is stunning! Your photos are fantastic.

    RăspundețiȘtergere