miercuri, 16 aprilie 2014

Miercurea fara cuvinte (16) - Frumoasele mele




Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

41 de comentarii:

  1. Sunt superbe, Carmen!
    Felicitari pentru ca ai asa flori frumoase in gradina!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar ca sunt frumoase!
    cele dantelate sunt deoasebite, adevarate regine cu coroana :)
    pup draga mea draga, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe !
    O singură dată am văzut astfel de lalele „zdrențuite” le-am fotografiat,dar nu foarte reușit !
    Minunate :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  4. Te rog frumos sa stergi link-ul Iulisa pt ca e o greseala .
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar foarte frumoase.Cand le-am vazut,mi-am amintit ca acum cativa ani aveam mai multe , alte forme si culori.Sa ma conving am cautat imagini si nu m-am inselat.Trebuie sa iau lectii , gresesc pe undeva.Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe florile, pline de culoare si frumusete !
    O dimineata perfecta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât sunt de frumoase! Te lasă fără de grai cu "vesmintele" lor atat de viu colorate si franjurate. Vei avea cea mai frumoasă grădină de Paşte cu aşa mândre flori.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe, pur şi simplu superbe!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelente, frumoasele tale lalele! :)
    In realitate nu-mi amintesc sa fi vazut lalele "dantelate"...
    Soarele sa aiba grija de ele - tu stiu ca ai!
    Imbratisari de la grup pentru grup, cu drag! Pupici.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fascinante lalele prin eleganta lor,
    o adevarata simfonie de culoare !
    Zile fericite si luminoase pe masura sufletului
    tau generos pus in slujba privitorului de frumos!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe! Abia astept sa infloreasca si la mine lalelele desi nu am asa cum ai tu, ci simple.Dar tot frumoase sunt :)
    O zi frumoasa sa ai,Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună CARMEN!
    Sunt superbe lalele tale așa dantelate,mai rar întâlnești!
    O zi de miercuri cât mai plăcută îți doresc!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoase, este puţin spus, sunt splendide şi vreau şi eu!
    Pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Lalele ciufulite, sunt florile mele preferate, cu sau fara ciufi, asa ca le savurez din plin in dimineata asta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Lalelele sunt simbolul eleganței florale, pentru mine. Tot la ele m-am oprit și eu astăzi :) . Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lalele, lalele,
    Frumoasele mele lalele....iti amintesti melodia? :)
    O zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumoase într-adevăr :) chiar sâmbătă am scris despre Simfonia Lalelelor eu locuind la 18 km de Piteşti :)

    RăspundețiȘtergere
  18. superbe, felicitari! cred ca te fac sa zambesti de fiecare data cand dai cu ochii de ele
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Salutari de ... primavara. Lalelele sunt printre florile mele preferate. MUltumesc. Revin si eu (a cata oara?) cu armonie si zambete colorate!

    RăspundețiȘtergere
  20. superbe! culori care ne arata ce frumoasa e natura!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce frumoase sunt asa zdrentuite...m-ai inspirat sa le pozez si eu pe ale mele!

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbe! Intotdeauna mi-au placut petalele astea franjurate!

    RăspundețiȘtergere
  23. Dragele de ele, multe vor pieri la ce frigut s-a lasat afara... :(

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumos!
    La mine e un clasic azi.
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  25. ce mandre sunt ele, asa tivite! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Şi eu m-am orientat tot către o... frumuseţe vegetală!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe! Ciufulite, neciufulite ..toate sunt frumoase!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Cred ca luna lui april e luna lalelor!! Minunate si atat de variate sub toate aspectele! O zi de miercuri placuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ai niste "floricici" tare frumoase si voioase!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  30. ce frumoase!
    e noul model ca eu nu am mai vazut asa franjurate....;)
    te pop!

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna seara
    am venit si eu, in fuga, sa pe ultima suta de metri
    Bineinteles, ca e sezonul lalelelor si sunt foarte frumoase, de soi
    din comentarii am auzit ca nu au vazut pe la noi, dar in Bucuresti au aparut cu siguranta importate

    RăspundețiȘtergere
  32. si eu iubesc din tot sufletul lalelele :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Deosebite lalelele tale!Aveam si eu vreo doua rosii,abia asteptam sa infloreasca dar mi le-au rupt copiii...au inflorit in vaza acum.

    RăspundețiȘtergere
  34. Deosebit de frumoase aceste flori...parcă abia așteaptă să fie dăruite unei persoane dragi...:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Superbe lalele! Draga mea Carmen, îti doresc Sarbatori Fericite si un iepuras darnic :)

    Frohe Ostern!

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce cretoline si franjurate sunt! Sa ai zile pline de lumina si oamenii dragi aproape! Paste fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  37. Superbe imagini ! O fotografie cat o mie de cuvinte :) !

    RăspundețiȘtergere