duminică, 18 iunie 2023

De prin curte 🤗

14 comentarii:

  1. Florile sunt evident frumoase, insa pufosii... Adorabili!
    Concediu placut, draga Carmen! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo a suportat bine drumul lung (700km) dar cu multe pauze.
      Acum trebuie sa" suportam" soarele 🌞 si brita marii 😘💞 pupici. Si tie concediu placut Suzana draga 😎

      Ștergere
  2. Curtea ta pare un mic colţ de rai. O privesc cu jind. 🙂
    Noapte bună, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am plecat in concediu, dar gradina si casa sunt pe maini bune 🤗🥰
      O zi minunata, Vero draga 😘

      Ștergere
  3. Noi am amenajat asa ca sa be simtim bine 🌹♥️ multumim Luiza draga

    RăspundețiȘtergere
  4. O splendoare curtea ta. Sa tot stai sa te relaxezi într-o așa frumoasă coloristica cu așa companioni frumoși!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lasat casa si curtea pe maini bune... sper sa gasim totul inflorit si verde.
      Aici in mijlocul Italiei, pe tarmul marii Adriatice, nu sunt tei sau salcami... Deci vom pierde sezonul parfumului. Insa aici sunt altele care ne incanta... spre exemplu, ma tot minunez mereu, cum crec oleandrii precum buruienile pe aici, iar acasa, cat m am chinuit ... si am renuntat (mai ales din cauza ca trebuua sa caram vasele mari pe timpul iernii , in pivnita)
      Pupici Niko draga 😘

      Ștergere
    2. Am lasat casa si curtea pe maini bune... sper sa gasim totul inflorit si verde.
      Aici in mijlocul Italiei, pe tarmul marii Adriatice, nu sunt tei sau salcami... Deci vom pierde sezonul parfumului. Insa aici sunt altele care ne incanta... spre exemplu, ma tot minunez mereu, cum crec oleandrii precum buruienile pe aici, iar acasa, cat m am chinuit ... si am renuntat (mai ales din cauza ca trebuua sa caram vasele mari pe timpul iernii , in pivnita)
      Pupici Niko draga 😘

      Ștergere
  5. Ce bine se potrivesc pufoşii între flori! Ce frumos e la tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce flori minunate! Să blanosii sunt si mai frumosi! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. De fiecare data cand vad imagini din gradina .. e ca si cand as intra in „gradina secrete” - in poveste. E asa de frumos ... asa cum ar trebui sa fie.
    Trandafirii urechiati sunt adorabili :)))) Nu ma mai satur prinvindu-i. Dar, da, i-am admirat si pe cei de gradina care sunt absolut fabulosi... atat de plini si de maiestuosi.

    Pupici cu drag

    RăspundețiȘtergere