sâmbătă, 10 iunie 2023

Summer Team Event (partea II)

(continuare la "Summer Team Event - partea I-a"
Muzeul German, are galerii ce acopera toate domeniile tehnicii si stiintei, de la poduri, trenuri, motoare, baraje, avioane, rachete, sateliti, tractoare, instrumente muzicale, instrumente optice si medicale, robotica, aparatura foto si film... pâna la Planetariu (este cel mai avansat planetariu din punct de vedere tehnologic din Europa). Cu alte cuvinte, muzeul ofera o plimbare de sub pamânt (tehnologia mineritului) pâna la stele!!! O plimbare deosebita ♥ prin salile cu exponate în marime originala, cu machete, cu demonstratii interactive sau experimente live, cu pauze de o cafea, un suc sau o Brezel, cu 19 km de coridoare, sase etaje de exponate si treizeci de sectiuni! 
Pentru masa de prânz am iesit din muzeu dar ne-am reîntors pentru spectacolul de la ora 16 al Planetariatului. 
 
Sper ca v-a amuzat dansul meu sincron cu scheletul 🤣🩻

9 comentarii:

  1. Ce urias muzeu. Poti sa stai si o saptamana sa-l tot vezi. Cu adevarat minunat ca
    ne-ai povestit despre el. Iar mozaicurile sunt deosebite!
    Multumesc mult, draga Carmen! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este mai ales recomandat pentru zilele ploioase, pentru ca poti sa petreci timp superb in salile si galeriile acestui muzeu. Noi am nimerit o zi foarte calduriasa dar a fost placut si asa.
      O seara placuta,Suzana draga 😘🤗

      Ștergere
  2. Este chiar impresionant! M-am bucurat mult de poze si de filmulete! Simpatic foc sincronul :D
    Ai dreptate - fiind asa de mare, nu ai cum sa il cuprinzi tot (fara sa obosesti) din prima... cred ca ar fi interesant de vazut pe sectoare.
    Eu iti multumescca ne-ai plimbat si pe noi :*.
    Merg sa descopar partea a treia!
    Pup!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc că ne povesteti depre muzeu, este foarte interesant! Sunt atatea de vizitat ca o singura zi nu e suficienta. Dansul tau sincron este foarte drăgut si simpatic. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă ar oferi și cazare ai putea sta o săptămână!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, interesant muzeu ! Mi-au plăcut mult filmulețele ! Și dansul - ești o persoană jucăușă !!!
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere