vineri, 30 iunie 2023

Buna dimineata 🌞

30.06.2023 / 5:30 - Rosolina Mare, Italia

1. Foarte frumoase fotografii! Recunosc că eu nu am văzut nici un răsărit la mare, numai apusuri!

1. Ieri seara am fost la restaurant pana mai tarziu si nu am fost sigura ca astazi ma voi putea trezi la ora 5. Am pus cesul sa sune insa... M -am trezit cu cateva minute inainte de alarma! 🤗 La ora 5:27 a rasarit soarele 🌞
      Apusul aici nu este spectaculos, doar rasaritul, pentru ca soarele "iese" direct din mare!

2. Vai, ce imagini minunate. Cerul mi se pare absolut superb. Tot o încantare să stai pe plajă așa!

1. M-am trezit fara ceas, asa ca totul a fost peefecta armonie 😍
      Plaja e superba in zori de zi (la 5:27 a aparut soarele din valurile line).

3. Răspunsuri
    1. In cele 14 zile de concediu, am reusit sa ma trezesc de doua ori la ora 5, sa traiesc magia rasaritului de soare, peste mare 🌞

4. O dimineaţă superbă, perfect surprinsă în poze!

5. Răsăritul de soare văzut de pe malul mării,este cu adevărat un spectacol!! Va doresc drum bun spre casa și să ajungeți cu bine!!! O îmbrățișare întregii familii!!

1. Asa este! Un spectacol tulburatoe de frumos.
      Gelu draga, multumim. Astaseara a inceput ploaia, peste Rosolina mare toarna cu galeata. Norocul nostru ca am reusit sa incarcam bagajele inainte de ora 18, pe timp frumos 😊 Am fost la restaurant, am servit ultima masa, de gala, am reusit chiar si lui Leo sa ii facem baita, asa cu sampon si tot dichisul (nu doar dus cu apa, asa cum i am facut zilnic). Si pe la ora 21 s a pus pe ploaieeee. Nou ne am bucurat, ca nu mai se tine party in centru, langa supermarket 😂😁 E liniste in Rosapineta 😇 putem dormi cu geamul deschis.
      Pupici si pentru Diana si Tommy .
      Tie weekend placut la pescuit! Sunam cand vom ajunge acasa. Pupici si imbratisari 😘😘🐾

6. Uauuu! Ce poze faine, faine, faine! 😍 Carmen, Leo si marea! 🐾 ❤
    Pare ca cerul reflecta spuma marii!
    Superbe imagini si excelenta atmosfera!
    Sa va fie bine! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! 💞

1. Nici de data aceasta nu am reusit sa il dau jos din pat pe Helmut la ora 5 dimineat! 🤣 A zis ca a admira rasaritul este treaba de românce romantice 😂🤣
      Nici Leo nu a avut chef asa ca la prima sedinta foto cu rasaritul de soare. Mereu dadea sa plece spre potecuta ce duce la casa noastra de vacanta 😂😊
      Fotografiile le am facut cu ajutorul unui stick cu telecomanda.
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 🐾😘😘

7. Minunat!!! Cum ai facut pozele? :D
    Ahhh acum mi-am amintit ca am o poza cu rasaritul din 2002... :))))) la Saturn.Acolo aveau parintii prieteni mele un loc unde puteau sta si am mers si eu si cu cealalta prietena a noastra. Foarte dragut a fost...
    Pozele voastre sunt minunate. Leo esti un scump cum pozezi, te joci si dai pupici!! 😍

1. Pozele le am facut singura, sunt practic Selfies.
      Am un stick cu trepied l am pus pe nisip si cu telecomanda am declansat telefonul meu 😂
      Leo nu a avut chef de pozat. Pana la intorceam eu el lua poteca spre iesirea de pe plaja, ca diar cunostea drumul spre casa, ieri au fost 13 zile de cand "ne am mutat" la mare 🤣
      Sezlongul l am "imprumutat" pentru doua poze. Era pe plaja.... Multa lume isi lasa aici umbrela si sezlongul direct pe plaja. De aceea, tractorul care grebleaza nisipul dimineata are mereu probleme sa mearga in slalom printre bete de umbrela.
      Va pupam 😘🐾 o zi buna!

8. Bună seara! Frumoase amintiri! Frumos răsăritul! Nu mai zic nimic de blondina și cățelul din poze, ei știu deja că sunt superbi și că mi-s foarte dragi!
    Pupici

1. M am trezit de doua ori in concediu la ora 5 ca sa vad splendoarea aceasta !
      Azi noapte m am trezit la 3 sa vad luna plina 🤣😉 Am facut poze frumoase!