miercuri, 30 decembrie 2015

Miercurea fara cuvinte (53) - Ca globul din Pomul de Craciun

Augsburg, 24.12.2015 - cu Silvia si Virgil

Cu acest colaj, închei organizarea rubricii "Miercurea fara cuvinte". Va multumesc pentru contribuție si m-as bucura ca unul dintre participantii constanti la MfC sa preia în continuare rubrica - ofer cu placere toate informatiile necesare ☺
Va urez sanatate si LA MULTI ANI! Anul Nou sa va aduca bucurii si împlinirea viselor!
UPDATE ora 10:30 - Calin Hera va organiza în continuare întâlnirile de miercuri si începând din 6 ianuarie 2016, blogul http://calinhera.blogspot.ro/ sau https://calinhera.wordpress.com/ va detine tabelul de înscriere la "Miercurea fara Cuvinte" ☺

68 de comentarii:

  1. Sa te bucuri de toate drumurile noi pe care le vei face!
    Orice sfarsit este si un nou inceput, de care sa te bucuri din plin!
    Cu mult drag iti urez: La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU este masina mea :)) Nu, nu, eu am fotografiat-o doar pe bulevardul central, zilele trecute. Cum era sa trec nepasatoare pe lânga o "masina din aur"? :)))
      Te pup. La multi ani!

      Ștergere
    2. Sigur ca este masina ta, altfel nu o fotografiai asa de mult! :)
      La multi ani!

      Ștergere
    3. doar am fotografiat-o si... am lustruit-o cu batstele ☺☺☺
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  2. mmmda, vorba unui "parodist": gold is BEST, best, best, beeest! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. drept sa spun, ceva lipsuri tot are, îi lipseau cateva diamante pe roti ☺☺☺☺☺☺

      Ștergere
    2. Spiroschi cum s-ar zice!? :)))

      Ștergere
  3. Masina din aur!!!! Un moment foarte haios, batista o vom pastra:))
    La Multi Ani! Sa fiti sanatosi si bucurosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem numai amintiri minunate din plimbarile noastre prin Bavaria :) te pup
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
    2. De ceva vreme mă tot gândesc cum să încep un nou an, dar nu ştiu cum se face că tot la aceiaşi soluţie ajung. Deci, mai bine s-o las aşa cum este.

      Ștergere
    3. sanatate multa, asta-i cel mai important sa o pastram! An Nou fericit si La multi ani!

      Ștergere
  4. O bijuterie din aur,este superbă!
    Mulțumesc pentru urări,la rîndul meu îți doresc un An Nou fericit
    cu multe reușite și împliniri!
    LA MULȚI ANI,2016!
    Pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii! pupici si îmbratisari

      Ștergere
  5. Cu totul si cu totul din aur! Cineva a fost foaaaaarte cuminte :) Amu' no, dac-am vazut si iPhone aurit si cu Swarowski, de ce n-ar face si Ferrari la fel cata vreme exista cerere si bani pentru astfel de mofturi (ca sa nu le zic altfel)!? Va pupam, dragilor! XO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va pupam si noi :-* La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  6. Astazi am "trisat" putin si am adaugat un articol care contine si multe cuvinte, dar este o retrospectiva a intregului an 2015, asa ca mi-am dorit sa il includ aici.
    Mi-a parut tare rau sa citesc ca este ultima rubrica MFC, eu prin intermediul unei astfel de rubric te-am descoperit la inceput si de asta imi era tare draga.
    Iti doresc un An Nou plin de bucurii alaturi de toti cei dragi, cu sanatate si multe impliniri! Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. transmit si eu urari de bine si La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!
      cu siguranta, drumurile noastre se vor mai întâlni :) te pup

      Ștergere
  7. Felicitari pentru daruirea, pasiunea si munca ta
    care te fac o persoana cu totul deosebita!
    Un an nou 2016 fericit ,o imbratisare si multi
    pupici de la mare distanta,pentru tine,
    dragalasa mea prietena!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Steliana, multumesc pentru cuvintele tale calde!
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii! pupici

      Ștergere
  8. Felicitari pentru persoana cu totul deosebita si speciala care esti. Imi cam vine a plange, simt ca de data aceasta sansele sa te razgandesti sunt cam mici, eu totusi insist!!! Pe de o parte as scrie ca as putea prelua ideea, pe partea cealalta nu vreau sa scriu, caci aceasta inseamna clar ca nu te mai razfgandesti. Nu stiu ce sa mai spun, serios! Pentru mine blogosfera va fi foarte saraca, daca tu mai scrii. Ea este extrem de vasta, nu e saraca, dar emotional asa simt. Nu pot sa scriu cat de rau imi pare, stii ca esti modelul nostru de optimism, de tonus, de forta, de echilibru, de viata frumoasa, intr-un cuvant! Nici nu pot sa iti facurarile, revin. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare nespus de rau ca ti-am pricinuit tristete, însa drumurile noastre se vor mai întâlni, deci încheierea blogului nu înseamna si despartirea :)
      Te pup si-ti multumesc pentru frumoasele gânduri si cuvinte. La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  9. Oau, ce apariție! Cum era să ratez globul de aur?!
    Am și eu o nestemată azi, încerc să țin pasul.
    An Nou minunat, Carmen, și vouă, tuturor prietenilor din lumea Miercurii fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nestemata ta este... fara pret, este o comoara!
      Îti multumesc pentru ca te-ai oferit sa preiei stafeta MfC! Sunt sigura ca totul va fi bine.
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  10. Waw! AUR!!!
    Multumesc, pentru tot ce ai daruit cu aceasta rubrica. >:D<
    Cu dragoste, recunostinta si admiratie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pup si te îmbratisez. La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  11. Wow, ce mașinuță! De arătat, arată tare ”prețios”, dar aș fi curioasă cum se conduce. :))
    Ein gutes Neues Jahr, Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la asa masina, cred ca posesorul are si sofer în uniforma :))))
      Beste Wünsche und die Erfüllung vieler Träume im Neuen Jahr! :)

      Ștergere
  12. Nu m-ar mira sa zarim si prin satele noastre asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma gandesc cum e vara cand soarele straluceste ca ea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mă bucur că preia Călin ”Miercurea fără cuvinte”, chiar mă obișnuisem cu această rubrică și blogul meu ar avea de suferit fără ea. :))
    Mulțumim, Carmen, pentru găzduirea de până acum! Să fii activă și veselă și mai departe, și să ai parte de un an nou minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur :) Multumesc mult, Flaviana!
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  15. La multi ani! Un An Nou fericit numai cu bucurii! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. E masina lui Mos Craciun?:))
    LA multi ani si numai bine sa va aduca 2016!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) nu am vazut cui apartine masinuta... Era parcata pe un bulevard, în Augsburg.
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii! pupici

      Ștergere
  17. Ce faină-i „Aurica lu' Ferarri” :))) !
    Happy WW
    La mulți ani buni cu multă sănătate îți doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curajos Domnul sa iasa la plimbare cu tot tezaurul la vedere :)))
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  18. Mos Craciun are asa masina?
    Cu albul zapezii in gand si prospetimea florilor in suflet,fie-ti ziua cu bucurie si iubire!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. înca cred ca Mos Craciun are o saniuta trasa de reni...
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. multumesc pentru sustinere de-a lungul celor 6 ani de blog!
      La multi ani! An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  20. Glamour pe patru roti!!! frumos "glob"!
    La multi ani cu soare, cu veselie si zile senine!
    Ps. Azi, soarele a iesit din nou la datorie, ca nu cumva sa credem ca fulguiala de ieri mai revine, altfel de cum stiam din scriptele prognozei, deja enuntate..."prin punctele esentiale!"
    Uite ce poate face natura! ieri, un fulg ici-colo, mititel, azi e soare, inca o data!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) lux si extravaganta! Nu am mai vazut niciodata un Ferrari auriu :)
      Ultimele zile ale anului se scrurg ca nisipul in clepsidra... Fie ca anul care vine sa fie mai bun si mai frumos! An Nou cu sanatate si vise împlinite! La multi ani, Alexa draga!

      Ștergere
  21. E mai fain modelul decat culoarea, dar e in ton cu atmosfera de sfarsit de an. :) :)
    An Nou cu sanatate si numai bucurii!
    Ma bucur ca am facut parte pe o perioada la MFC, pupici!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa m-am gândit si eu :)) mai ales ca anul acesta culoarea trendy pentru Pomul de Craciun chiar a fost auriu si cupru.
      An Nou cu sanatate si vise împlinite! La multi ani! xoxo

      Ștergere
  22. Oau! Ce apariție strălucitoare. Îmi închipui cum strălucea în lumina soarelui!
    Dragă Carmen, întâi de toate vreau să îți urez un An Nou cât mai bun, cu sănătate multă, multă, cu bucurii nenumărate și numai împliniri. Mă întristează gândul că vrei să închizi pe aici, căci tu ai reușit să aduni în jurul tău atâția oameni faini și să împlinim legături prietenești atât de frumoase. Ne-ai oferit cu fiecare postare atâtea lucruri minunate, ne-ai răsfățat cu bunătățile din bucătăria ta, ne-ai plimbat pe meleaguri pline de frumusețe și ne-ai dăruit atâtea lucruri bune și minunate, pentru care îți mulțumim cu toți. Eu unul îți sunt profund recunoscător pentru fiecare vizită și gând bun, mai ales pentru urările pline de căldură adresate de tine micuței Sara și familiei mele. M-aș bucura mult să nu închizi blogul și să mai treci pe aici, măcar din când în când, ca să știm de bine de la tine. Iar pe pagina mea, te aștept cu mult drag de câte ori vei dori și vei putea să treci.
    Sărut mâna pentru tot! Sunt onorat că te-am cunoscut și sper să ne întâlnim cândva și dincolo de mediul virtual.M-aș bucura nespus.
    La mulți ani cu bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. toata lumea se oprea pe bulevard si admira extravaganta masina, iar eu - pentru ca port mereu aparatul foto la mine, i-am dat ocol si am fotografiat-o din toate partile :))) Mi-am imaginat ca proprietarul sta undeva la o fereastra si priveste amuzat ce senzatie a facut masina lui in oras :)
      Alex draga, multumesc pentru urari si cuvintele calde si iti promit ca voi mai vizita pagina blogului tau. Sara prctic a crescut sub ochii nostri aici, si sigur ca o sa-mi fie dor de ea câteodata. Blogul nu il voi inchide - nici pagina de aici si nici cea de la prima mea adresa, insa nu voi mai publica niciun cuvant si nicio fotografie. Au fost 6 ani plini si frumosi si eu ma bucur deasemenea ca te-am cunoscut pe tine si pe toti acestia care ne-am adunat la MfC.
      An Nou cu sanatate si vise împlinite! La multi ani! ☺

      Ștergere
  23. La mulţi ani, Carmen! Cu bucurii şi sănătate!
    Şi mult bun gust pe străzile pe care te vor purta paşii... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani draga Potecuta! Sanatate si numai bucurii în noul an! xoxo

      Ștergere
  24. Iti multumesc mult de tot pentru fiecare dintre cele 116 articole pe care le-am pregatit pentru intalnirea magica de miercuri:).
    Si pentru toate calatoriile virtuale pe care le-am facut (si pe care le voi mai face), documentate si savuroase pe care le-am gasit pe blog.
    Pentru fiecare gand bun si pentru ca ne-am intalnit virtual ... in lumea larga a internetului.
    Sper sa ne mai citim si in continuare! M-as bucura nespus:)
    Multa multa sanatate si liniste sa ne aduca 2016.:)
    Happy WW!!!
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce, multumesc pentru caldele cuvinte - m-ai emotionat tare! te pup draga mea si iti doresc un an mai bun si mai vesel, cu multe împliniri si sanatate! La multi ani, Rux draga! xoxo

      Ștergere
  25. La multi ani,Carmen!Iti doresc sa ai un an asa cum il vrei tu.
    Imi pare rau ca nu vei mai fi activa,imi va fi dor de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Gianina draga! Sanatate si numai bucurii! :-*

      Ștergere
  26. Nu îmi vine să cred... Am aflat târziu, abia azi, de hotărârea ta. Trebuie să fi avut tu un motiv serios ca să renunți să publici pe un blog atât de iubit de oameni, dar mie tot nu îmi vine să accept. Îți mulțumesc mult pentru bucuria pe care mi-ai adus-o cu fiecare articol, nu numai cu fotografiile de la Miercurea fără cuvinte.
    Îți doresc succes în ceea ce vei face de acum încolo și păstrez speranța că, totuși, după o vreme, vei reveni în blogosferă!

    Să ai zile senine, dragă Carmen! ☺ ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... faptul ca nu prea comenta nimeni la articolele pe care eu le publicam zilnic m-a determinat sa încetez activitatea pe blog - acesta este singurul motiv. Uite, chiar si tu care ma lauzi, ai trecut pe aici dupa o saptamâna :) Tja... Incepand cu 2016 am hotarât ca imi voi investi timpul si creativitatea în altfel de activitati.
      Ramas bun, Zina draga! Sa ai doar zile senine! ☺

      Ștergere
  27. Tarziu, tarziu, ajung aici sa iti spun si eu: multumesc pentru Miercurea fara cuvinte! E blogul tau cel care mi-a dat curaj sa pasesc in blogosfera. N-o sa-mi uit curand mirarea, cand dupa postarea pentru MFC am avut vizitatori! Si nici nu stiam cum sa le raspund, si nu stiam ca era politicos sa le intorc vizita. :))
    Primavara minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru duo! <3

    RăspundețiȘtergere
  28. Mai trec pe aici, rar... :( desi stiu ca usa e inchisa. Inca nu-mi da inima ghes sa ma inscriu la MFC in alt tabel (poate ma inscriu aici) :) Poate c-o s-o fac la un moment dat, pentru MFC, joc pe care l-ai adus in blogosfera româneasca, si pentru cei putini pe care ii mai stiu din acel nou tabel.
    Imbratisari cu drag, de la trio pentru duo. <3

    RăspundețiȘtergere
  29. Mai putin si imi cumpar si eu una... nu stiu daca din aur :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Interesanta masina... tentanta. Dar pana la ea e un drum de facut

    RăspundețiȘtergere