vineri, 13 iunie 2014

Pe autostrada (Vineri 13!)

6 comentarii:

  1. Grozav de faina "ţoacla" , mi-ar place si mie una, desii cred ca pe mine ar trebui sa ma "ancoreze" sa nu-mi iau zborul... :)))))

    pupici, mai un pic si este weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. ehe!
    asa tare mi-ar mai placea si mie... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe baietanul 'cela scrie reumatism (la picioare mai ales) ;) In plus, pare ca-i este cam... mare motocicleta, dar capabila sa-si pastreze echilibrul si la curbe cu el calare. :)
    Intr-o Vineri 13 o Harley... 13?! :))
    Zile fericite sa aveti!
    Imbratisari de grup, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mai scrie "ghips" cel putin. Eu am cateva cazaturi cu bicicleta(semicursiera ruseasca), la maxim 25km/h si aproape m-am facut praf (s-a lasat cu deplasari la Urgenta). Nici nu vreau sa ma gandesc la ce poate pati el cu farfuria aia in loc de casca...
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faina motocicleta omului! Dar cam mare si cred ca si greu de manevrat, daca nu ai o statura pe masura. Am vazut zilele trecute prin orasul nostru una asemanatoare si lumea intorcea capul dupa ea, mai ales ca avea o "voce" grava, impresionanta. Singura data cand am mers cu un motor a fost in copilarie, pe "celebra"... Mobra! Facea aia un zgomot....

    RăspundețiȘtergere
  6. Amuzant domnul acesta pe motocicleta lui remarcabilă! M-am înveselit privindu-l, hihi!

    RăspundețiȘtergere