marți, 30 decembrie 2014

Ninge ca-n povesti!

Ninge ziua si noaptea, ninge blând, cu fulgi mari si pufosi... Ninge ca-n povesti!



22 de comentarii:

  1. Carmen, la ora asta fulgii tăi pufoși s-au transformat în lasere albe. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de vina sunt eu ca nu stiu sa setez mai corect camera foto a telefonului meu mobil. Am stins blitzul... tja, sunt doar fotograf amator ;)

      Ștergere
    2. Nu te plânge.
      Sunt oameni care au aparate de fotografiat și nu reușesc să aibă fotografii cum este imaginea cu nr. 7, de sus în jos și de la stânga la dreapta. ;)

      Ștergere
  2. Frumos! La noi e mai mica zapada.Pentru ca e foarte frig,am amanat o plimbare in parc seara asta.O seara cu caldura si linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si noi am amânat plimbarea pentru maine, la noi a fost placut, temperaturi un pic sub zero grade... Meteorologii au anuntat ca va ninge fara pauza pâna joi! Astazi s-a mai asternut o jumatate de metru! wow... nu stiu cum va fi când se va topi totul, ca de vineri cica vom avea +5 grade si mult soare.
      Multumesc. O seara tihnita si tie!

      Ștergere
  3. :) Magia albă acoperă totul!
    O seară faină îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos era si înainte, însa acum cu pulberea alba este asa cum trebuie sa fie iarna :)

      Ștergere
  4. ce frumoooos!
    macar un pic daca ai trimite si la mine! un pic de poveste....:)
    te puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trimit cu drag :)) dar cum sa fac, pentru ca figura cu abracadabra înca tot nu-mi reuseste...
      pup :-*

      Ștergere
  5. Cu intarziere, (datorata unei defectiuni a Pc-ului, inca de la la inceput decembre), reusesc sa vizionez frumoasele posturi cu cuprind splendide imagini, pretioase ganduri si amintiri, rand pe rand... Deci, mii de scuze ca nu am putut face vizite in tot acest timp!
    Sper ca 2015, ce bate la usa, sa aduca prosperitate, pozitivitate, cu multa sanatate, mai ales, bucurii pentru suflet, momente deosebite pentru tine si cei dragi, familie si prieteni deopotriva!
    La multi ani si numai bine in tot si toate! Alles gute und herzliche grüße und Fröhliche Neue Jahr -2015!! Cu gandul aproape si multumire pentru amicitie, Andra Alexa T

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani, Alexa draga! un An Nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  6. Ce frumoase fotografii ! A nins frumos la voi- la fel ca la noi ! :)
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A nins fara pauza, pâna azi dimineata... Traim într-un basm :))
      Ne pregatim pentru o scurta plimbare. Pup

      Ștergere
  7. Frumoasă iarnă, la sfârşit de an vechi şi început de an nou. Şi la noi a nins ca-n poveşti şi e aşa de frumos afară. Şi oamenii parcă sunt mai veseli.
    Numai zile frumoase, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , Alex draga. Trimit si eu gânduri bune spre familia ta frumoasa! La multi ani!

      Ștergere
  8. Wow, ce frumos! Ne-am dorit sărbători cu zăpadă, acum avem :) cu căldură-n casă şi vin fiert pe masă!
    Te pup, draga mea, o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este într-adevar sfârsitul de an asa cum l-am dorit, cu multa zapada.
      Te pup draga mea. Mai sunt doar câteva ore pâna la trecerea în Anul Nou, trimit gânduri bune si urari de sanatate si bucurii! La multi ani! ♥

      Ștergere
  9. In sfarsit, acum aveti si voi zapada :) Noi ne-am cam saturat deja de ea, desi se pare ca nu vom scapa pana la primavara! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi este o vreme superba... zapada înalta si temperaturi între -2 si zero grade. Pupici

      Ștergere
    2. Minus 16 grade in Noaptea de Anul Nou la noi :( Pupici zgribuliti!

      Ștergere
  10. Am fost rasplatiti si noi cu zapada de poveste. Ce bine c-a nins!!!

    RăspundețiȘtergere