vineri, 12 decembrie 2014

Medii optice

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"


Imagini din timpul plimbarii cu autocarul prin Palma de Mallorca

20 de comentarii:

  1. variatii pe aceeasi tema, incantatoare variatii :)
    azi soarele a ajuns si la noi, te pupacesc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în prima fotografie se vede minunata catedrala, în ultima se vede vaporul nostru :))
      te pup draga mea draga :-*
      PS: soarele l-am trimis eu ;)

      Ștergere
  2. Bună CARMEN!
    Superbe fotografiile tale!
    Un weekend cât mai plăcut să ai,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Elena draga! si tie, un stat bun în weekend! pup

      Ștergere
  3. lumea foarte relaxata in Palma de Mallorca...:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) daca a trecut sezonul de plaja, strazile au reintrat în ritm normal ;)
      pup si eu. Sart bun in weekend!

      Ștergere
  4. Privirea ta este peste tot.Strazile reflecta dorinta ta de a vedea cat mai mult si in ansambu peisajul ce se iveste.Cum te gandesti tu la toate! Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) fotografiile mele nu sunt artistice, însa... sunt amintiri tare frumoase ale locurilor pe unde ma deplasez :) Nu exista sa merg în excursie fara aparat de fotografiat :)
      Te pup. Un weekend minunat si tie!

      Ștergere
  5. La marele fix te-ai orientat, special pentru reflexiile de vineri! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se întâmpla sa trec pe strada de multe ori pe lânga oglinzi si atunci parca ma trage cineva de mâneca si-mi spune - hei, nu uita de rubrica "reflexii în oglinda"! :))

      Ștergere
  6. Am aruncat o privire si catre sofer. :)
    :)) Catedrala nu am remarcat-o decat dupa ce am citit comentariul tau despre aceasta, dar catelul l-am remarcat imediat! Desigur, era mai aproape! :)
    Un minunat sfarsit de saptamana va dorim! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) dragut felul în care ai descris ordinea "aruncatului cu privirea" ;)) Pup si eu draga mea
      Un weekend minunat sa aveti, îmbratisari de la noi.

      Ștergere
  7. Frumos totul aici la tine! Catelul l-am remarcat si eu! Mi se pare cam periculos sa mearga pe acolo! ( Sunt posesoare de catel. :) ) Cat despre vapor...mi se pare imens!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. catelul si stapânul... si eu cred ca ar fi putut gasi un loc mai placut pentru plimbare. E drept ca era promenada de la marginea Mediteranei, dar cred ca exista si o alee pentru pietoni, nu ar fi trebuit sa mearga pe sosea.
      Vaporul este cel mai mare pe care il are Costa în flota. Pe mine m-a uimit faptul ca era ancorat foarte aproape de centrul orasului :)

      Ștergere
  8. Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O dimineata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata, Iulisa draga!
      multumesc mult! un weekend minunat sa aveti!

      Ștergere
  9. Chiar mă întrebam de unde or fi imaginile acestea calde, însorite. Deci tot din frumoasa vacanţă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despre imagini calde... oh! as putea publica chiar si astazi :( La noi în Bavaria se pare ca iarna a uitat sa vina! Astazi este soare si 8°C! De mâine cica se va mai încalzi si încep ploile! Cred ca anul acesta Craciunul nu va fi alb... Dar eu, înca mai sper ;)
      Un weekend minunat sa aveti, Alex draga!

      Ștergere
  10. Acum a rasarit soarele si pe strada mea !!! In sfarsit! Dar tot te invidiez (!) pentru fotografiile tale !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) as putea spune acelasi lucru despre vacanta la la munte, între troienile de zapada! oooo, ce dor imi e!
      pup draga mea :-*

      Ștergere