sâmbătă, 29 iulie 2023

Dansul pe pânza de pictura

Dupa cum am spus în articolul precedent, saptamâna aceasta pentru mine a fost o saptamâna grea, dar plina de activitati dragute. Una din activitati, a fost seara petrecuta alaturi de Andrea la sedinta de pictura. Miercuri am plecat împreuna de la serviciu direct spre Gersthofen, oraselul în care s-a desfasurat evenimentul ArtNight
Tema picturii a ales-o colega mea de birou pentru ca aceasta seara a fost “cadou pentru ziua ei de nastere” ☺ “Dansatoare în lumina lunii” se numeste tabloul original conceput de artista berlineza Maria Degel. Ilustratoare si pictorita de meserie, Maria face parte din echipa ArtNight si asa cum a declarant, ea crede ca în fiecare om exista un artist. Trebuie doar ca fiecare sa aiba încredere în pensula si sa nu-i fie frica de pânza alba ☺ 
Tabloul ei poate fi realizat în trei ore si jumatate si paleta de culori poate fi adaptata dupa preferintele cromatice ale fiecaruia. “Dansatoarea în lumina” este în Germania, unul din cele mai bine vândute motive. Folosind o tehnică simplă care imita pointilismul, utilizând culori acrilice si doar trei marimi de pensule, fiecare din participante a reusit sa creeze un tablou unic. Acelasi tablou, interpretat în stilul propriu. 
Am fost 22 participante si am obtinut 22 dansatoare cu rochii uimitoare, în culori pastel sau efervescente, cu contraste, lumini si umbre, cu stralucire, volum si miscare pe diverse grade de intensitate. Fiecare a lucrat concentrat si totusi ne-am permis fiacare sa servim si câte un cocktail. Am marit atentia doar la alegerea paharului, pentru ca a fost pus pe masa alaturi de cel cu apa pentru spalat pensule ☺☺☺ 
Locatia a fost un separeu în Restaurantul “La Commedia”, cu geamuri spre Piata Primariei si Sala Culturii. La un moment dat, afara a plouat în rafale si apoi, piața a fost învaluita în culorile curcubeului. Ne-am zis: iata un nou motiv pentru pictura!... cu alta ocazie, poate... 
Am pertecut o seara tare placuta si târziu, când culorile s-au uscat pe pânza, ne-am sunat sotii care au venit dupa noi cu automobilul.


14 comentarii:

  1. Foarte frumoase dansatoarele voastre, şi cred că v-aţi distrat de minune! 🙂
    Noapte bună şi o duminică pe placul tău, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, atmosfera a fost tare placuta!
      multumesc Vero draga ♥ pupici

      Ștergere
  2. Frumoasa dansatoarea in lumina, in toate "ipostazele"! ❤ Si ce cadou inedit pentru Andrea! Super!
    O atmosfera de calm! Se simtea si concentrarea. 😊 Cateva ore minunate!
    Imi place si montajul foto-video. Felicitari si pentru dansatoare si pentru montaj. 💐
    Duminica frumoasa iti doresc, Carmen draga! Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! ❤ 💕 🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ziua Andreei a fost in perioada cand eu am fost plecata în concediu si în plus, de ziua ei, s-a logodit! ♥ Asa ca Ziua nu am putut sa o lasam neserbata! Eu pregatisem surpriza inainte de a pleca, i-am dat plicul cu invitatia, inchise si mi-a promis ca deschide doar de ziua ei ♥ Asa a facut ♥
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro ♥♥♥♥

      Ștergere
  3. Și eu am avut și încă am o săptămâna grea....mi-am schimbat locul de muncă și...până mă adaptez. Însă eu nu am/avut parte de activități drăguțe ca tine.
    În weekend încerc să mă relaxez cât de mult pot.
    Îmi place foarte mult cum ați pictat, toate dansatoarele au ieșit minunat! O duminică frumoasă să ai! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo, jeee, inteleg! E greu sa incepi un nou job, dar in aceeasi masura este si frumos! Sper ca perioada de acomodare sa iti fie cat mai placuta!
      la mine au fost 3 saptamâni cand am preluat si lucrul colegei mele care a avut concediu de odihna - si eu am fost plecata doua saptamani si in august voi mai pleca inca o saptamâna. Asa este viata!
      Te pup Mihaela, mult succes! ♥

      Ștergere
  4. Ce idee minunată de a-i dărui o experiență inedită prietenei tale! La mulți ani binecuvântați! Să fie sănătoasă și fericită! Iar ție să-ți răsplătească Dumnezeu dragostea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc in numele colegei mele ♥ Da, s-a bucurat si mândre am aratat poze colegilor curiosi sa stie cum s-a desfasurat sedinta noastra de pictura.
      Ba chiar seful s-a exprimat ca poate urmatorul Team Event va fi un astfel de workshop ! Poate ceva cu trnasfer de fotografie... Ma rog nu toti barbatii au rabdare sa picteze... cica ☺
      Multumesc asemenea Daniela draga!

      Ștergere
  5. Ce frumoase creatii! Cred ca era minunat in atelier, fiecare tablou cu nuantele lui!
    Multumesc pentru filmulet, draga Carmen! Noapte buna si o saptamana faina! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am fost in atelier - intr-un restaurant! A fost tare dragut, era un separeu, muzica italiana in surdina, noi toate concentrate la pictura... cate un cocktail, o explicatie a artistei care ne-a asistat... A fost tare dragut!

      Ștergere
  6. Ce frumos. Cat de frumos. Vreau si eu sa fac o Dansatoare a luminii. Absolut superb :). Mi-a placut ca a fost cu acrilic - hmm.. stiu ca la un moment dat am pictat cu puncticele .. a trecut asa mult de atuuuunci. ohohoh.
    Mi-a placut sa intru in atmosfera (ai ales si o piesa superba pentru poze - desi era cat pe ce sa ma adoarma ... hahaha). Mi-a placut sa observ cum se contrau Dansatoarele!
    Ti-a iesit minunat tabloul. Ah ce dragut :D.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o colega, Sandra din echipa de dans, i-am trimis poza cu mine si Andrea si tablourile noastre si... duminica seara mi-a trimis o poza cu tablouöl ei! A pictat si ea, asa cum a crezut ea, privind tablourile noastre.Si a iesit foarte bine! Zau ca nu e greu. Trebuie doar sa creionezi un pic dansatoarea, pentru a o plasa perfect in tablou, sa fie loc si pentru rochia voluminoasa si pentru "luna" ☺
      Sa ne arati daca faci, neaparat, te rog ♥ Te pup

      Ștergere
  7. I enjoyed the lovely video - beautiful music!
    The paintings are gorgeous, Carmen.

    Hugs and blessings

    RăspundețiȘtergere