miercuri, 5 iulie 2023

Pe malul lacului Garda - Miercurea fara cuvinte s27/23

Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua ☺ Happy WW!

28 de comentarii:

  1. Ce famile simpatica ati intalnit pe malul lacului :)
    Privelistea este absolut incantatoare :).Cate locuri frumoase sunt pe lume!!
    Pupici cu drag!!
    Happy ww!!!! 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gardasee, cu toata salba lui de statiuni este fermecator! In orice anotimp!
      Da, chiar si ratele, lebedele si pescarusii se simt bine pe lac 😉
      Muntele de o parte si imensitatea albastra de alta... Iubesc Gardasee💞
      Happy WW 😘

      Ștergere
  2. Foarte frumos, foarte frumos!
    Raţele moţate îmi plac cel mai mult.

    Motanul Grişka (sunt în contul meu, dar nu pot comenta cu numele meu)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Vero, nu stiu ce se intampla, probabil Blogspit face din nou actualizari si... Compatibilitatea cu Wordpress a fost mereu la limita. Sorry 🤗
      Happy WW 😘

      Ștergere
    2. Nu e vorba, cred eu, de compatibilitatea cu Wordpress, am conturi Google şi pentru mine, şi pentru motan, şi bloguri la Blogspot. Dar pe blogul motanului de la blogspot (http://grishuna.blogspot.ro/) nici măcar nu pot intra în "bucătăria" blogului cu identitatea lui. E ca şi cum din contul lui n-aş avea niciun blog pe platforma Blogspot. Iar el apare acolo, ca administrator, cu adresa de la gmail corectă, dar cu nume de utilizator "unknown". L-am şters din contul meu, i-am trimis invitaţie iarăşi, şi a apărut tot aşa. Azi-noapte m-am foit pe-acolo cred că vreo jumătate de oră, fără niciun rezultat. Nu pricep ce se-ntâmplă.

      Happy WW, dragă Carmen! 😘

      Ștergere
    3. Exact asa am patit eu duminica si luni, pe blogul meu! 😨😇 Habar nu am ce se intampla! Nu puteam accesa nici o postare sau comentariu, pe proproul meu blog!
      Dar in general, am probleme cand comentez pe Wordpress, de luni de zile! Trebuue sa intru de doua ori cel putin, ca sa pot posta un comentariu.
      Mult noroc si rabdare 🍀🌷 Te pup. O zi buna!

      Ștergere
    4. Mulţumesc. Seară frumoasă, dragă Carmen! 😘

      Ștergere
  3. Ce dulci sunt ratustele! Minunat mozaicul cu nuantele de albastru!
    Pupici si Happy WW! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaaai ce-mi plac rățuștele! Peisajul este frumos, bolovanii nu mă îmbie, dar rățuștele sunt așa de drăguțe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bolovanii impiedica apele lacului sa iasa peste sosea si totodata,impiedica accesul turistilor de a intra sa inoate in zone neamenajate si periculoase.
      Zona aceasta din nordul lacului este mai ingusta si tarmul stancos, apa lacului este perfecta penzru iubitorii de surf. Intre munti si vai se creaza un curent soecial, doar aici in nordul lacului.
      52 km se intinde spre sud, unde devine larg de 17 km (fata de partea de nord unde latimea e devdoar 4 km) si unde marginile lacului devin line si mai nisipoase.
      Noi tocmai parcasem acolo unde ratustele inotau. Apoi am mers pe jos pana la cladirea din spate, cea caramizie. Este un restaurant pe promenada si avolo am servit masa de pranz. Ratustele au venit inot pana acolo 😊 scumpe tare. Le am dat painica noadtra, s au adunat toate ratele dar am incercat sa le hranesc pe cele mici si pe mama. Au avut curaj si au inhatat din mana mea pentru ca daca aruncam, cele mici nu aveau nicio sansa langa ratoiu puternici 😁
      Cand am plecat spre masina, am intalnit din nou ratustele, doemeau sub o banca, erau cu burticile pline 🤣😍

      Ștergere
  5. Ce peisaj frumos in prima poza! Toate pozele sunt frumoase! Rățuștele sunt foarte drăguțe,iar mancarea apetisanta!
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe toata durata concediului am mancat doar peste, diverse soiuri, si fructe de mare. Am facut si de cateva ori gratar la noi in vilisoara, din carne de pui, curcan si mai rar ceafa de purcel. Sunt de parere ca atunci cand se ofera ocazia sa fii in zona de persuit, sa profiti de oferta de peste proaspat!
      Aici la Gardasee am servit pastrav. A fost delicios!
      Pupici. Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  6. Ce clipe frumoase ati petrecut pe malul lacului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Răţuştele sunt vedetele! Tare frumoase fotografii!
    Te pup, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, nu degeaba se spune Bella Italia 🥰

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fotografii frumoase. Ratustele sunt foarte dragalase. Cred ca a fost o vacanta de neuitat. Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. So very beautiful. Thanks for sharing.

    RăspundețiȘtergere