marți, 18 iulie 2023

Fiecare cu "balta" lui ☺

 
...si uite asa, supravietuim caniculei 🥵😂

10 comentarii:

  1. Eu nu pot decat seara, cand vin de la serviciu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase "bălţi"! Să vă bucuraţi din plin de răcoarea lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să-mi instalez și eu „balta” mea. Câinii au chiar și una în plus. Să vă bucurați de momentele de relaxare și de răcorire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da! Minunata racoreala! Dragut modelul de 'piscina'! Parca nu-mi vine a crede ca Leo nu sare si el acolo!
    Seara buna, draga Carmen! Baita placuta!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bazinului gonflabil are un filtru pentru a se mentine apa curata... si Leo a învatat ca nu are voie... E copil cuminte! ♥ Dar are bazinelul lui ☺
      Te pup Suzana, noapte buna! ❤️😘

      Ștergere
  5. Ce faaaain! 😄 Dragut covoras are Leo, pentru "iesirea" din "balta"! 😍
    Si, uite-asa, vara trece! ❤
    Zile cu bine iti doresc, Carmen draga! 💕
    Ganduri bune si pupici, de la noi pentru voi! ❤ 😘 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da🤣👍 ca sare ca un iedut si daca e ud, aluneca pe gresie 🤣🐾
      Da, momentan e canicula si inca nici nu a inceput luna august! Speram sa se mai tempereze caldurile astea ca... Mie mi e tare greu. Nu dorm decat 5 ore si nu imi ajunge asa putin somn 🥴 azi mi a fost rau... am ameteli. Tensiunea e buna, dar cred ca oboseala acumulata. Cand as putea dormi, trebuue sa lucrez, cand sunt acasa e prea cald si sunt prea agitata... Tja 🥵😅 ce sa facem, ne taraim asa, cum putem
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Trio 🐾😘💞

      Ștergere
  6. Asa am patit eu luni... efectiv o incurcasem.. Caldura de nu aveai ce respira.. oboseala acumulata de la vreo trei nopti nedormite conscutiv... Bine ca a trecut. Cu bine...
    Vai ce imi place cum v-ati amenajat locul de racorit :D. Stau si ma gandesc cum as putea face si eu ceva asemanator .. doar ca deocamdata orice idee are ceva implicatii nedorite, la bloc. Apoi imi amintesc de Dodo cum stropea cand se scutura :)))) uneori nu reuseam sa il bag la timp dub prosop. :))) Pe pitic l-am mai racorit cu putin ceai - sa nu razi. Pun pe discheta demachianta si il racoresc usurel pe piele :D Ii place de numa... doar ca ramas fara materie prima :O.

    ehh.,,,
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere