luni, 3 iulie 2023

Din nou acasa

9 comentarii:

  1. Oooo! Mai multe plantute in iaz...
    Superbi trandafirasii!
    Bine ati revenit acasa, draga Carmen! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt trei nuferi... le cresc doar frunzele ☺ deocamdata nu a rasarit nicio floare!
      Of, asa de multi trandafiri scuturati... am taiat cred ca 100 de moturi! ☺
      Multumesc Suzana draga. Saptamana aceasta este "in forta"!!! Luni înca am avut de spalat si pliat hainele din concediu (sunt cateva pentru calcat, insa nu le voi face acum!), astazi am fost la cursul de dans (ca am ramas in urma, am lipsit de doua ori), joi direct dupa serviciu plecam cu toata firma la serbarea "Summer Splash"... întoarcerea cu autocarele este la ora 23!!!! Si vineri lucram toti... care mai putem ☺☺☺ Eu nu imi mai permit sa sacrific o zi de concediu. Sper sa rezist! ☺☺☺
      Pupici ❤️😘

      Ștergere
  2. Ce trandafiri frumoși! Și cățelușul însetat :)) e frumos.
    Bine ai revenit! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lui Leo i-a lipsit sa bea apa din iaz! ☺☺☺ are peste tot impartite castronase cu apa proaspata, dar nuuuu! cea mai buna apa este de la pesti sau din farfuriile de la ghivecele cu flori ☺☺☺
      Pupici ❤️😘

      Ștergere
  3. Aveţi o casă frumoasă şi flori superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicaieri nu e ca acasa,asa-i Leo ? :D
    Cred ca le-a povestit pestisorilor despre excursie !! :D
    Sa inteleg ca trandafirii v-au asteptat si ei atat cu flori absolut superbe, cat si cu un covor de petale... :)

    Pupici cu drag si bine ati revenit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, asa s ar zice 🥰 petale de trandafiri peste tot!
      Gata, am reusit sa facem ordine. Dar avem ceva pagube. Alunul cret, pe care l am crescut dintr o nuielusa timp de doi ani si pe care l am plantat acum doua luni in curte... s a uscat 😓
      Iar in iaz,a dat plaga... Nu stim care e cauza, dar vecinii care au avut grija de casa si au udat grafina si au hranit pestii ( si pe cei din iaz si pe cei din acvariul din sauna, la demisol) au zis ca in trei zile diferite au gasit cate un peste auriu mort!!! Na, am zis, trei mai putin... Asta e. O fi vreo mata din vecini.
      Dar in ziua cand am sosit am gasit si eu unul mort, unul din cei mai mari. A doua zi inca unul,din cei uriasi si cu aripioare ca voalul mireseloe ... Doar iei nu am mai gasit nicinul... Nu pot sa ii numar ca suprafata apei este acum acoperita cu frunze de nufar. Dar... Am piedut cred ca vreo 6-8 pesti! Aia babanii, costa intre 30 si 50 de euro. Dar cei mici nu sunt scumpi, cred ca 5 sau 6 euro bucata. Cei mai au crescut la noi, ca i am luat mici in urma cu 8 ani!
      Daca ar fi murit doar unul sau doi, as fi zis ca "or fi fost batrani" dar asa.... Inca nu am depistat cauza. Ori o pisica ori o egreta cenusie. Am mai avut noi asa o aventura avum vreo 10 ani. O egreta lua micul dejun la noi in iaz, zi de zi! Pana am pus o pkasa peste iaz. Insa... Intelegi, se strica adpectul dar, salvym pestii. Mda, la weekendul acesta trebuie sa luam masuri.
      Pupici si o zi minunata! 😘🐾

      Ștergere
  5. Acasa e intr-adevar foarte bine ❤️🌹

    RăspundețiȘtergere