miercuri, 26 iulie 2023

Natura, un miracol - Miercurea fara cuvinte S30/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy WW

28 de comentarii:

  1. Ce fluture superb! Natura este un miracol permanent!
    Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie doar sa privim cu atentie împrejur si vom descoperi mici miracole, în fiecare zi! ☺
      Happy WW, Suzana draga! ❤️😘

      Ștergere
  2. "Miracol" e cuvântul cel mai potrivit!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Un regal al florilor de camp... si un fluture absolut fermecator!
    In copilarie, cand ajungeam pe la bunici, aveam parte de astfel de scene fantastic de frumoase. Mereu gaseai ceva minunat de privit: o floare, o planta, un copac, fructe, legume... fluturi...nori.
    Si in plimbarile mele cu Do intai, apoi alaturi de K (pe care tocmai l-am pupacit), imi placea sadescopar mici minuni: o rochita randunicii aparuta printre pietre, un mic mac salbatic, banuti... :D. Arborele de ginko - cu un fruct in el.. sau piersici japonezi...etc.
    Floricelele pozate de tine sunt superbe :). Mi-ar placea sa am o mini gradinuta cu astfel de floricele :D
    Pupici si happy ww!!

    PS: nu imi amintesc sa fi vazut fluture portocaliu care sa arate asa - e tare frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri, am ajuns prea repede la Scoala Sportiva si in fata intrarii era un spatiu verde plin cu flori de camp. La noi ploua in reprize si am prins exact momentul dintre doua rafale de ploaie 😅
      Pupici. Happy WW Rux draga 😘🤗

      Ștergere
  4. Pare că te-am copiat, dar e sezonul florilor de câmp, așa că vin și eu tot cu floricele! Era și un fluturaș dar nu m-am lăsat deloc sa mă apropii cu telefonul. Fără telefon nu era problemă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo 🥰😍 am vazut floricelele tale, atat de frumoase sunt nici nu se compara cu ale mele.
      Pupici. Happy WW 🤗😘

      Ștergere
    2. Toate florile sunt frumoasa fara exceptii, dar asa fluturas eu nu am!

      Ștergere
  5. Lovely summer miracle blooms and a gorgeous butterfly to boot. Tried to add my post to the linky, but couldn't. Sending you love and laughter.

    https://natashamusing.com/2016/12/lets-ubuntu/

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru mine, florile de câmp înseamnă copilărie deci poveste şi vis şi explozie de culoare şi veselie. Mulţumesc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumooooos ai zis!!! ♥♥♥ multumesc Potecuta draga! Happy WW!

      Ștergere
  7. Vai, cât de frumos e fluturele și ce bine l-ai fotografiat!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc pentru că mi-ai adaugat linkul! Abia acum am reușit să intru pe blog AM foarte mult de lucru la serviciu în perioada aceasta.
    Florile de câmp sunt minunate, dar fluturașul face toți banii!:)))
    Îmi place foarte mult!
    Happy WW! Pupici
    Mulțumesc încă o dată.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere Mihaela draga. Daca vad postari la prietenii care stiu ca participa de obicei, atunci imi dau seama ca e lipsa de timp... Si eu am fost plecata de la ora 16:30 pana acum la ora 22 🫢😁 Am fost la o sedinta de pictura. La serviciu e stress ca de obicei, mult. Dar nu avem voie sa incalcam legea muncii, nu avem voie sa lucram mai mult de 9 ore decat cu motiv semnat de seful d compartiment. 👍
      Happy WW. Pupici 😘🤗

      Ștergere
  9. Buna, Carmen!
    Am admirat intotdeauna pozele tale, caci le consider perfecte, reprezentative, deosebite... As putea continua pana maine. Ma apuca rasul cand ma gandesc la diferenta dintre fluturele pozat de tine si fluturii pe care ii surprind eu ii poze. Bietii de ei, parca ar fi niste caricaturi, spre deosebire de al tau.
    Te imbratisez! Vienela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Vienela draga, ce ma bucur ca activezi inca pe blog si ca ai gasit timp sa intri aici 💞🤗
      Multumesc, tuvesti o draguta si o modesta 💞 Te pup. Numai bine! 😘

      Ștergere
  10. Ce "salbaticiuni" frumoase ai adus aici! ❤ Iti multumesc pentru aceste picaturi de frumos!
    Fluturasul e frumos-frumos, si ai reusit sa-i faci un portret superb! Cum ziceam: te pricepi sa fotografiezi, dar ai si spirit de observatie. 😊
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! ❤ 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Diana draga 🤗💞
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾😘🤗💞

      Ștergere
  11. Nature's beauty: blooms and a butterfly, enchanting!

    RăspundețiȘtergere