marți, 18 iulie 2023

♥ Calm Down ♥

6 comentarii:

  1. Ce bine sună! Am chef de dans! :D
    Zi bună, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc melodia asta... mai precis ritmul 🤣 ca textul... La inceput nu mi am dat seama ca e engleza 🤣🫣🤣
      Iar dansul... wow, coreografia e atat de frumoasa si pare atat de usoara 🕺💃
      Te pup Potecuta draga. O dupaamiaza minunata sa ai 😘

      Ștergere
  2. Mie mi-a placut de Selena Gomez de cand am descoperit-o, intamplator (cu o piesa Karaoke, cantata intr-un bar japonez.. hahaha). M-a placut de ea asa.
    Oricum este o fata cirajoasa si lupatatoare.
    Piesa nu e rea - ritmul e molipsitor (daca nu mi-am batait picioarele (degetele si talpile ai mult ca ar fi culmea sa ma apuc sa dansez laora asta)
    Si coregrafia realizata mi-a placut :D
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie nu mi place mult 😍
      Iar melodia aceasta... Oh, este hitul verii 2023 💃🕺🌞
      Pupici Rux draga 😘 o zi buna!

      Ștergere
  3. Nu stiu sigur daca a fost eroare sau nu - dar ziceam ca imi place de Selena Gomez :D - ca e luptatoare si curajoasa. Si e si talentata. (am descoperit-o cand am vazut un clip, care mie imi place mult, la o piesa karaoke cantata intr-un bar japonez.. cred ca Like a love song se numeste).
    Si mi ziceam ca am dansat pe „muteste” din degete si talpi...
    E posibil sa fie dublat comentaiul, dar cum nu mi-a zis nici ca urmeaza a fi moderat si nici nu s-a publicat, am scris din nou.
    puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, iata sunt amandoua...
      Eu am moderate doar la postari mai vechi de 3 zile. Pentru a nu pierde din vedere comentariile la postari vechi
      Oricum, melodia asta a fost preferata noastra, la pary pe lac dar este melodia pe care incheiem antrenamentele noatre de La Kossa ❤️
      Pupici si imbratisari 🤗😘

      Ștergere