sâmbătă, 22 iulie 2023

Sfârsit de semestru - La Kossa

Echipa noastra de La Kossa îsi desfasoara antrenamentul în sala de gimnastica a Scolii sportive din Kaufering. Pentru ca de saptamâna viitoare, toti copiii din Bavaria intra în vacanta, si scolile sportive vor lua pauza-de-vara. 
Nu suntem echipa mare, suntem doar opt plus antrenoarea si pâna acum o luna nu s-a întâmplat sa lipsim de la antrenamente...
De când cu caldurile, am început sa fim tot mai putine! (si eu am pierdut doua antrenamente, când am fost în concediu în Italia).
Saptamâna trecuta nu am fost decât trei colege! Programat era de mult-mult timp, sa facem un videoclip si... l-am facut, asa, doar noi patru...  
Trebuie mentionat ca La Kossa nu este un dans cu coreografie fixa. Întregul semestru am exersat anumite miscari, am învatat anumiti pasi, însa coreografia a fost conceputa spontan, pentru fiecare zi de antrenament în parte. Am legat 8 pâna la 12 moves, progresiv si pâna la sfârsitul sedintei am avut un dans complet, de fiecare data altul. 
Asa a fost si cu coreografia acestui clip. La Kossa este pentru noi nu doar sport (ca se tanspira! chiar si iarna - chiar daca din video pare totul simplu ☺), ci este si un exercitiu de coordonare si de memorie. Si bineînteles, este distractie!
Saptamâna viitoare marti, va fi ultimul antrenament si propabil de la toamna nu se vor mai înscrie toate colegele de acum. Eu si înca trei sau patru, vom continua ♥
Si poate ca marti vom reusi sa facem un videoclip mai bun - asa, ca de final de semestru! ☺ Voi reveni cu info, daca va fi cazul ☺ Pâna atunci...Ála kəléwa!(La revedere, pe limba Kanuri

16 comentarii:

  1. Vai ce frumos e clipul!!!!!!!! 💗💗💗💗
    Soarele lumineaza - esti ca un magnet :D :*. M-am uitat de trei ori la clip, dar tot pe tine merge toata atentia :D.
    Imi place mult cum a iesit (m-am mai uitat de 2 ori) - este foarte interesant conceptul. Cred ca mi-ar placea si mie :D. Abia astept sa mai faceti filmulet.
    Pup cu draaaag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Rux draga ❤️😘 ☺ esti o draguta! Nuuu, am facut si eu greseli, dar... important este a mergi mai departe sa faci asa ca si cand... asa a fost conceptul ☺☺☺ Spre exemplu, la "salutul La Kossa", cand ridicam piciorul si o mâna (poza imprimata si pe tricouri) ... eu am atras atentia înainte de filmare colegelor ca mâna sus este cea de pe partea piciorului sus ☺☺☺ si ce fac eu?!?! exact invers ☺☺☺ ar asa e... "febra reflectoarelor" ☺☺☺ Cand stii ca se filmeaza, intri in panica! ☺☺☺
      Dupa antrenamentul nostru, vine o grupa mare, cred ca sunt 20 de femei, ele fac Zumba Fitness si danseaza cu Toning Sticks (haltere de 0,5 kg) - o sa ma inscriu si eu din septembrie, ca sa fac antrenament dublu, martea ☺☺☺. Dar spuneam, ca grupa de dupa noi a intrat in timp ce noi inca mai filmam si filmuletul acela a fost cel mai rau ☺☺☺ cu spectatori ne-am "pierdut" toate!!!! ☺☺☺
      Pup si eu, o duminica minunata! ♥

      Ștergere
  2. Interesant conceptul, nu este atât de constrângător ca exercițiile cu mișcări repetitive. Mă bucur că ați făcut filmarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim ❤️😘 (uite ca tot nu stiu cum te cheama... Pompilia?)
      da, La Kossa este ritmul pe care-l au popoarele africane în sânge, este un dans care insoteste rutina zilnica, de aceea în Europa, pentru cei care invata dansul nu este greu, pentru ca aproape toate miscarile au corespondent în munca casnica sau în sport ☺☺☺ Bineinteles ca ce ne lipseste noua, europenilor, este ritmul! ☺☺☺ Pare usor când privim insa e greu de "copiat" ☺☺☺

      Ștergere
    2. Da asa ma cheama, dar pentru ca este un nume rar si atat de... identificabil am preferat sa nu il folosesc cand mi-am facut contul.

      Ștergere
  3. Από περιέργεια ήρθα στο blog σου μία και σε είδα εδώ τριγύρω
    Κι είπα να πω μία
    καλησπέρα

    Από Ελλάδα με αγάπη

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar mă întrebasem zilele trecute dacă ai mai continuat cu aceste sedințe de „dans”. Înțeleg că a fost un curs până acum. Mai mult decât sportul, e vorba și de grupă, că vă simțiți toate bine împreună. Felicitări și pentru filmuleț. Poate la ultimul curs vă adunați toate
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, Niko draga, multumim ❤️😘
      sigur ca am continuat, in fiecare saptamâna, martea, o ora si jumatate. Au fost pana acum 16 saptamâni. nca una si e gata semestrul. Din septembrie va incepe un nou curs, sper sa ne inscriem cat mai multe din aceasta echipa, pentru ca "chimia" este perfecta. Asa cum zici tu, ne intelegem bine si ne influentam in buna-dispozitie una pe cealalta!
      O duminica placuta!

      Ștergere
  5. E foarte frumos! Şi cred că vă distraţi foarte bine împreună.
    Sper c-o să ne mai arăţi şi alte videoclipuri. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Vero raga ❤️😘
      da, daca mai facem un alt vieoclip, o sa îl prezint aici ;-)

      Ștergere
  6. Imi place ca e veselie pe acolo si muzica e simpatica. Vad ca doar fetele indraznesc. Poate mai reusesti un filmulet, ca a fost tare dragalas!
    Pupici si weekend placut in continuare, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim Suzana draga ❤️😘 într-adevar e multa veselie! Oricât de obosite venim la antrenament (ca noi toate lucram, doar cea cu tricou albastru si luggins lila este studenta, însa si ea are mult de învatat) când incepem încalzirea, deja ne simtim mai bine si pâna la sfârsitul antrenamentului suntem pline de buna-dispozitie ♥
      Pupici. O duminica placuta!

      Ștergere
  7. Ce faine sunteti! 💕
    Sport, muzica, distractie - stare de bine, pe scurt! Felicitari pentru perseverenta! ❤
    Intr-un fel, dansul e si relaxare; dansand, ne "scuturam" de cotidian. 😊
    Duminica frumoasa iti doresc, Carmen draga! ❤
    Imbratisari si pupici cu drag de la trio pentru trio! ❤ ❤ ❤
    (mai am inimioare da' nu mai pun) 😊 Astept videoclipul urmator. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim draga Diana ♥♥♥♥♥♥♥♥♥....♥♥♥ ☺
      da, bine spus, ne "scuturam" de cotidian. 😊♥
      Multumesc si voua, o duminica placuta! Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro ❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘

      Ștergere
  8. Ce clip frumooos! Vreau și eu!
    Îmi place că vă distrați și vă mențineți atât forma fizică, cât și mentală!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere