duminică, 16 iulie 2023

Doar câteva pietricele

Ieri, înainte sa înceapa canicula, am facut o plimbare pe malul râului Lech, de la baraj si pâna la cascada. Este o portiune de drum foarte frumoasa, cu natura salbatica. Este de fapt o "arie protejata" prin proiectul "Licca liber" adica eliberarea râului din albia artificial costruita si revenirea la cursul natural, având în vedere si conservarea naturii si a habitatelor naturale, protectia animalelor și a plantelor sălbatice. Este o zona cu multe pasari mici, cu rate si gâste salbatice, cu lebede, lisite, bâtlani, cu castori, cu fluturi si libelule, cu flori salbatice de toate culorile si formele, cu copaci batrâni si tufisuri tinere... o încântare pentru minte si suflet.
M-am întors acasa încarcata cu energie pozitiva si... cu câteva pietricele în rucksac ☺
Mi-am facut o cafeluta (în ceasca de Murano ♥) m-am asezat la masa, la umbra marchizei si am dat frâu imaginatiei ☺ Cu ajutorul asistentului meu de design LEO, totul a mers ca uns! 
Am luat doua resturi de scânduri din pivnita, le-am șmirgheluit, le-am vopsit, am taiat câteva crengute din alun si le-am lipit pe scânduri, în chip de scarita. Pe cele trei treapte, am lipit pietricele plate în asa fel încât sa semene cu pisicute. Am pictat pietrele în prealabil si le-am lipit cu ajutorul unui ciocan cu silicon. Am pus mâtelor codite din sfoara de iuta.  
Am lipit câteva margelute de decor si al prins cele doua placute de lemn, una de alta, printr-un lantisor agatat cu inelușe cu șurub.
Mai trebuie sa fac doua orificii pentru agatarea pe perete si... tabloul meu cu mâțe este gata ☺
☺ Va doresc o duminica agreabila! ☺

19 comentarii:

  1. E foarte simpatic tabloul tău cu mâţe! Ţi-ai petrecut ziua cu folos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zambit cand l-am vazut pe Leo cum sta cumintel, parca asteptandu-te la masa! 😍
    Ai reusit un tablou absolut minunat! Felicitari! Imi place numa' tabloul cu mâţele tale! 💕
    Gradina e minunata! (stiu si din alte imagini) 😊 Am vazut si pestisoriiiiii! N-au ei treaba cu temperatura de afara, pentru ca ati avut grija sa le aranjati un mediu potrivit. ❤
    Multumesc, Carmen draga! ❤ Duminica frumoasa in continuare!
    Imbratisari si pupici cu drag, de la trio pentru trio! 💞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Leo este "umbra" mea daca sunt acasa 🥰se tine dupa mine ca un scai 😂dragul de el. Era mai placut in casa, cu Helmut, mai racoare dar a ales sa stea pe terasa in caldura, dar cu "mamica" lui ❤️
      Pestii si au tevenut... In sensul ca nu a mai murit niciunul de cand ne am intors din concediu. Cat am fost plecat si in prima zi cand ne am intors, au murit 6 sau 7 pesti. Nici acum nu stim cauza... Acum e bine iar.... Caldurile sunt la fel. Poate ca a fost totusi la banatoare o pisica din vecinisi acum, daca Leo pazeste, nu mai indrazneste sa vina 😬
      Multumesc. Ma bucur ca iti place. Cred ca o sa mai fac imbunatatiri si voi face tabloul cadou, ca asa l am gandit, pentru matusa mea.
      Te pup. Trimit ganduri bune si imbratisari de la Trio pentru Trio 🐾💞🤗

      Ștergere
  3. Felicitari lui Leo pentru ajutorul oferit si tie pentru realizarea minunata!
    Arata vesel si de efect. Imaginatia ta s-a intrupat minunat.
    Imi plac maxim culorile! Felicitari, draga Carmen! Seara frumoasa
    si o saptamna faina! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fara Leo nu as fi reusit 🥰🐾💞
      Multumesc Suzana draga. Pupici si un start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  4. Ce fain ti-au iesit matele, te bine-dispun instantaneu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super drăguț! Ce idee minunată ai avut! Seară frumoasă și un început de săptămână ușor! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela draga 🤗😘
      Un Start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  6. O, ce duminica frumoasa ai avut, Carmen!
    Mult frumos in poze♥️🫶😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea draga.Spwr ca si tu ai avut o duminica minunata!
      Noapte buna! 🤗🌻

      Ștergere
  7. Vaaaai, cât de simpatic e! Sunt bestiale pisicile tale! Te felicit!
    Am două întrebări tehnice, că mi-a sărit în ochi delonghi :D
    Pe cât e fixat să macine cafeaua? Ai rotiţă, nu?
    Şi la espresso, dacă apeşi pe x2, face cu cantitate dublă de apă sau face două, adică macină de două ori?
    Scuze, dar încerc să-i dau de cap la al meu :oops:
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Potecuta draga 🤗
      Am fixat macinatul pe 4 si la espresso, daca apas pe 2x macina (o singura data) cantitate de doua cafele si ori pun doua cesti, sa curga simultan, ori pun o ceasca si am doppio ☕ Dar sa iti spun ceva... Acum 3 ani la mine la serviciu, un sef foarte generos, a cumparat pentru noi un espressor cu portafilteu (1800-2500€) si separat avem rasnita de cafea(tot profi) si "stampila"... Ei, de cand beau o asemenea cafea, nu mai imi place deloc cea de acasa 😂 Dar nu am alta solutie la weekend 🤣😅 Te pup

      Ștergere
    2. Îţi mulţumesc, draga mea!
      Eehee, te cred pe cuvânt. Îmi imaginez cât de bună e aia...
      Te pup!

      Ștergere
    3. Te pup 😘🤗 o zi minunata sa ai, Potecuta draga 💞

      Ștergere
  8. Auzi la ea, doar câteva pietricele! O frumușețe ed mâțe colorate și jucăușe! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac mâtele mele :-) Multumesc mult Noko draga ♥

      Ștergere
  9. Ce frumos este la voi! Si acum ai facut si mai frumos! Tabloul cu matze e suuuuuoer dragut si colorat! Ce mult imi place cum l-ai facut :D - tot ma milogesc la ai mei sa imi aduca pietricele. Mi-au adus unele de prin strainatate, dar sunt atat de deosebite ca nu ai cum sa le pictezi :))))))). Mda... cu prima ocazie o sa imi strang si eu cateva :D.
    Tarre frumos le-ai potrivit !! Dar cel mai mult m-am bucurat de filmulet :*. Pupici cu drag

    ps: ce frumos sta Leo, ca un adevarat star :D

    RăspundețiȘtergere