vineri, 28 iulie 2023

Paste cu brânza a la Potecuta

Potecuta mi-a facut zilele trecute pofta cu o reteta pe care a publicat-o aici
Nu am asteptat decat câteva zile si am probat si eu. Nu am stiut daca Feta trebuie rasa sau taiata felii… eu am ras brânza si am acoperit forma. 
Apoi am pus brânza fina Philadelphia, si am acoperit totul cu Farfalle – paste italiene în forma de fluturasi. Am pus la ochi.. cred ca un pic prea multe, dar… Reteta Potecutei nu are cantitati date, asa ca am improvizat ☺ 
Cu usturoiul am fost foarte generoasa… a mirosit casa câteva zile, chit ca am aerisit mereu! ☺ Am preset patru catei de usturoi, am presarat putina boia-dulce sis are (pentru ca brânza mea Feta nu a fost sarata si nici Philadelphia). Dupa care am acoperit totul cu lapte. Insa punga mea cu lapte de 1 L era deja începuta, si alta nu am avut. Am copletat cu “lapte de migdale”. 
Deasupta trebuia pus un “amestec de cascaval si brânza rasa”, nici de asta nu am avut, eu am ras Parmesan. 

Am dat la cumptor, la 200° aerul circulant, pentru aproximativ trei sfert de ora. Hmmm si ce foame îmi era! Am stat cu nasul lipit de fereastra cuptorului, ca un copil care asteapta fursecurile de Craciun! 
Când am hotarât ca parmesanul are crusta si laptele s-a tras în paste, am scos forma din cuptor si m-am servit cu o portie. Oh si ce fierbinte este brânza!!! A trebuit sa astept… si ce parfum apetisant ma învaluiaaa… 
Când s-a racorit putin, am putu sa savurez. Este o “budinca” deosebit de gustoasa. O recomand deasemenea. 
Sunteti curiosi?... Reteta – la Potecuta! Multumim Potecuta draga! ☺

12 comentarii:

  1. Cred că e foarte gustoasă. Dar nu-mi place să gătesc. De când a ieşit la pensie, soţul meu e stăpânul bucătăriei - care îi e şi atelier mecanic, avem cămara plină cu scule. 😁

    Noapte bună, dragă Carmen! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha, inteleg 😅 la noi in casa gateste Helmut, de cand ne am casatorit. De cand a iesit la pensie se ocupa si de cumparaturi 👍 Eu am voie la bucatarie doar pentru "retete românesti" 😂🤣
      Camara plina cu scule 😂🤣😅 cool.
      Te pup Vero. Noapte buna.💞

      Ștergere
  2. Arata minunat! Zi sincer, in cat timp s-au terminat? Sa va fie de bine!
    Cred ca acest stil poate s-ar potrivi si la alte combinatii! Ma voi gandi! 😂
    Pupici si weekend placut, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. numai eu am mancat... am mancat doua zile ♥
      Te pup. Sa ne spui ce ai combinat ♥

      Ștergere
  3. Arata bine! Avand in vedere ingredientele as zice ca e si gustos ce ai facut! Poate incerc si eu... Cat de greu poate fi? 😊
    Weekend minunat iti doresc, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! ❤ 💕 🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ata de usor este de facut, ca nu poate fi inclusa in categoria "am gazit"... este mai degraba "am mixat si pus la cuptor" ☺ Foarte usor de facut si foarte gustos!
      Pupici si îmbratisari, de la trio pentru quattro ♥♥♥♥

      Ștergere
  4. Mulţumesc pentru încredere, Carmen!
    Reţeta are 300 de gr de paste, 700 ml lapte, dar eu la ochi pun. Şi nu e rasă brânza, e pusă aşa, calup, şi amestecată la final, dar mai bine ca tine, altfel se combină gustul.
    Şi da, se pot combina oricum. Ideea aia de amestec era să fie şi ceva care se întinde, cum e caşcavalul. Merge absolut orice. ;)
    Eu o am sub formă de filmuleţ care ţine câteva secunde, cine o doreşte, pe messul de la fb trimit cu drag. Dar tu ai explicat foarte bine totul, nu cred că cineva nu a înţeles.
    Arată demenţial ce ai făcut! Şi tare mă bucur că ţi-a plăcut! Mulţumesc mult! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa hahaha, asa este... am pus la ochi... Dar a iesit foarte buna! Asta e important!
      Te pup Potecuta draga. Multumim pentru reteta! ♥

      Ștergere
  5. CRed ca am si eu niste paste de gen. Nu am mai mancat insa de mult paste din comert. Am tot zis ca o sa incerc sa imi fac in casa. :D
    Imi plac budincile cu paste ...si cele cu brana dar si celecu mar (yums).
    Si ca veni vorba de mancare.. cam e timpul sa ma apuc si eu de treaba.. ca deh.. daca vreau sa si mananc :))).
    Pupici cu drag si multumiri pentru reteta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm am gasit astazi la tine mamaliguta cu smantana... neaparat voi face si eu azi!
      Te pup. Numai bine Rux draga! ♥

      Ștergere
  6. Mulțumesc pentru rețetă, poate o voi încerca și eu!

    RăspundețiȘtergere