miercuri, 23 octombrie 2013

Miercurea fara cuvinte (43) - Tomnatici

22.10.213/ în gradina mea



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

41 de comentarii:

  1. Sunt foarte frumosi trandafirii tai, ne mai incanta ochii arsi de rugina toamnei!
    pup Carmen, noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi a inceput o a doua vara! asa este denumita si la televizor! Avem 22-24°C la orele amiezii! Superba toama!
      In gradina la mine, este ca vara! :))
      te pup, draga Minnie si tare-tare ma bucur ca te-ai reîntors! te îmbratisez. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Ce frumoşi sunt trandafirii. Văd eu bine nişte levănţică pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa am conceput rondoul cu trandafiri :) avem 21 trandafiri si intercalata între ei, levantica. Se potrivesc de minune! :)
      happy WW! :)

      Ștergere
  3. am sa-l pastrez pe cel roz,e minunat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea draga, bine te-ai reîntors! tu... te-ai înteles astazi cu Minnie, sa ne faceti asa o bucurie mare?! multumim, eu sunt deosebit de fericita!
      te rog sa-l primesti cu tot dragul, daca zici ca-ti place firul roz. Este atât de parfumat! hmmmm! crede-ma! ;)
      te pup. Noapte buna si... te rog sa nu dispari iar, mâine!
      happy WW! :)

      Ștergere
    2. si eu ma bucur ca intamplare a facut sa revenim in acelasi timp :)
      am avut emotii pentru ca mi-ati lipsit mult si am dus dorul zileleor de miercuri....sunt atat de bucuroasa sa te regasesc atat de infloritoare :)
      sweet dreams draga mea draga :*

      o sa incerc sa tevin incet,incet la vechiul meu ritm,pup
      happy ww!

      Ștergere
    3. pai da, cam ai multe de povestit dupa asa o absenta lunga! toti suntem curiosi ce ai facut si cine ti-a ocupat timpul asa, sa nu ai timp de loc de loc de blog ;)) pupici. somn usor, draga mea draga ☾

      Ștergere
  4. Sunt minunaţi! Şi... parcă e şi levănţică printre ei? Frumuseţe şi parfum!

    O toamnă frumoasă în continuare, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atât de parfumat este acest rondou....! levantica a atras toata vara bondarei si albinute. Acum parfumul si-a pierdut din putere insa daca pui mana pe floare, se rascoleste aroma, superb!
      si tie, o toamna minuata, Alex draga!
      happy WW! :)

      Ștergere
  5. Ce trandafiri minunati!!! Si eu chiar zilele acestea imi bibilesc florile pe balcon:). Am primit trandafiri pitici dar niciodata nu au rezistat. Vreau sa incerc cu unii de gradina. Hehe.

    Happy ww!c
    u drag rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Rux, trandafirilor le place mult soarele, dar pamantul permanent umed :) trebuie udati in asa fel incat sa nu le atingi frunzele :)) greu, nu-i asa?! :)) te pup. Noapte buna!
      happy WW! :)

      Ștergere
  6. Superbi trandafirii
    Fascinant prin frumusetea lui eleganta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. O sară bună în miez de noapte.
    Astăzi facem schimb de trandafiri.
    Să ai o noapte liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trandafirul este regele florilor, hotarat lucru, elegant si colorat in nuante dintre cele mai variate, ne fascineaza prin frumusetea si parfumul lui!!
    Ai o gradina deosebita!
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumosi sunt trandafiri tai!Ai mei s-au dus dupa gerul care a fost.Nu stiu ce fori sunt pe langa ei si infloresc asa de tarziu.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. O minunăție sunt trandafirii aceștia !
    Tenacitatea lor de a veni toamna târziu este de admirat.Ultimul zâmbet înanitea iernii !
    Mi-au plăcut mult fotografiile tale !
    Happy WW :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. draga mea, grădina ta e magică! :)
    numai iubirea voastră (şi dintre voi) le hrăneşte! :)
    o zi minunată! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Trandafirul este o floare atţt de frumoasă şi de rezistentă. Când îi vezi înfloriţi pe vremea aceasta şi încă mult încolo, nu poţi să nu-ţi fie drag de ei şi de tenacitatea lor.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Tomnatici si superb colorati....:)
    Tot sa stai si sa-i privesti!
    Pop si zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sper ca-i ai aproape si ii poti vedea des. Sunt tare frumosi.. mai ales cei portocalii :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună CARMEN!
    Superbi trandafirii!
    O zi frumoasă și cât mai plăcută îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vara indiana, cum numesc englezii aceste calduri tarzii ale toamnei :) Superbi trandafirii vostri! Va regaleaza cu frumusetea lor chiar si la sfarsitul lui octombrie!
    Pupici! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  17. Tomnatici, tomnatic, dar se tin bine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cinci trandafiri, cate unul pentru fiecare deceniu trecut! La multi ani in continuare, precum intr-o gradina cu multi trandafiri parfumati!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumosi tomnaticii tai . Au mai inflorit si pe la noi cativa in zilele astea calduroase de toamna!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoși...parcă le simt parfumul!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt superbi, imi plac culorile lor pastelate, foarte delicate.
    Si la noi e un fel de vara, vremea de ieri si azi seamana cu o asa-zisa vara indiana :)
    O zi de miercuri minunata sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbi
    I-am mai vazut prin gradini, asa timizi, suavi, incearca sa infrumuseteze natura prin delicatetea lor si totodata "lupta pentru supravietuire"

    RăspundețiȘtergere
  23. Nemuritori!
    Happy WW!
    PS. Am comis-o din viteza. Te rog sterge pozitia 44.

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumosi trandafirii!
    Iti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte frumosi! Sa aiba parte de vreme buna ca sa mai reziste si sa ne incanti cu ei!
    Seara buna in happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cat de frumosi sunt..trandafiri de octombrie..superbi!

    RăspundețiȘtergere
  27. Trandafifirii ,florile iubirii , o reala
    incantare a privirii!!!

    RăspundețiȘtergere