duminică, 13 august 2023

Spiritul strazii 😉

12 comentarii:

  1. 😀
    Eşti tânără, dragă Carmen! Îţi place să te joci!
    Să rămâi aşa până la adânci bătrâneţe! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, daaa, mereu am idei ghiduse! ☺☺☺ Of, era sa alunec acolo între tâsnitori ☺ ca m-am udat la picioare si eram încaltata cu ceva gen slapi!
      Te pup Vero. Noapte buna!

      Ștergere
  2. AAAAAA :*
    Ce frumos!!! A inceput vacanta 2? :D hihihih.
    Suuuuper tare prima poza. (imi place parul albastru al tipei din poster - vreau si eu... o peruca asa :D). Ador insa mesajul de pe tricoul tau 😍.
    Ce frumos este podul pe care v-ati pozat tu si Leo :D Hihi. Foarte reusit aranjamentul verde.
    Iar filmuletul este delicios :D Slalom printre fantani :D arteziene :). Am vazut si eu odata unele la mare... :)
    Pupici cu draaag :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 🩵 daaa, vacanta a inceput! ☺️ mie mi a placut atitudinea tipei 🥰 posterul este mortal 👍
      Tricoul 😅 l am cumparat "de nevoie" de ziua lui Helmut, cand am fost la expozitia de Oldtimer -e si ma imbracasem pentru vreme rece si cand colo, venise vara peste noapte! Nici nu am vazut initial ce scrie, important a fost atunci sa nu fie imprimat craniu uman, ca majoritatea erau cu "capete de morti", tricouri pentru rockeri si fan motociclism 😂 Era singurul stand ce vindea tricouri 😅
      Orasul Guebwiller este atat de cochet sibplin cu flori 🥰 pe promenada, in apropierea primariei, era amenajat acest podet (fara apa) inconjurat de plante si flori. Peste tot pe caldaram sunt vase enorme cu flori de sezon. Ieri ne am plimbat toata ziua. Tare mult ne place!
      Pupici si imbratisari 😘🐾🤗🩵.

      Ștergere
  3. Ce poze frumoase! Distracție frumoasă! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Distracție plăcută în continuare. 🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. Nostima tare prima foto! 😊 In video ne arati un alt mod de a... sari in balta! 😊 Fain de tot! 😍 Vazandu-va asa, pe dupa tufis... m-am gandit la drumul spre destinatie. 😃 Ce sa fac? 😊 E proaspata amintirea. 😊 E faina imaginea... Am citit in comentarii ca sunt vase in care sunt multe plante - ma gandesc ca e un oras cu nu foarte multa zona verde(?!) Si tot din comentarii am dedus ca vacanta va e reusita! Distractie frumoasa in continuare, Carmen draga! ❤ Pare un oras linistit.
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! 💕 💞 🐾

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orasul e... Ca un galbenus de ou aruncat in mijlocul unei gramadute decfaina 😂 Faina fiind aici in cazul oraselului, dealurule cu vita de vie 😍 E superb. Orasul are parcuri dar in zonele pietonale sunt ghivece enorme cu plante si flori.
      Daaaa, in tufis ar fi fost solutia eleganta 😅🤪🤣😂 dar nu am avut atunci niciun tufis!
      Pupici si imbratisari Diana draga 🥰😍💞 de la Trio pentru Quattro 😘😘😘🐾

      Ștergere
  6. ce misto esti! Super pozele, de fapt toate pozele tale sunt super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult 💞
      Unde e pagina ta de blog, cum te gasesc?

      Ștergere