sâmbătă, 5 august 2023

Copilarim

12 comentarii:

  1. Frumoasă jucărie progrămelul tău multiplicator!
    Distracţie plăcută în continuare, dragă Carmen! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, programul de clone este simpatic, dar destul de greu de dibuit. NU ne ies pozele/videourile totdeauna... si daca incerci de cateva ori si nu iese, iti piere cheful, se pierde spontaneitatea
      Te pup Vero. Noapte buna!

      Ștergere
  2. Ce frumos copilariti! Continuati, pline de buna dispozitie!
    Pupici si weekend vesel, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost atat de ocupate, ca habar nu am avut cum a trecut timpul...
      L-am avut si pe Chico o zi s o noape ♥
      Pupici. Noapte buna!

      Ștergere
  3. Ce frumooooos!! Imi place mult programelul acesta - ce poze haioase face si filmuletele :D
    Hihih.
    Tocmai m-am gandit ca probabil as face poze cu Kouki asa - doar ca sa ii vad mutra... dar apoi mi-am amintit ca el nu e cine stie ce impresionat de poze... Dodo in schimb... :)))) lua pozitia imediat.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. problema este ca un catel singur nu e recunoscut de program si nu apare in fotografii. Doar langa o persoana, poate fi si catelul clonat - impreuna cu persoana - asa, ca accesoriu ☺☺☺ Programului trebuie sa ii marchezi persoana pe care ´sa o cloneze...spre exemplu, pe strada, doar persoana marcata e clonata, restul de oameni sunt pesoanje secundare, fotografiate o singura data...
      De aceea eu nu pot sa ma prea joc cu acest program ca nu am "model" Helmut nu vrea si Leo nu este acceptat!
      Te pup. Noapte buna! ♥

      Ștergere
  4. Ce fain, fain! 😂 Patru Greta, doua Carmen, doi Leo! 💞 😊
    In video am vazut un Chico sau am avut halucinatii (de doua ori)?
    Distractie faina in continuare! ❤ Programul acela e excelent! 😊
    Duminica minunata iti doresc, Carmen draga! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la noi pentru voi! ❤ 😘 💞 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadadaaaa, nu ai aut halucinatii.IN videoclipul in care ne dam pe cablu (☺ asa se zice?!☺☺☺) acolo langa banca, stau cuminti Leo si Chico... Cateii sunt interzisi in parcul cu "leagane" pentru copiii... na, e de inteles, in primul rand ca multi copiii au frica de catei si in al doilea rand, cateii fac pipi in lada cu nisip sau te miri pe unde... De aceea, Chico care a fost la noi de sâmbata dimineata pâna duminica dimineata, a stepta cuminte langa Leo ♥♥♥
      Pupici si imbratisari de la cinque pentru quattro ♥♥♥♥♥ ☺☺

      Ștergere