duminică, 6 august 2023

Râdem si bucatarim 🥰

9 comentarii:

  1. Ce bine arata ce ati pregatit - cosulete cu fructe !! Tarte din acestea mici mai mancam cand ma intalneam cu prietenele (raaaar mergeam acolo). Poate ne scrii si noua reteta :D
    Imi plac pozele voastre animate enorm :💟💗. Tot de pe telefon ceva program? :D
    Pupici cu mult drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah reteta este cea mai simpla posibila: 3 oua, 3 linguri zahar, 3 linguri faina si un plic cu zahar vanilat. Cu coptul a fost mai greu ca am doar doua forme mici, din silicon. A trebuit sa asteptam deci trei serii de copt! Si un mini-blat ni s-a rupt, când l-am scos din forma... Dar noi de fapt am facut tartele de distractie si nu de nevoie! ☺ Aveam inca jumatate din checul de ciocolata al lui Heulmut si înca trei bucati de tarta cu prune, primite de la vecina... Am vrut noi sa "bucatarim"! ☺ Am facut o budinca de vanilie, Dr.Oetker , cu 300 ml lapte si un pic de zahar. Am acoperit blaturile si apoi, am ornat cu fructe de padure: zmeura si afine. Nu am mai facut gelatina, le-am lasat asa. Si Greta a fost foarte mândra sa îi serveasca pe tatal si pe sora ei, duminica seara, când au venit sa o ia de la noi.
      Pupici si imbratisari 😘🤗
      PS. Pozele anima, le a facut Greta, cu un App de pe telefonul ei 😁😉

      Ștergere
    2. Iti multumesc mult :* ! Ador retele cu ingrediente putine :D. Hihih.
      Pupici cu drag :)

      Ștergere
  2. Poze haioase şi tarte cu siguranţă gustoase!
    Poftă bună, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Vero draga.
      Un start bun in noua saptamana 😘🤗

      Ștergere
  3. Pofta de tarteeee! Sunteti tare scumpe si harnicute!
    Sa va bucurati de gaticeala!
    Pupici si o saptamana faina, draga Carmen!❤🙋

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greta e harnicuta sivtare curioasa, vrea sa stie cat mai multe 🥰✌️
      Pupici. O saptamana placuta Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  4. Ai dreptate Luiza draga, ingredientul principal a fost voia buna 🥰✌️

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum inghit in sec! 😊 N-am mai mancat tarte de gen de nici nu mai stiu cand!
    Ce concentrata e Greta! ❤ Un deliciu sa-i vezi pe cei mici atat de atenti la ceea ce fac!
    Imi plac "animele" de numa'! 😊 ❤ Cum sa "mai lase" copiii telefoanele cand au atatea minuni de... explorat?! 😃 Cred ca si unui adult i-ar fi cam greu sa nu butoneze cand e sa se joace.
    Zile senine iti doresc, Carmen draga! Imbratisari si pupici cu drag, pentru voi, de la trupa din Bv! 😊 ❤ 💞 💖 🐾

    RăspundețiȘtergere