luni, 14 august 2023

Libertate, fraternitate, egalitate ♥ Vive la France!

8 comentarii:

  1. Sunteţi adorabili! Vacanţă frumoasă! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima poză, cu voi doi în inimioară este preferata mea! Vacanță plăcută! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba imaginea ta si a lui Leo in inima! Sa stie si Franta ca inimile voastre bat in acelasi ritm al iubirii neconditionate. 💕
    Macar libertate, daca e mai greu cu egalitatea si fraternitatea. 😊
    Ce fain: ati fost in Franta de ziua Frantei! 😍
    Sejur minunat in continuare va dorim, Carmen draga! ❤ Imbratisari cu drag si ganduri bune de la quattro pentru trio calator! 💞 💖 🐾 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 14 iulie este Zoua nationala a Frantei, noi suntem acum in august ☺️✌️
      Multumim mult Diana draga. Azi mergem in Colmar supranumira Venetia Frantei. Ieri am avut o aventura de numa'numa! Am urcat pe munte, la cel mai inalt varf cu haine de oras si sandale cu talpa plateau 🤣🤪✌️ ce radem cand mai vedeam in drumul meu asemenea "are ncontoenti" 😆😇 iata ca mi a venit randul. A fost foarte fain si foarte greu
      Pupici si imbratisari de la Trio pentru Quattro 🐾😘😘😘

      Ștergere
    2. Hahaha! Sunt tare, sau ce?! 😂 😂 😂 Si de ma bateai, tot in iulie eram! 😂 Imi interzic francezii intrarea, daca afla ca le-am schimba "ziua"! 😂
      Super fain! In haine de oras si cu sandale... Una dintre prietenele mele a plecat de acasa sa-si ia ceva din oras - avea tinuta "de birou": fusta stramta pana la genunchi, sacou, pantofi cu toc - si-a ajuns in Postavaru! 😂 Cu telecabina, e drept, dar era, totusi, in varf de munte. Vorba ei: "omu' stie unde pleaca, dar nu stie unde ajunge"! 😊 Intalnise un grup de amici care au chemat-o in munti si cum ea nu zice nu cand e vorba de distractie... Si acolo ne-am intalnit! Se uita lumea la ea si nu prea... 😊
      Fain si greu - "ingredientele" aventurii! 😊
      Pupici! 😘 💕 💖 🐾

      Ștergere
  4. UIte, un mod de a integra ceva nou, langa ceva vechi. Inima aceea arata foarte bine acolo :). Ce fain ca v-ati facut poza :*
    Va puuuup cu mult drag :D

    RăspundețiȘtergere