miercuri, 30 august 2023

La cofetarie - Miercurea fara cuvinte S35/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

23 de comentarii:

  1. Pozele acestea sunt... ilegal de publicat, Carmen draga! 😂 Plang papilele gustative de sar plombele din masele! 😃
    Delicios! Si "ofticant"! Ieri seara am cumparat amandine - imi era pofta inca de duminica... Si... le-am aruncat!!! :-((( Nu stiu ce-au avut dar am simtit ca si cum as fi mancat sulfamida! 😊 Si mai e mult pana deschid magazinele!
    Noh! Sa va fie de bine, dulcilor! 💕
    Imbratisari si pupici cu drag de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💞 🐾 🤗
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa ☺☺☺ m-am gândit si eu, oare sa le pu miercuri sau sa le introduc intr-un filmulet, sa nu fie asa evidente ☺☺☺
      In fiecare zi am trecut pe lânga cofetarii si Franta are dulciuri absolut fenomenale! Mi-a lasat gura apa mereu, pe lânga vitrine, dar, facând calcului caloriilor acumulate pro zi, am amanat sa intram, pana într-o zi când am mancat foarte putin la micul dejun si am sarit masa de prânz :-) Ne-am permis fiecare câte doua prajituri ☺
      Ce pacat de banii si sperantele legate de amandine! Imi închipui cat ai fost de dezamagita!
      Pupici si îmbratisari, de la Trio pentru Quattro 😘 💞 🐾 🤗
      Happy WW!

      Ștergere
  2. De cinci minute tot stau si analizez prajituri... acum nu stiu daca e de cat de bine arata, de ora tarzie... saude la caldura (vreo fata morgana)... dar primele din stanga sus... au inceput sa se uite inapoi, la mine..si sa rada.... Ce se intampla...!!
    Stiu ca e miercurea fara cuvinte.. dar abia astept sa spargi tacerea! Sa elucidezi misterul - si sa imi spui daca si tie ti-au spus sa mananci neaparat cireasa neagra.. pentru ca ele se pare ca tin cu fructele :)))).

    Pupici cu drag. Happy ww!!! Dulce si vesela zi de miercuri :*!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaa, se prea poate sa fie prajituri-vrajite ☺☺☺ Si mie mi-au facu mereu cu ochiul...
      Tartina cu visine si crema de amandina, a fost aleasa lui Helmut. Si eclairul tot al lui. Eu mi-am dorit neaparat ceva cu ciocolata si ceva cu lamâie - asa ca am ales Mousse au Chocolat cu pudra de fistic si o tartelette au citro - cu crema de lamâie evident.
      Ce mi-am mai permis într-o zi, a fost sa manânv bezele uriase, doua bucati! ☺☺☺ Acum stiu macar de la ce mi se trage... M-am îngrasat aproape doua kilograme! Tja... a meritat! ☺☺☺
      Pupici si îmbratisari. Happy WW! 😘 💞

      Ștergere
  3. Ce imagine spectaculoasa! Adevarul ca un mic dulce la cafea este... perfect!
    Sper ca macar aceasta colectie sa va indulceasca putintel truda voastra din aceste zile. Numai ganduri bune, draga Carmen!
    Happy WW!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, gata, a trecut... Am fost un pic deprimati, sâmbata-duminica-luni... Acum e un capito încheiat! Gata, viata merge înainte! Oricum septembrie este prima luna de toamna... gradina mea arata exact ca în noiembrie!
      Pupici. Happy WW Suzana draga ! ❤️😘

      Ștergere
  4. O vitrină cu toate gusturile, formele și culorile 😍. Eu prefer ecler, cremsnit, prăjituri cu fructe, de regulă variante light😋🍰
    Happy sweet WW!🤗😘🌞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar daca esti in Franta, trebuie sa gusti prajiturile lor cu ciocolata! si bezelele! si Macarons - facute acolo la "mama-lor"! ☺
      Pupici si îmbratisari, Gina draga. O zi buna! 🤗😘🌞

      Ștergere
  5. Sa știi că și mie îmi fac cu ochiul la propriu primele prăjituri! 😉
    O colecție delicioasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaaaaai! Fără avertisment?? Arata bestial şi sigur au fost delicioase.
    Zi frumoasă îţi doresc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poftă de dulciuri mi-ai făcut! (Şi văd că nu numai mie! 🤣) Mă duc să caut ceva bunătăţuri prin frigider! 😁

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ai avut cu ce sa iti astamperi pofta, Vero draga 🤗
      O zi buna. Happy WW 😘

      Ștergere
  8. Carmen asa poze postezi? Nu ti-e milă de noi?
    Arata foarte bine!🥰
    Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca tu iti permiti sa mananci si o tona de dulciuri, la silueta pe care o ai !🤗
      Happy WW, Mihaela 🤗😘

      Ștergere
  9. Da, si mie imi place Bienenstich 😍 Dar in concurs cu prajiturile frantuzesti... hmmm nu exista sansa de egalare!
    Te pup Luiza. O zi buna 🤗😘💕

    RăspundețiȘtergere
  10. Wawww, ce minunății, ce delicii. Îmi ploua in gura Carmen draga. Soțul, când a văzut dulcegăriile a spus că, NEAPĂRAT, când se termină concediul mă roagă să îi fac eclere.🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine, Ioana draga! De ce sa nu va rasfatati cu eclere? O viata avem... sa o facem cât mai placuta! Te pup. O zi buna! 😘

      Ștergere
  11. Da, bun, bun de tot. Dar nu, incă nu , incă suntem la regim. Rezistam eroic și ne incurajam cu kilogramele pierdute.
    PS: acum că au trecut concediile, ai încercat reteta aceea pe care ne-ai pus-o la începutul verii, Kilokill?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite, chiar aseara am mancat un quark asa, simplu si mi-am amintit ca înca nu am probat acea reteta. Neaparat o voi face si voi spune cum am percepeut-o eu si daca o voi introduce în dieta. Si daca da, voi spune ce efecte a avut, PROMIT!

      Ștergere