miercuri, 2 august 2023

Lavanda, altfel (hand made) - Miercurea fara cuvinte S31/23

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy WW! ☺

24 de comentarii:

  1. Beautiful artesany objects, wonderful photographs, and what a beauty and lovely dog you have. This pet seems lovely. Have a very nice August.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat scurt pe pagina ta... Nu ma descurc... Esti "o pagina" serioasa?!
      Iti doresc deasemenea o luna august cat mai frumoasa!

      Ștergere
  2. Ce idee frumoasa!! Ai scris o mica poveste - chiar :). Adorable sunt micutele zane levantica!
    Daca ai stii de cand am tot zis ca voi face si eu o zanuca mica - abia am reusit in decembrie sa fac un elf cu margeluta de lemn pe post de cap :D
    Si ce frumos le-ai prins!
    Nu mai zic de poza de final. Sunteti adorabili toti :*
    Happy WW!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am o idee de zânuca, pe con de brad... Sa vad cand gasesc timp... Conuri mi am adunat in concediu, din Padurea de pini Rosapineta.
      Pupici si imbratisari 😘🤗 Happy WW Rux draga 🐾

      Ștergere
  3. Ai niste lavanda miraculoasa. Vad ca ascunde si niste zane speciale!
    Faine imaginile! Iar Leo pare foarte multumit in bratele tale!
    Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a venit vremea sa o tund, ca sa poata sa mai infloreasca o data anul acesta.
      Happy WW, Suzana draga 🤗😘

      Ștergere
  4. Îmi place tare mult acest altfel!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. O zână mare lângă zânele mici, sunteți frumoase de la mic la mare! De fapt, zanul e cel mai frumos, fără supărare 😄

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😍😂 ce dragut te ai exprimat, multumim.
      Pupici si imbratisari 😘🤗🐾

      Ștergere
  6. Ingeniozitate, măiestrie, gânduri de copilărie ...Ador floarea de lavandă cu toate caracteristicile ei, îmi fac mici buchete care le atârn printre umerașe, consum și ceaiul rezultat din aceste delicate flori🙂
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina draga mea, ma bucur ca ti ai facut timp si ai poposit aici, pe pagina mea de blog 💞❤️ Multumesc 🤗🪻 trimit ganduri bune, imbratisari si pupici 😘🤗

      Ștergere
  7. Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce simpatice sunt! Tare bine ar sta şi la mine-n balcon nişte zânuci din astea. Foarte mult îmi plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E usor de facut! Nu iti trebuie decat o margica de lemn pentru cap, bumbacel lila pentru "par", resturi de dantela pentru rochita si un pic de sfoara in chip de maini 😉 In doi timpu si trei miscari e gata zâna levantica 😍
      Te pup Potecuta 😘🤗 Concediu placut!

      Ștergere
  9. Ce idee faină! Tu le-ai făcut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, eu le am facut. In colaj sunt fotografii cu "pasii" facuti 🤗

      Ștergere
  10. Imi plac foarte mult! Am văzut și eu in magazine! Ți-au ieșit foarte bine. Poate încerc si eu la anul. Am pus un butas de lavandă....anul acesta am cules cateva firicele. La anul sigur va face mai multe. Happy joi! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. What?! In magazine se vind asemenea papusele?! Hm... Pe aici nu am vazut asa ceva. Eu m am inspirat dintr o poza de hand made... Oare cat ar putea sa coste asa ceva... cred ca atat de mult ca nu ar cumpara nimeni! Eu am cumparat acum cativa ani un manunchi devlavanda pentru o vaza de lemn pictata cu motiv lananda. Am dat 16€ pe buchetel!!!! Lavanda e foarte scumpa... cel putin aici la noi.
      Butucelul meu d lavanda e acum atat de matur ca face flori frumoase, dar.... Asa mila mi e sa le tai. Insa se zice ca daca le tai, lavanda poate inflori inca o data in septembrie. Este primul an cand a tai.... Sunt curioasa daca va mai inflori o data 😄
      Happy every day. Pupici 😘

      Ștergere
    2. Carmen, îți răspund eu, am văzut și eu asemenea zâne la a târguri la standurile cu lavanda, și la festivalurile lavandei care se țin peste tot pe unde sunt plantații. Nu știu prețul zânelor, oricum la noi produsele lucrate manual nu au prețuri mari, dar buchetele de flori sunt 10-15 lei. Au fost mai scumpe, dar tot mai multă lume plantează lavandă, ii merge bine și prețul a scăzut. Pe fb am văzut oferte cu 70-80 de fire in buchet 8 lei.

      Ștergere
    3. Oooo, interesant 🤗👍
      Multumesc mult Pompilia draga 💞
      La noi,cu toate ca toata lumea are o planta in curte, la piata sa cumperi buchet e foarte scump. De aceea se merita clar sa plantezi chiar si in fiecare an o lavanda tanara, ca planta e doar 5 euro si buchetelul e 16 euro 😅😁
      Te pup,o zi buna 😘

      Ștergere
  11. Fascinating! I missed your linky by 9 minutes!

    RăspundețiȘtergere