miercuri, 29 aprilie 2015

Miercurea fără cuvinte (18) - Parada zambilelor

Insula Mainau - 16.04.2015


Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

83 de comentarii:

  1. Frumoase, colorate si mirositoare. Cred ca te-ai incarcat cu multa primavara ! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. un spectacol al culorilor si al miresmelor, o atmosfera de basm! Happy WW! ☺

      Ștergere
  2. Zambile roșii și mov (asa le vad eu)nu am văzut niciodată! Cat sunt de frumoase! Dar cele roșii sunt spectacol! Auzi? Nu ai văzut din întâmplare pe insula, vreun anunț de vânzare a vreunui locuşor de casa!?:))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine m-au frapat aceste nuante! sunt spectaculoase!
      tja... de vânzare nici vorba, nici macar un loc de munca pe aceasta insula a minunilor nu este vacant!
      pupici :-* Happy WW! ☺

      Ștergere
  3. Sunt superbe! Rosii n-am vazut niciodata! Sunt puse in valoare de aranjamentele cu lalele.
    Happy WW, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 32 hectare, un parc urias în care florile creeaza impresia de Paradis.
      Happy WW, Anca draga! ☺

      Ștergere
  4. Cât sunt de frumoase! O adevărată încântare să admiri asemenea minunăţii ale primăverii. Îmi închipui ce miresme erau acolo.
    Sărut mâna şi happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parfum divin, spectacol vizual unic, aceasat insula a florilor este un mic Paradis!
      O zi minunata, Alex draga! Happy WW! ☺

      Ștergere
  5. Cand eram mica de tot, daca ma intreba cineva care sunt florile mele preferate spuneam fara ezitare "zambilele". Erau si narcisele, evident, dar zambilele pe primul loc.
    Anul acesta dupa mult timp am avut doua zambile pe balcon la sufragerie... si chiar m-am aventurat prin preajma lor:P. Nu le ma suport parfumul :(. Cand eram mic stateam cu nasul in ele... probabil ca acum sunt si mai tratate sa miroasa mai puternic si mai mult.. cine stie.

    Oricum.. stiu ca am vazut la un moment dat zambile rosii si erau extrem de rare si tocmai de aceea spectaculoase;P.
    Superbe imagini!!
    Happy WW!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce coincidenta! si eu, copil fiind imi imaginam ca parfum mai perfect ca al zambilelor si al liliacului nu exista! Iubesc inca si azi aceste miresme, dar nu pun vaze cu aceste flori in dormitor, nici eu nu suport.
      pupici si imbratisari, Rux draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  6. Zambile roşii? Wow! Nu am văzut niciodată până acum. Nici somon (aşa văd eu, nu ştiu dacă chiar asta e culoarea).
    Oricum, sunt splendide!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, alb-lapte, rosu- coacaza, albastru-safir, albastru-turcoaz, albastrul-cerului, indigo, magenta-fucsia, galben-unt, somon (roz-oranj), roz-zmeuriu... Toate nuantele smaltuiesc verdele crud al primaverii. Un adevarat paradis al florilor!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  7. Zambilele tale au deliciul si placerea sufletului!
    Multumesc dragalasa mea prietena, pentru aceasta incantare!
    Zile minunate pe placul inimii tale!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc si eu pentru vizita, Steliana draga!
      O saptamâna parfumata si vesela sa ai in continuare! :-*

      Ștergere
  8. Este prima data cand am vazut zambile rosii:)
    Expozitia ta de flori este minunata!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut articolele mele despre florie de primavara, multumesc!
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  9. Îmi închipui ce parfum domnea acolo...
    Parada zambilelor, un spectacol de culoare excepțional, închinat Primăverii. Superb ! Mă faci să doresc din ce în ce mai mult să vizitez insula Mainau.

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-a venit sa ma întind acolo intre flori si sa nu mai plec!
      Insula Mainau este superba in orice anotimp, dar primavara este un PARADIS!
      Happy WW, Zina draga! ☺

      Ștergere
  10. Bună CARMEN!
    Wow ce explozie de culori,deja le simt parful lor!
    O încântare pentru ochii și suflet această insulă Mainau,mulțumim CARMEN!
    Îți doresc o zi cât mai frumosă!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ai fost alaturi de mine, in aceasta plimbare pe Insula Florilor.
      pupici si îmbratisari. Happy WW! ☺

      Ștergere
  11. Armonie generata de idei pozitive...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu siguranță primăvara este anotimpul florilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Credeam ca le-am vazut pe toate pana acum...sunt ca un copil curios si nestiutor in tara minunilor, sau pe insula minunilor!!! Minunat! Zambile rosii?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt.. rosii chiar n-am mai vazut. ZI buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. ne-ai colorat si parfumat zilele astea cu minuni de flori :)
    nici eu nu am mai vazut rosii dar tot cele albe sunt preferatele mele :)

    multumesc ca m-ai inscris draga mea draga, pup buna dimineata! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. primavara este anotimpul florilor, al parfumului, al prspetimii.
      pup draga mea draga. Happy WW! ☺

      Ștergere
  16. Asta da, parada speciala, ar fi bine sa se organizeze si o simfonie a zambilelor pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow, cate culori si nunate! Zambile rosii n-am mai vazut pana acum, sunt superbe.
    Zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Primãvara este o sãrbãtoarea a culorilor si parfumurilor ametitoare!
    Cata frumusete in fotografiile tale,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, Iulisa. Asa este, primavara este un spectacol de culoare, parfum si frumusete.
      happy WW! ☺

      Ștergere
  19. uau, ce simfonie de culori!!!!!! Happy WW! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Vad eu bine? Zambile roșii? Asta e o premiera pentru mine, dacă nu cumva sunt alte flori ce seamănă cu Zambile. Faine poze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper ca nu sunt dubii, din moment ce am prezentat fotografia sub titlul "Parada zambilelor" :)
      happy WW! ☺

      Ștergere
    2. Chioara de mine citise "Parada florilor". Programare la oftalmolog!!! ☺

      Ștergere
  21. Așadar, ai inventat fotografia cu miros. Ți-a ieșit!

    Într-una din fotografii am ghicit o poartă. Ceea ce m-a dus cu gândul la... imaginea mea de azi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) un adevarat compliment, multumesc :)

      Multumesc pentru invitatie, pe blogul tau vin mereu plina de curiozitate, sa descopar ce fel de punte ai mai imaginat. Happy WW! ☺

      Ștergere
  22. Superbe flori! Exact ceea ce simteam nevoia sa vad pe vremea posomorata din Oradea!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi e soare, dar ploaia e ieri noapte a racorit bine aerul! acum sunt doar 13°C... Dar florile in gradina stau drepte si proaspete - se pare ca le prieste din plin :))
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  23. waw..cred ca te-a ametit parfumul lor ! Pup si te imbratisez!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu m-am saturat, as fi ramas sa dorm in razorul cu flori :)) pup si eu. Happy WW! ☺

      Ștergere
  24. Minunate sunt toate! Greu de ales care e cea mai frumoasa! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce s-a intamplat, oare? Am scris ca ne-ai umplut sufletul de primavara, culoare, parfum si frumusete, cu aceasta vizita pe Insula Mainau. Si ca ai inflorit blogul si sufletele noastre, lucru pentru care iti multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo... nu stiu la ce te referi, dar daca blogul meu ti-a papat un comentariu, am sa il pedepsec, promit :-*
      mai ales ca mie imi plac mult comentariile tale, incarcate de poezie, de cuvinte calde - iti sunt recunoascatoare si-ti multumesc.
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  26. Foarte fain :D .Multă sănătate
    P.S. La mine azi e vorba de prietenie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca ai facut mare economie la scris astazi :))) am intalnit acest comentariu pe fiecare blog pe care l-ai vizitat!

      Ștergere
  27. Imi plac asa de mult! Parca simt parfumul in nari....Pe la noi nu sunt din acelea rosii sau roz-somon, sunt culori surprinzatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul este ca amintirile olfactive sunt foarte puternice, mai ales atunci când se leaga de ceva frumos :)
      Happy WW! ☺

      Ștergere
  28. Vaaai, prea multă frumusețe și parfum într-un singur loc! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  29. Zambilele alea rosii parca sunt parte din rochiie dansatoarelor de flamenco. Superbe!
    Happy WW! xoxo

    RăspundețiȘtergere
  30. Bag si eu nasul acum la culcare in aceste zambile,ca sa dorm bine.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  31. Vezi tu,Carmen,am ajuns seara la parada ta,dar parca mireasma zambilelor e mai puternica acum.
    de culoare nici nu mai vorbesc!
    Pupici,si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. perfecta dreptate ai! bine ai venit, ma bucur mereu când treci pe aici :-*
      happy WW! ☺

      Ștergere
  32. O alta minunata pagina din albumul insulei Mainau! :) Adevarata insula a florilor! Nici zambile rosii n-am vazut in realitate (dar nici nu prea vizitez florarii sau "raioanele" de flori din magazine) :)
    Admir si rabdarea de care dai dovada! :)
    Noapte linistita! Pupici cu drag, de la noi pentru voi! <3
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac florile postate pe aici în articolele despre insula Mainau, multumesc!
      Rabdare? ce te face sa crezi ca am sau mai bine formulat, nu stiu ce motiv ai sa admiri rabdarea mea :))
      Pup si eu, brasovencele mele preferate <3
      happy WW! ☺

      Ștergere
    2. :) Fara rabdarea de a fotografia - cu atentie la detalii si cu descrieri, adesea - despre multe n-as fi aflat (pentru ca nu doar la fotografiile cu flori ma refer mai sus) :).
      Pupici!

      Ștergere
    3. ah, m-am linistit ☺ pentru ca daca este asa, nu despre rabdare ese vorba aici ci despre hobby :-) nu plec nicaieri fara aparatul foto!
      pup si eu. Noapte buna!

      Ștergere
  33. Cum?!! Cum ai reusit... sa mai pleci de acolo?!! Superbe, de-ar vedea si mama splendorile astea... e innebunita dupa orice fel de floare, sa aiba cat mai multe de tot felul... Sa vada zambilele astea rosii... uh!! Nu ar fi bucurie mai mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ☺☺☺ m-au dat proprietarii afara! la ora 17 pleaca ultimul vaporas de pe insula si cei cu care am fost - sotul si inca o familie prieteni, m-au târât pâna în port - ca altfel, as fi ramas sa dorm în rondoul cu zambile! ☺☺☺☺

      Ștergere
    2. Este perfect de inteles, cred ca pe toate iubitoarele de flori ar fi trebuit sa ne tarasca la plecare. Pup, draga mea draga! Da, ieri mi-a papat un comentariu si ce s-a publicat a fost sinteza pe care mi-am amintit-o, a primului.

      Ștergere
    3. esti o dulce ♥ Imi pare rau ca nu a functionat casuta de comentarii... pur si simplu nu inteleg ce se intâmpla uneori.
      pupici si îmbratisari xoxo

      Ștergere
  34. Chiar un paradis....multumesc ca ni le-ai aratat si noua sa mai vedem si noi ceva frumos,ca de altele e lumea plina!
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce zambile frumoase!
    E prima data cand vad zambile rosii. Nici n-am stiut ca exista, dar acum, multumita tie, stiu. :)
    O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca ti-au placut zambilele din fotgrafiile mele.
      Multumesc, o zi buna, deasemenea!

      Ștergere
  36. ...stai să-mi trag sufletul! Am văzut toate fotografiile cu flori de pe Insula Mainau şi mi-e tare greu să aleg una preferată!
    Fiecare floare e unică!
    Iar din imaginile de mai sus... eu una n-am văzut până acum zambile roşii!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere