luni, 21 octombrie 2013

Viata în roz ;)

o data, la jumatate de secol


Pentru rubrica Pink Mondays - tabel de înscriere la Karma Police :)

20 de comentarii:

  1. La atâtea frumuseţi de flori, cadouri şi felicitări, cum să "doară" semicentenarul? Aşa Anturium în culori nu am văzut niciodată. Chiar ai început un an roz şi nu ratez ocazia să-ţi mai spun un "La mulţi ani!!!"
    Şi calde îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o dulce! multumesc mult Mihaela draga! pupici si îmbratisari

      Ștergere
  2. Multiple cadouri frumoase pentru o împlinire jubiliară.Încă o dată un sincer şi prietenesc LA MULŢI ANI !
    Dar unde e...şampania ? :))) Eu cred că lipseşte din poze pentru că a fost desfăcută pe loc într-o atmosferă excelentă de îmbrăţişări şi de calde urări.
    Să fie totul OK şi...pink !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) multumesc mult! îti doresc deasemenea sanatate si multi multi ani fericiti, draga Marco Polo!
      sampania, ai dreptate :) a fost desfacuta în momentul în care cei 8 musafiri au sosit :) punctuali!

      tocmai pregatesc un articol cu câteva momente fotografiate la petrecere. O sa ma certe mama... nu prea am avut timp de fotografiat si ce au fotografiat fetele mele cu telefonul, nu este de calitate... Dar, ce conteaza?! petrecerea a fost superba, i-am avut pe cativa din dragii mei lânga mine.

      Sa ai o saptamâna pink, vesela si calda! zu Viata în roz ;)

      Ștergere
  3. Foarte frumoase toate.Florile,felicitarile ,parfumurile.Buchetul din poza 2 este o noutate pentru mine,nu am mai vazut acele flori.In buchetul roz n-am reusit sa numar toti trandafirii,dar cred ca sunt in jur de 50,nu ?Cred ca toti au fost alturi de tine,asa cum s-au priceput si cum au crezut ca-ti va face bine.(Ma refer la cei online).O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Floarea, ai dreptate, toti prietenii virtuali au aratat ca sunt alaturi de mine. Iti multumesc mult - te numeri printre cei mai dragi prieteni de aici din blogosfera.
      Florile din fotografia a doua, sunt flori din portelan! :) si eu vad pentru prima data asa ceva. Draga mea prietena LU din Ulm, le-a comandat special pentru mine si... nu iti spun ce cu grija le-a adus, sa nu se ciobeasca, pentru ca buchetul este aranjat splendid.
      Trandafirafirasii roz :)) nu i-am numarat nici eu :) Dar cred ca sunt 50 :) îi am de la fetele mele, mi-au daruit "inimioara"
      Te pup. O seara minunata. Si o saptamâna cu bucurii sa ai!

      Ștergere
  4. Vai cate cadouri frumoase! Flori, parfumuri, felicitari... faine toate, mai ales ca ti-au fost oferite cu drag, de oameni dragi. Foarte interesant buchetul din portelan, nici eu n-am mai auzit de asa ceva pana acum. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) daca-mi aduceau cremuri antirid ma suparam! :))))) Asa ca... flori, parfum, dulciuri...Cam asta am primit. Ah, am uitat sa va spun! Am primit si un butas de trandafiri pe care îl cheama Carmen! :)
      te pup si eu Larisa draga. Noapte buna!

      Ștergere
  5. la multi ani buni si frumosi, Carmen!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe cadouri ai primit, draga Carmen!
    La Multi Ani mantuitori!

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite ca abia acum vad si eu cadourile si felicitarile ce le-ai primit :) Multe si frumoase, dar si ce de parfumuuuuuuuuuri! Sa le folosesti cu placere! Trandafirii sunt fenomenali! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai vazut-o si pe cea de la tine? :) multumesc mult! ♡
      parfumuri? doar doua, cele mici sunt pentru colectia mea de miniaturi, le pastrez asa, nu le folosesc :)
      te pup si eu:-*

      Ștergere
  8. Toate cadourile sunt splendide.
    Si eu am fost atrasa de florile de portelan, e o premiera, n-am mai vazut. Sunt foarte interesante si ..nemuritoare :)
    Inca o data, toate cele bune, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  9. nu vad felicitarea de la mine :(
    sper ca a ajuns totusi,chiar daca nu a mai prins "sedinta foto"...
    minunate cadouri dar si mai minunata ai fost tu,absolut infloritoare :)
    pup draga mea draga :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu draga mea draga, nu a ajuns :( Nici de la mamica mea nu a ajuns. Dar... poate ca s-au ratacit pe drum si totusi gasesc calea spre mine :)
      te pup si eu, cu drag si dor ♡

      Ștergere
    2. sper ca da,mi-ar fi ciuda mai ales pentru bratarica,am cumparat-o de asta vara special pentru ziua ta,ca sa avem amandoua la fel :(
      pup dulce o Carmen din ce in ce mai frumoasa,imi place mult noua frizura :)

      Ștergere
    3. astazi a sosit felicitarea de la mama... Atât. Dar mai speram, si mâine e o zi...
      :)) si eu te pup dulce, draga mea draga. Frizura e "salbatica" :)) mi-a crescut coama si nu-i mai fac nimic, spal parul si îl las sa se usuce la temperatura camerei (sau a soarelui, cand am noroc ☺).

      Ștergere