vineri, 31 octombrie 2014

Oglindiri

pentru rubrica "Reflexii în oglinda"

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. stropii erau de la ceata, ca dupa cum se vede dintre pomi, stralucea soarele, rasarind frumos ;)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. daaa, si inca ce viteza! Helmut merge pe portiunea asta în jur de 100 la ora! :)

      Ștergere
  3. Mie îmi place şi cum se văd copacii şi şoseaua. Parcă cineva a tras o linie cu pensula.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine ma fascineaza efectul acesta din fotografii :) în oglinda pare ca totul sta pe loc si pe margini, peisajul parca se învârte! :)

      Ștergere
  4. Iti scriu aici ca sa ma citesti.Am dat de reteta de placinta cu dovleac facuta din ,,prafuri,,Am sa o probez.Asa ceva nu am mai auzit...ce sa mai zic de practicat.Pare foarte simpla.Auzi tu!Prajitura fara aluat...Pusi drag!
    Lu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) aaaaa, ai dat de articolul în care am bucatarit împreuna cu Felix si Marlene?! :) da, miraculoasa reteta de placinta! a fost tare gustoasa! pupici

      Ștergere
  5. Superbă oglindire printre picăturile de ploaie!
    Un weekend de poveste îți doresc,CARMEN!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cred ca te grabesti spre halloween! nu? :)
    asa ca eu iti doresc un halloween happy! vad ca pe aici ai facut ceva pregatiri...:P
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase oglindiri cu stropi de ploaie!
    Sa aveti cu toti un weekend minunat, draga Carmen. Si o vreme cat mai frumoasa, de inceput de noiembrie. :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. O oglindă retrovizoare pistruiată, ce drăguț !

    Weekend frumos, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  9. Admirabile cadre! Felicitari pentru frumoasele fotografii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. De o simplitate aparenta, dar cu un farmec deosebit!
    O zi asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere