luni, 13 octombrie 2014

Cadoul diminetii

Pentru rubrica "Buna dimineata Soare!"


Un start bun în noua saptamâna!

25 de comentarii:

  1. Bună dimineața, Carmen! Superb răsărit! Să ai parte numai de astfel de dimineți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, la fel!
      Din pacate am fost in masina pe autostrada si nu am putut opri sa savurez in voie privelistea. Rasaritul soarelui este 7n spectacol grandios, indifetent in ce anotimp :-)

      Ștergere
  2. Multumesc pt imagine si intentia ta buna de a ma ajuta.MULTUMESC! Ma anunt telefonic sa mai vorbim.Iti doresc o saptamina buna ,calda si senina ca si imaginea de azi! Cu drag , LU
    PS:inseamna ca eu nu pot sa imi recuperez,,lucrarea,, Mai incerc sa slefuiesc portiunile afectate si sa lacuiesc iar.Ma anunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Guten morgen, liebe Lu! :-)
      Ma ofer sa ajut cu toate placerea. Astept sa ma suni.
      Despre lac... din pacate nu am gasit niciun remediu...
      Te pup. Sa ai o zi minunata!
      PS: azi si maine ii avem in vizita pe fratele lui Helmut cu sotia. Eu sunt acum la serviciu, program normal.

      Ștergere
  3. ce culori, ce culori!
    superba dimineata, sa te bucuri de ea draga mea draga, te pupacesc! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De o saptamana e din nou vara la noi. Umblu fara jacheta si nu port ciorapi in pantofi ;-) Singurul indiciu ca e toamna sunt frunzele colorate si zilele scurte... si iata, rasarit de soare in jurul orei 8 :-)
      Te pup draga mea draga. O zi superba sa ai!

      Ștergere
  4. Doamne, ce lumină! Multe imagini cu răsăritul soarelui ai postat, dar acestea parcă sunt cele mai frumoase!
    Pup, o săptămână frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul meu goneste cu masina pe autostrada si eu privesc muta si fotografiez din cand in cand ;-)
      Te pup draga mea, sa ai o zi minunata!

      Ștergere
  5. Cata culoare, superbe imaginile, un rasarit frumos! Sa ai un inceput de saptamana plin de culoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ella draga! Si tie, un start bun in noua saptamana! :-)

      Ștergere
  6. Cine se trezeste de dimineata :) Cu privirea departe ajunge :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna, si cei mai putin harnici, pot vedea rasaritul ;-)) astazi, soarele a rasarit la ora 7:48 :))

      Ștergere
  7. Ce Frumusețe!!!! Eu cred ca dormi cu aparatul foto la gat... Glumesc, da? ☺

    RăspundețiȘtergere
  8. vara cred ca te iubeste! nu vrea sa plece si pace...:))
    sa ai saptamana superba! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o saptamana incredibil de calda... sper sa fie in continuare o toamna lunga si frumoasa ;-)
      O saptamana faina sa ai! Pup :-*

      Ștergere
  9. M-am dumirit: ai primit cadou o masina argintie si ai iesit cu ea sa-i faci rodajul, iar de la sofatul cu soarele in parbriz ai luat o pauza de vorbit la telefon si trimis sms-uri. :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte, foarte bine ti-au iesit pozele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E trafic intens dimineata pe autostrada, insa am avut noroc si am prins cateva imagini faine ;-) multumesc!

      Ștergere
  11. Vara,nu prea vad rasaritul.Poate acuma in iarna.Tu esti o harnica ,plina de energie si iubitoare de frumos.Ne dai si noua, lenesilor, niste imagini pe care nu le putem vedea decat aici.Ai inceput o saptamana super!

    RăspundețiȘtergere
  12. wow, ce culori!
    O săptămână frumoasă, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb răsărit de soare! Ce frumoase fotografii ai reuşit din mersul maşinii!

    RăspundețiȘtergere