sâmbătă, 4 octombrie 2014

Atunci când copiii...

... vin seara la masa pe neasteptat, comanzi pizza cu livrare la domiciliu si problema e rezolvata în mai putin de 20 de minute! ☺
Cu brânza, cu sunca, cu oua, cu peste sau doar cu legume, fiecare gaseste varianta potrivita gustului sau si seara e salvata! ;-)

Tuturor, un weekend placut! ☺

28 de comentarii:

  1. Mi s-a facut o pofta nemaipomenita! La pranz astazi...pizza!
    Te imbratisez si iti doresc un weekend grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) noi astazi avem supa ce concentreaza întreaga aroma a toamnei: supa-crema de bostan si ghimbir, dreasa cu lapte de nuca-de-cocos si în plus, crutoane prajite cu usturoi :)))))) O nebunie! As mânca singura o oala întreaga! ☺

      Ștergere
  2. solutie verificata!! :))
    am incercat si eu supa de dovleac dar fara ghimbir si cu smantana in loc de lapte de cocos, a fost delicioasa si cred ca o voi mai incerca, ce bine ca mi-ai amintit :)
    te pupacesc draga mea draga, w-end minunat in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa facem si noi de obicei supa, dupa reteta clasica. Ieri însa Helmut a probat aceasta combinatie si aroma este... wow!
      te pup si eu, draga mea draga!

      Ștergere
  3. Practic si eficient! Dar dupa pizza pofta de mancare e si mai mare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi - parintii, de obicei dupa ora 18 nu mai mâncam... Ei au mai mâncat o cutie de Mon Chéri!
      Pentru tinerei "ziua" abia începe la lasarea serii :))))

      Ștergere
  4. perfect!
    de multe ori si eu iau aceasta decizie....
    cateodata chiar cand nu are nimeni chef de gatit....:))
    te pup!
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată apetisant de bine toate,deja mi-ai făcut poftă!
    O seară și o duminică frumoasă vă doresc,CARMEN!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt bucuros să aud că nu noi am descoperit ...roata! Când ai musafiri seara, să comanzi pizza este aproape așteptat și de musafiri! :)) Mai adăugăm o bere, două ....
    Să vă fie de bine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) am scris cândva un articol despre provenienta pizzei:
      Pizza provine din regiunea Napoli a secolului 16, când"pizza" era denumirea unei pâinii rotunde şi plate, folosite de brutari mai mult pentru a verifica temperatura cuptorului? Această pâine era vândută pe stradă şi în limbaj colocvial era numita"pânea săracului".
      Un alt studiu, prezintă însa ideea ca denumirea de "pizza" ar proveni de la cuvânt italian vechi "pizzicare" - un cuvânt folosit pentru a descrie modul în care un obiect este apucat spre a fi scos din cuptor. Brutarii erau numiti pizzaioli iar magazinele de pizza se chemau laboratori.
      Se pare ca istoria pizzei are însă rădăcini în epoca neolitica, atunci când pâinea în formă plată era mult mai usor de copt. Babilonienii, israeliţii, egiptenii, armeni, greci şi romani, au mâncat pâine plată nedospită, coaptă în cuptoare de lut. Grecii, romanii şi egipteni mâncau pâine unsă cu ulei de măsline şi condimente indigene (ceea ce astăzi se numeşte focaccia).
      Pizza, asa cum este cunoscută astăzi, a apărut în regiunea Napoli, iar termenul "pizza" a fost pentru prima dată consemnat în anul 997, în localitatea Gaeta, un port dintre Napoli şi Roma.

      Noi parintii am baut vin rosu sec si "copiii" suc de mere si Sprite... Fiecare cu obiceiul lui :))
      Multumim de urare! :) O seara faina la Cluj!

      Ștergere
  7. Pizza salveaza multe seri, e adevarat :). Noi comandam in serile cand n-avem chef de gatit :)).
    Seara placuta Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi mâncam rar pizza, de fapt... mâncam rar seara :)))
      multumesc, un weekend fain în continuare si voua!

      Ștergere
  8. Ma bucur ca ati avut o cina asa copioasa. Pizza e buna si rece si calda :))
    Si pe langa ingredientele gustoase, e plina de istorie. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi preferam pizza atât de fierbinte cât sa nu-ti arzi gura când musti :)
      O duminica faina!

      Ștergere
  9. Şi ce frumoase sunt aceste întâlniri - surpriză. Şi fără mari pregătiri, cu astfel de soluţii rapide, şi uite ce bucuroşi aţi fost!
    Cât mai multe astfel de zile şi bucurie la toată familia voastră frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în general ma bucur de orice musafir, insa atunci cand vin copiii, atunci e cel mai frumos :))
      multumim mult Alex draga!

      Ștergere
  10. Hihi, şi iar văd şi un băiat frumos acolo. E de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) celalalt baiat a lucrat pâna târziu seara, noi l-am asteptat cu tacâm pus, dar nu a mai ajuns decât la "spartul târgului", asa ca a primit pizza la carton, exact asa cum ne-a fost livrata, sa o manânce acasa :))
      În occident tineretul nu se casatoreste devreme... Mai întâi dau start carierei profesionale, sunt multumiti cu un anumit venit si doar apoi fac planuri de familie. Chiar daca si-ari dori sa devina parinti tineri... nu se cadreaza "societatii moderne" :(

      Ștergere
    2. Întâi am vrut să spun că bine fac. Apoi m-am gândit mai serios şi concluzia este: să facă aşa cum simt ei, când simt ei!

      Ștergere
    3. Eu sunt de parere ca pentru toate vine timpul potrivit si indiferent daca se intampla sau nu conform "planului", o solutie fericita se gaseste totdeauna. Sanatate sa fie, ca restul vine de la sine! :-)

      Ștergere
  11. 20 de minute?
    Dar cum ajung asa de repede?
    Japonezi au inventat un tren care în 12 minute parcurge 100 km, pe bază de levitație magnetică.
    Germanii ce au inovat la viteză? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) începând cu faptul ca germanii au inventat motorul Diesel (chiar în orasul meu!) si fapul ca înca la ora actuala construiesc cele mai puternice si rapide automobile, eoliene, vapoare... etc, etc ;)) si revenim la pizza, spun ca la noi în oras, pizzeriile sunt în majoritate conduse si servite de italieni :) Deci viteza italienilor de a prepara, coace si livra la domiciliu pizza este la nivelul acesta: 6 pizza în 20 minute. Ca e bine sau ca se poate si mai bine?!... noi suntem multumiti :))

      Ștergere
  12. Imi place tare mult cea cu branzeturi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie "quattro stagioni" iar sotul meu "pizza tonno". Ce bine ca exista atâtea variante! :))

      Ștergere
  13. Superba decoratiunea de toamna! Iar pizza e salvatoare oricand oriunde pentru orice musafir, inca nu am intalnit pe cineva care sa nu o adore. Mi-ai facut o pofta...cat? 20 minute? acum o comand!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. coronita este de la Tschibo, dar crizantemele si frunza mare dintre ele, sunt veritabile :))
      Noi mâncam cu aceeasi placere dönner (Kebab) si pizza. Cam o data pe luna comandam la pizzeria italiana, o data pe luna comandam la imbisul turcesc :)

      Ștergere