luni, 25 martie 2013

Lumini si umbre roz


pentru rubrica Pink Mondays - tabel de înscriere la Karma Police

22 de comentarii:

  1. ce frumoase sunt florile cactusului,o adevarata incantare pink! :)
    pink sa-ti fie si tie ziua draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult. Ganduri insorite si vesele iti trimit, draga mea draga!

      Ștergere
  2. am si eu un cactus IDENTIC, incredibil ador florile desertului

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este "craciunica"? A avut conditii optime daca a inflorit atat de frumos!...
    O saptamana pink!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-) da, este cunoscuta sub denumirea aceasta, pentru ca infloresc o data pe an - in sezon rece, de obicei in preajma Craciunului dar si in preajma Pastelui. De acea aceste doua cactee se numesc "pacute" :-D:-D
      Glumesc. O cheama Schlumbergera - dupa numele botanistului ce a descperit-o.
      Te pup. Am primit pupicii si de la Anca. Mersi :-)

      Ștergere
    2. Dupa vremea de afara, prevestesc venirea Craciunului ! :))

      Ștergere
    3. :) asa-i cand scrii repede de pe telefonul mobil! apar greseli atat de urâte, ca nici nu se intelege ce am vrut de fapt sa spun! uf! sorry! "păștițe" de la Paște.
      Si da... vroiam sa mai adaug, ca dupa ce ai scris tu aici ca vremea pare a se pregati de Craciun, a inceput si la mine lapovita cu ninsoare... totul a capatat o tenta alba! ;(

      Ștergere
  4. Splendide florile! Si ai sa razi, dar si mouse-ul meu este roz, hahaha...
    Inceput de saptamana grozav!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai sa razi, dar mausul meu este bleu... acesta e al sotului meu :-D Ah, corectez, a fost, pana cand a avut timp sa isi cumpere unul "serios" :-D:-D:-D:-D
      Te pup. O zi minunata!

      Ștergere
  5. Nuante de roz ce aduc bucurie si zambete in jurul lor.
    Voi deja v-ati distrat de numai pe seama "soricelului" rozaliu.:))
    ZI frumoasa si roz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Splendid. Cacstus de Paste. Aveam si eu unul acasa in Romania. Era alb cu vinisoare roz.

      Ștergere
    2. :) asa e Angi draga! :)) ce poti face altceva când posezi un soricel roz, care-si învarte codita fara rost, pe aici în jurul computerelor :)))
      te pup. O seara faina!

      Ștergere
    3. :) Gabriela, trebuie sa vorbesc despre noroc în cazul de fata. Cactusul urias, pe care-l avem la serviciu, infloreste tot timpul de Craciun. Astia mici de acasa vor avea flori de Pastele catolic :)

      Ștergere
  6. Am avut un cactus asa...la un moment dat s-a uscat si tare rau mi-a parut de el. Are flori foarte frumoase.
    Vreau mouse roz! :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cacteele nu sunt deloc pretentioase. Vara scoatem ghivecele în curte si daca ploua e bine, daca nu tot asa, iar iarna, le punem pe pervazul geamului si le udam odata la doua saptamâni. Am o colectie mare de cactee, dar de înflorit, doar astia mici au inflorit acum :)

      Mouse roz doresti? da-mi adresa, ca ti-l trimit imediat pe acesta :) Sau vino personal!
      dupa cum spuneam mai sus, a apartinut 2 saptamâni sotului meu, acum il ascundem în sertarele biroului, pastrându-l "de rezerva".
      O seara minunata!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. si eu le admir zilnic si abia astept sa se deschida in toata splendoarea :) Voi face fotografii ;)

      Ștergere
  8. Florile cactusului sunt o minunăție, nu pot decât să repet ce-au scris ceilalți iubitori de flori, deoarece chiar așa sunt! Seară și mai roz și o săptămână pink îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Telepatia functioneaza la mine.Fara sa stiu am pus niste poze cu Thea intr-un halat ''pink''cum zici tu.Pe mine nu ma uimeste tema,nu imaginile,ci talentul tau de a ne uimi cu o floare si un mouse.Spor la treburi !

    RăspundețiȘtergere