luni, 11 martie 2013

Prea mult pink?

pentru rubrica Pink Mondays - tabel de înscriere la Karma Police :)
Fiecare cautam sa ne aranjam casa cu drag pentru a trai într-un ambient cât mai placut. În general, reusim sa decoram macar una din camere în culorile preferate, nu-i asa? Ceea ce însa este frumos pentru unii, poate fi de neconceput pentru altii si atunci când gusturile nu coincid, se spune "De gustibus non est disputandum". Atunci însa când unii exagereaza... devin - cu sau fara intentie, tinta curiozitatii tuturor!
Kitten Kay Sera (48 de ani) este o femeie care traieste ca o Barbie vie și de 27 de ani tot ceea ce o înconjoara, este de culoare roz. Apartamentul întreg este decorat în roz. Fiecare scaun, fiecare masă, fiecare raft, fiecare pernă, ​​lenjerie de pat, obiect de bucatarie, telefon, laptop, prosoape - totul este în tonuri de roz și pink. Toate articolele ei de îmbrăcăminte au un singur lucru comun: sunt roz! Chiar si blanita câinelui a fost nuanțată la cerere în culoarea ei preferată (bineînteles, cu o vopsea biologica  obtinuta din suc de sfecla rosie si testata/aprobata de Asociatia medicilor veterinari).
"Culoarea roz mă face fericita. Prin aceasta mă simt mult mai feminină și în plus, eu concep rozul ca o componenta de lux."
Dupa ce a atras atentia asupra "maniei pink" participând la numeroase TV-Shows, Kay Sera a devenit cunoscuta la Hollywood ca fiind "The Pink Lady". Apoi si-a etalat cu succes cea de a doua pasiune, aceea de cântareata Country-Western. A capatat deasemenea diverse roluri mici în câteva filme din serialul Beverly Hills Chihuahu (sursa fotografii)
În prezent, cânta alaturi de Kelly Kidd si duetul se numeste "Kidd+Kitty".


Va doresc o luni cât mai pink!

38 de comentarii:

  1. :))
    E devarat! Gustirile nu se discuta insa mie una mi s-ar strapezi vederea!
    Catel pink, nu e o idee rea, nu?:))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. ciinele ala e criminal e genial imi place mult..vocea ei insa...e pink..very funny...o saptamina plina de culoare si veselie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e prea mult. Prefer sa vad " prea mult alb "! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Saracul catel! Oare cum se vede "lumea în roz" prin ochii unui caine?
    Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa cum se vede lumea prin ochii unei femei rasfatate pana peste masura!

      Ștergere
  5. Duce o viata in roz :)
    Happy Pink Mondays!

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Cat roz!:)) O viata cu adevarat roz!
    Saptamana minunata Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce e mult strica...roz roz dar cat roz!!!
    catelul e tare haios dar l-a intrebat si pe el cineva cum i se pare look-ul pink?:))
    o zi de luni atat cat trebuie de pink iti doresc draga mea draga!

    RăspundețiȘtergere
  8. Totul pana la catel...:))
    De ec nu si-a luat un Flamingo?:)) Rezolva problema... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zis! Cred ca nu e in toate mintile!
      Ce "bine arata" cu fustita aceea scurta! Ea e frumoasa si la 50 de ani!

      Ștergere
    2. Tot eu sunt. Trebuia sa scriu ""frumoasa" :D"!

      Ștergere
    3. M-am razgandit. Vreau sa scot ghilimelele, dar nu stiu cum sa procedez. :D :P :O :X :Y :Z

      Ștergere
  9. Wooow! Incredibila femeie! Adica... totusi, enough is enough! Mai cu un picut de limita. :)) Dar deh! Daca ei ii place... Fiecare om face ce poate pentru a fi fericit si dupa cate se pare, rozul o face pe ea fericita... asadar cred ca e plina de fericire! :))
    Saptamana cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. E cam prea mult :) Insa trebuie sa-i placa ei, nu mie :)
    Dar catelul imi place chiar si mie :)) Oi fi defecta? ;)
    Vesela postare!
    O zi faina, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  11. Profesoara de franceza din liceu se imbraca in roz... Mai avea un an pana la pensionare. Porecla ei era "Pantera roz".

    RăspundețiȘtergere
  12. E o culoare frumoasa,mai ales pentru copii,dar aici e prea mult. Cred ca se numeste,boala roz.O saptamana cum o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da e cam mult roz dar catelul e tare frumos imi place si mie!
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, e prea pink!
    E greu de crezut că poate trăi într-o singură culoare... cred că are o problemă.
    O săptămână minunată! pupici

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu cred că unele persoane au totuși nevoie de o mică...consiliere! Dar dacă ea e fericită... De cățel mi-e cam milă, în rest, noi să fim sănătoși! Carmen dragă îți doresc o zi frumoasă și bună! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Răspunsuri
    1. Pentru anonim: O cunosti personal? Haha!

      Unu

      Ștergere
    2. De la anonim pentru anonim:
      1. de ce esti anonim? ai curaj sa nu mai fi?
      2. tu ai sta cu o asemenea persoana (ai spus ca esti "unu")? din ce motive?
      3. nu ti se pare ca e putin sarita de pe fix?
      4. hehe!

      Ștergere
    3. Te-ai suparat, fata?

      Doi

      Ștergere
    4. Nu m-am suparat! Hai sa-ti spun ceva, da sa nu zici la nimeni. Si eu port ciorapei roz de lana! Hehe!

      Ștergere
  17. Cam prea mult...dar daca se simte bine asa, de ce nu?!

    RăspundețiȘtergere
  18. something's off: eu sunt singurul care observa ca ea e BLONDA? adica inteleg (de fapt nu inteleg, dar sa spunem de amorul artei ca o fac), imi place rozul atat de mult incat si hartia igienica mi-o aduc la comanada, am traumatizat saracul caine (sper pentru respectul lui de sine ca nu e baiat) vopsindu-l in roz, am bagat surubelnita in aia 2 condensatori de la tv care dadeau culoarea albastra si verde (care ma deranjau), dar parul il am galben ... cum vine asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știi ce se spune despre blonde!:D

      Ștergere
    2. eu sunt blonda si zau, nu stiu ce se spune despre blonde. Te-as ruga, poti sa-mi spui si mie?...

      Ștergere
  19. Scuze, nu toate blondele, unele. Poți vedea singură din bancuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pentru ce te scuzi?! nu ai de ce!
      tot nu mi-ai spus ce se spune despre blonde... Bancurile?...hm! cine le-a inventat?! mai mult ca siguri invidiosii pe blonde ;)
      cine e inteligent, are si mult simt al umorului! :)
      Noapte buna! ;)

      Ștergere
    2. Ești vopsită. Tu nu ești ca ele.:D

      Ștergere
    3. ba sunt bonda din nascare :)) Acum e drept ca acopar firele carunte cu ceva culoare - însa, pentru ca sunt adepta ideii ca nuanta pe care o ai de la natura este cea mai potrivita si iti sade cel mai bine - am decis sa ramân tot blonda! :D

      Ștergere
    4. Sunt deacord cu tine în privința păstrării culorii părului. Ai draptate în legătură cu glumele, dar sunt fete cărora li se potrivesc atunci când sunt prea înțepate. Am astfel de colege! Chiar îmi place blogul tău și consider că ești o femeie inteligentă.

      Ștergere
  20. Acum stiu ce sa-mi cumpar pentru Craciunul viitor ! :D
    ... O rochitza pink !

    RăspundețiȘtergere
  21. Oh, am orbit! este multi prea mult roz! :D

    RăspundețiȘtergere