vineri, 1 martie 2013

Martisoare si reflexii

pentru rubrica Reflexii in oglinda - tabel de însciere la SoriN

Am primit aceste minunate felicitari si un pretios martisor, din tara în care prima zi din martie reprezinta Sarbatoarea Martisorului - de la Foto de inginer si Ninu Ninulescu, carora tin sa le multumesc pentru deosebita bucurie pe care mi-au facut-o!
În Germania acest obicei nu este cunoscut, însa eu port cu mândrie martisoarele pe care le primesc din România. Colegii de serviciu stiu deja din anii trecuti legenda martisorului, pentru ca le-am povestit-o si repetat-o ori de câte ori a aprut unul nou în birou si m-a întrebat curios ce reprezinta pandativul acela legat cu snur alb-rosu de matase, atârnat pe bluza, în dreptul inimii. Povestea place tuturor!  :)

27 de comentarii:

  1. Draga Carmen, sa ai o primavara minunata alaturi de cei dragi sufletului tau! Te imbratisez cu ghiocei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase mărțișoare, daruri de suflet din partea celor dragi. Îți doresc o primăvară senină și însorită, cu multe, multe flori și fericire! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici pe la mine nu e obiceiul cu martisoare insa eu am grija sa- l impartasesc....:)
    Primavara frumoasa sa ai! Pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un zimbet pt o primavara!
    Ca romani avem multe lipsuri ...dar la umor nu ne intrece nimeni!
    Salutari dragi din ceata deasa a Ulmului!
    Daca nu primesc o sa imi cumpar un pic de primavara!
    Un zimbet pt toti! LU
    Părinţii îl trimit pe Bulă la măcelărie să cumpere carne. Bulă se întoarce cu mâna goală.
    - N-am cumpărat, zice el, fiindcă nu vând ăia decât carne de cal.
    - Cum aşa?
    - Păi am văzut, pe perete scrie : Cal. I, Cal. II, Cal. III...
    - Aha, au început în sfârşit s-o eticheteze, hoţii dracului!...
    -






    RăspundețiȘtergere
  5. :) mărţişor ofer şi eu, virtual, cu mult drag!
    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/03/1-martisor.html
    pupici mulţi... şi o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa ai o primavara frumoasa, parfumata si deosebita!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa fii iubita si primavara sa-ti fie fiecare zi!
    te pupacesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur mult ca a ajuns, mai ales ca m-am straduit sa fie unul traditional cum purta bunica si strabunica mea, snurul prins de un banutz gaurit (atunci banutii erau gauriti din fabrica sa poata fi pusi pe snur si sa nu se piarda usor ):D .
    Se zice ca doar martisoarele cu banutz nu sant kitsch-uri :)

    Chiar ma gandeam zilele aste dupa ce Alina l-a primit pe al ei
    daca al tau va mai ajunge vreodata sau nu :D :D tare ma bucur ca a ajuns cu bine !

    Sa aveti parte de o primavara frumoasa, draga Carmen, intreaga familie !
    Bunul Dumnezeu sa aibe mereu grija ta si a familiei tale minunate !

    RăspundețiȘtergere
  9. O primăvară fericită!

    RăspundețiȘtergere
  10. O primavara minunata, draga Carmen, calda si insorita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Viata ca o frumoasa Primavara sa iti fie! Suflet senin sa ai si multe bucurii!
    Sanatate si mult noroc, alaturi de toti cei dragi!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  12. O primavara calda si colorata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. O primavara frumoasa si norocoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sublime si incantatoare imagini!Iti doresc o primavara minunata, cu multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Primăvară minunată îți doresc.Multă sănătate și fericire să ai.
    Gânduri bune :) !

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce minunat este ca "porti" cu tine, acolo, departe, aceasta frumoasa traditie!
    Simbolul rosu-alb al primaverii inseamna viata, inseamna frumusete si sunt convinsa ca toti colegii tai sunt incantati de legenda. :)
    La multi ani, draga Carmen! O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. Te felicit, Carmen ! Sa nu renunti la frumoasele traditii romanesti si sa le inveti pe fete sa le duca si ele mai departe, impletite cu traditiile germane. Sangele, apa nu se poate face !
    Primavara fericita tie si celor care iti sunt dragi !

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani de Martisor, draga Carmen. Iti doresc o primavara frumoasa, infloritoare. Frumoase martisoare ne-ai aratat. pe pagina mea iti ofer...ghiocei!
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  19. Martisoare te asteapta si la mine pe blog , sunt virtuale , dar asta e.

    Ma intreb ce reactie au avut mentii cand le-ai povestit despre traditia martisorului, unchiului meu i se parea interesanta.

    Primavara frumoasaa, Carmen!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Azi, in niste copacei pe marginea drumului, erau o agitatie mare. Vreo douazeci de vrabiute faceau o galagie de nedescris. M-am oprit si m-am uitat la ele. M-au observat si una dintre ele mi-a ciripit vesel. ''Uite-asa incepe primavara!'' Sa ai o primavara de vis, Carmen plina de culoare, parfum si poezie pe care sa le impartasesti cu cei dragi. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce dragute sunt! Iar pozele sunt minunate :)

    Week end placut
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca ai tot dreptul sa te mandresti cu aceasta minunata traditie!
    Pup si eu de martisor!

    RăspundețiȘtergere
  23. Iti doresc o Primavara plina de bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sa aveti o primavara cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  25. O primavara frumoasa, Carmen! Ma bucur ca iti place! Este fotografie facuta de mine,printata si apoi "aranjata"...alte talente nu am ...:) La anul o sa vina si cu martisor! Nu stiam in cat timp ajunge !

    RăspundețiȘtergere