sâmbătă, 16 martie 2013

Meteo


A trecut "vremea babelor"? Se spune ca da, însa... adevaratele "babe" cred ca abia acum se arata!
8 Martie - de câtiva ani "baba" mea, a fost o zi splendida, cu soare gingas de la primele ore ale diminetii si pâna la apus. De fapt, întreaga saptamâna trecuta am avut zile calde si am crezut în blânda mângâiere a primaverii. De marti însa, totul s-a schimbat! Vremea a dat un spectacol impresionant! Soarele, vântul, zapada si gerul s-au luat la întrecere si la fiecare ora s-a schimbat clasamentul: dupa ce zapada a reusit sa acopere totul a aparut vântul care a spulberat neaua, apoi a iesit soarele zâmbind larg si aratându-si coltii. Într-o clipita a fost din nou totul alb si din nou soarele si-a trimis razele sa curete neaua. De patru zile avem temperaturi oscilând între minus si plus, la diferente de 18 grade pe zi!
Astazi e din nou primavara :) Oare pentru cât timp?!


Gluma 1: Prognoza meteo pentru deseara: întunericul se va instala si va continua întreaga noapte. Spre dimineata un front de lumina va modifica şansele de obscuritate. Minimele si maximele înregistrate, se vor repeta la un interval de 24 de ore.

Gluma 2: Doi zăbăuci de internauti stateau de vorba pe messenger:
- Auzi ba...a început sa ninga afara.
- Serios? Da si mie un link

Gluma 3: De când a început sa ninga , nevasta-mea se uita numai pe geam, dar... daca o sa se înteteasca frigul si ninsoarea, o sa-i dau drumul în casa - ca n-am inima de gheata!

PS: Daca aveti glume, fotografii sau informatii care sa ne înveseleasca sfârsitul de saptamâna, participati la Happy Weekend - tabel de înscriere Blind Love

23 de comentarii:

  1. bun barbat,cu o inima de paine calda :))
    vad semen clare de primavera,in curand gradina ta o sa infloreasca :)
    happy w-end draga mea draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da... un suflet "nobil" ;)
      Fotografiile sunt toate facute saptamana aceasta, de duminica pâna ieri! cand iarna, cand primavara, la fiecare 3 ore alt anotimp :)))
      te pup, draga mea draga. Un weekend minunat si voua!

      Ștergere
  2. Zăpada în România, este bună pentru că mai curăţă aierul. Oraşul în care staţi seamănă cu Sibiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-i?! si eu am permanent senzatia ca "sunt acasa" - pentru ca eu înainte de a locui în Augsburg am locuit 30 de ani în Sibiu! Imaginile de la etaj, sunt fotografii facute pe geamul biroului în care lucrez, pe bulevardul Göggingen. Dar sa vezi asemanari izbitoare în zona zidului cetatii sau anumite cladiri de pe Maximilian Straße... Poti jura ca esti în Sibiu! :))

      Ștergere
  3. Dar doar daca o sa se inteteasca frigul si ninsoarea...altfel nu e cazul ;) :)))
    Super gluma. Am ras cu lacrimi. Bancurile cu Alinuta sunt nimic pe langa gluma asta :))
    Interesant cat de rapid s-au produs schimbari ale vremii acolo, la voi. Frumoase imaginile, mai ales cand a inceput sa ninga :)
    Imi place insa ca florile de primavara isi vad de treaba lor :)
    Happy weekend, Carmen draga! Inca rad....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca am reusit sa va fac sa râdeti :D
      Gradina si florile, da... si-au revenit. Astazi e soare si temperaturile încep sa se stabilizeze. Acum avem +5,4 °C.
      Un weeked minunat si tie, Elly draga! :)

      Ștergere
  4. Parcă-i mai bună primăvara românească...
    Frumoase poze, drăguţe bancuri.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai din câte am inteles, si în Romania vremea este cam la fel...

      Multumesc! un sfârsit de saptamâna minunat iti doresc si eu tie! :)

      Ștergere
  5. Și baba mea a fost mai mult decât frumoasă de câțiva ani încoace, anul acesta chiar deosebit de caldă, senină și însorită, eu fiind născută în segmentul zodiacal al babelor! Dar acum e frig, sunt -4 gr C, a nins, a înghețat, urâtă-i iarna când nu știe ce face. Super grădina ta, super flori, super culori (hahaha, sunt sigură că ai prins mișcarea cu super!) Dar e adevărat, ai o grădină...super! Să vină primăvara repede! Zi frumoasă și happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, când e super... ce poti spune altfel?! :D
      Abia astept weekendul când sa ma pot trezi datorita faptului ca razele de soare imi gâdila genele si sa îmi beau prima cafeluta, în pijama, pe balansoar... Nu cred ca mai dureaza mult! ;)
      Un weekend minunat iti doresc! :)

      Ștergere
  6. La mine în oraş primăvara s-a menţinut pe poziţii şi nu i-a permis zăpezii să pătrundă. Doar un vânt puternic a ajuns aici,în Galaţi, ce te cam dă jos din picioare dacă se ambiţionează...dar mai bine aşa decât cu nămeţi.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt fericita ca zapada nu a facut ravaghii, asa cum a fost în nordul Germaniei, unde zapada se mentine de 30 cm, înca de 2 saptamâni si e ger (-15°C)! La noi e bine! :) azi e chiar frumos, e soare si primavara s-a hotarât sa ne zâmbeasca.
      Un weekend minunat! :)

      Ștergere
  7. :)) ce suflet nobil! ce inimă iubitoare!
    o seară frumoasă, draga mea!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Vremea se joaca cu voi! Nu s-a hotarat cum sa fie: blanda si calduroasa sau rece si friguroasa! Nu este de gen feminin ?! :)))
    Vrei sa-ti trimit un link ? :))
    Eu sunt nascuta pe data de 1 - deci a ramas stabilit, din vremuri stravechi, ca 1 martie este baba mea. Nu sunt eu o baba frumoasa, dar baba mea anul asta a fost superba! :))
    Happy weekend, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aha, m-am prins, Cugirul este in aceeasi regiune cu Germania, vad ca avem aceeasi vreme!!!
    Servus, vecino!!! :)
    oricum, jos palaria pentru gradinita! Un colt de rai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dale incolo de babe,ca si eu sunt,dar nu fac asa urat! Bine ca n-am taiat trandafirii ca regretam.Ai si tu o gradinuta de care esti tare mandra.Stiu cum e .Vezi ca o minune cateva flori ivite pe neasteptate.Eu le consult,le analizez,le pozez si acolo nu ma grabesc niciodata.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine că putem sta la căldură şi râde de vremea cu brrrrrrrrr de afară.
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vremea e tare nehotarata si la mine....azi a fost frumos insa maine o sa ninga....
    Capricioasa vreme!;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce capricioase sunt anotimpurile la voi :))) bine ca le poti imortaliza.

    Arata bine orasul acoperit partial de zapada.

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Credeai ca ai scapat? iarna s'a intors >:) :)) La mine s'a instalat primavara bine...asa ca astept vara acum:x

    RăspundețiȘtergere
  15. He, he! Baba Dochia din poveste, s-a zburlit rău de tot, mai ales prin Apusul Europei. Dar şi când va da jos toate cojoacele, ne vom bucura de toată frumuseţea primăverii!

    Numai bine, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  16. Babe bune și babe rele. O duminică plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Excelenta postare! Un adevarat reportaj in imagini! Foarte faina ideea!
    Si pe aici a alternat vremea, dar stratul de zapada n-a fost asa gros - in oras, cel putin. Dar e frig, de cateva zile. Sambata a fost chiar ger!
    Si glumele sunt faine, dar imaginile sunt cele care-mi raman mai mult in amintire! :)
    Saptamana minunata sa ai! Si sa se instaleze Primavara pe care o doresti! :)
    Zile insorite sa ai!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere