duminică, 31 martie 2013

Frohe Ostern!


Am adus lumina Învierii si vestea miracolului.

39 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. iti multumim mult! sanatate multa si urari de bine transmitem inapoi.

      Ștergere
  2. Danke schön meine Dame, obwohl ich nicht jetzt Oster feiere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. urarea este scrisa in mai multe limbi, pentru toti aceia care astazi serbeaza Pastele.
      Majoritatea crestinilor din întreaga lume serbeaza astazi, doar Biserica de Est nu serbeaza dupa Calendarul Gregorian. Dar... eu sunt în avantaj, serbez de doua ori pe an Pastele :)

      Ștergere
  3. Paste fericit sa ai, Carmen!
    Este tare dragut aranjamentul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos a Inviat! Paste Fericit va doresc, doamna Carmen, impreuna cu toti cei dragi ai dumneavoastra! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. urari de sanatate si numai ganduri bune, inzecit inapoi, Stefi draga. Multumim!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. sunt botezata ortodox, sotul meu este catolic si locuiesc de 13 ani într-o tara în care sarbatorile catolice sunt respectate si declarate zile libere de lucru. In orasul in care locuiesc, 60 la suta din întreaga populatie, sunt catolici.
      PS: ai putea sa te prezinti... în general, nu aprob comentarii nesemnate. Astazi este o exceptie, pentru ca serbez Pastele ;)

      Ștergere
  6. Paste fericit si "Hristos a înviat" dragilor!
    Sa aveti parte de lumina si multa sanatate! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a înviat!
      draga mea, va doresc zile de sarbatoare fericite, sanatate si numai bucurii.
      pupici si imbratisari. Vrolijk Pasen!

      Ștergere
  7. Schöne Östern!
    Draga Carmen, Lumina Invierii, sfanta si blanda, sa iti aduca in casa bucurie! Iti doresc sa te sarbatoresti cu drag aceste Sfinte Sarbatori, alaturi de familie si de cei apropiati, cu gandul ori cu sufletul.
    Dimineata, cand m-am trezit, am auzit niste voci de copilasi. M-am ridicat si m-am uitat de la fereastra noii mele locuinte, la gradina de langa noi. Cativa copii cautau ora prin gradina. Era numai veselie si rasete. M-am gandit la tine si la nepoteii tai. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Gabrela draga. Si tie, o sarbatoare de Paste fericita!
      La noi din pacate, astazi ninge... deci copiii vor cauta oua si dulciuri prin casa :)
      O duminica minunata iti doresc!

      Ștergere
  8. FROHE OSTERN! Noi mai avem de asteptat!

    RăspundețiȘtergere

  9. Pacea ,prietenia ,buna intelegere ,toleranta si iubirea fata de creator si creatie sa ne apropie in cuget si simtire indiferent de orientarea religioasa!

    Paste Fericit tie si intregii tale familii!

    Multi pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumoase gânduri Steliana draga, multumesc frumos!
      pupici si imbratisari

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Frohe Ostern, Daurel!
      einen schönen Sonntag, wünsche ich Dir! :)

      Ștergere
  11. Paste fericit Carmen!
    Sarbatori fericite, cu multa sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarbatori fericite! Si petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. HRISTOS A INVIAT! Lumina sfanta a Invierii sa va umple casa de dragoste, fericire si liniste sufleteasca !

    RăspundețiȘtergere
  14. Frohe Ostern!
    Ich wünsche Dir ein glückliches, fröhliches Osterfest!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte delicat aranjamentul cu oua-lumanari si grozav buchetul de lalele! :)
    Numai bine, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu oarecare întîrziere, vă urez şi eu cu mare drag: Cristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere