marți, 26 martie 2013

Camelia mea se scutura...

18 comentarii:

  1. Va inflori iar...:) Pup si iti doresc noapte buna, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  2. E superba, Carmen! Lasa ca infloreste ea si mai si!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar a fost superba si va mai fi!;)
    Zi faina! Pop!

    RăspundețiȘtergere
  4. E superbă! Un gând bun şi de la mine!
    O zi cât mai frumoasă, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa e! O sa mai infloreasca ea :P
    Si eu am una tot alba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imediat m-a dus cu gandul la "Dama cu camelii" a lui Dumas fiul. :D O carte extraordinara. :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si-a facut datoria... Acum vine primavara, infloresc alte flori, faci alte fotografii...
    O zi frumoasa, Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă nu s-ar scutura, nu ar înflori din nou :)

    RăspundețiȘtergere
  9. va inflori din nou...sa ne-o arati atunci,da?e o floare deosebit de frumoasa! :)
    pup draga mea draga >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat imi plac mie florile,dar cameliile mi-au pus capac.Nu am reusit sa le pastrez mult timp.Sunt extraordinar de sensibile si greu de mentinut intr-un climat optim.Nu stiu cum dumnezeu unii au noroc si in plesneala ,le aunca intr-un colt si sa le vezi ce inflorite erau!Acu stai un am sa infloreasca.Imi pare rau pentru tine ca te-ai botit dupa titlu,dar las-o incolo !.Cred ca ai facut aceasi greseala.Lumina si caldura multa.Iti trimi eu un buchet din gradina mea cu trandafiri.Bine?

    RăspundețiȘtergere
  11. "ea pleaca fruntea-n pace, raspunse capitanul,
    caci are sa renasca, mai frageda, la anul" :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am avut si e una, acum vreo 3 sau 4 ani, nu mai sunt foarte sigura. Dupa ce a inflorit...a murit. La scurt timp. Era primita cadou de 8 martie...
    Dar sigur ca a ta nu va pati asa ceva.
    O zi frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Va inflori din nou...
    Cred ca am avut si eu una candva.
    Si cred ca am vazut de curand inflorite prin parcuri, dar nu sunt sigura, la flori nu prea ma pricep. La numele lor vreau sa spun, ca altfel, le ador...chiar si fara a sti ce sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa floare! Am incercat de vreo trei ori sa pastrez aceasta floare in casa, dar n-am avut deloc noroc. Se uscau atat de repede si tare mai ma necajeam cand le vedeam ofilite. Mi s-a spus la florarie ca prefera aerul umed, fiind o floare din zonele tropicale. Cum asa ceva nu am si nici sera...am renuntat. Raman la "traditionalele" noastre muscate, mult mai putin pretentioase.
    O seara frumoasa, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. E frumoasa, nu am mai vazut demult...cred ca sunt si pretentioase :)
    De obicei am plante de apartament mai rezistente...
    Aceasta perioada e propice pentru samantarea florilor de vara :)
    Asa ca, priveste in viitor la insorita vara... cu tot felul de flori...
    Nu stiu, e o idee, probabil ideea de a merge mai departe :)

    RăspundețiȘtergere
  16. nici eu nu am avut noroc, s-a ofilit in cateva zile.

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga de ea!! E preferata mamei si intr-un an avea casa plina de ele...Sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  18. Alte flori o sa le ia locul!
    Frumoasa floare Camelia!
    Mie Azaleea nu mi-a rezistat in casa.S-a uscat "pe picioare":(
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere