miercuri, 6 martie 2013

Miercurea fara cuvinte (10) - La piscina

Piscina cu apa termala - Königsbrunn / 03.03.2013

Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos. Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

52 de comentarii:

  1. In aer liber!! E perfect acolo...;)
    Faine imagini,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase fotografiile! Amintiri dragi voua!
    Sa ai o zi linistita maine! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sall, foarte frumos pe acolo. Multă sănătate
    P.S. Apropo, mă gândeam că poate vă înteresează să câştigaţi o sticlă cu VIN , http://zoltybogata.ro/primavara-incepe-cu-un-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos. Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  5. V-am citit cu mult drag in reader si iata m-am intors :D. Mi-a fost tare dor:)!!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe unde o fi piscina asta? Si eu ma pregateam sa merg la piscina. Cum nu am reusit, ma uit la piscina vecinilor din spatele casei noastre si vad cum s-a dezghetat.Asteapta doar soarele si caldura.

    RăspundețiȘtergere
  7. primele doua fotografii...grozave! :)
    happy ww!
    pup draga mea draga,somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Piscină în aer liber? Eu mai aştept pînă la vară :)
    Deocamdată, a venit numai pri-mă-va-raaaa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. E minunat in pozele de mai sus, tare m-as balaci oleaca, dupa ce as fi sigura ca imi fixez bine dopurile de urechi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow! Foarte tare! In piscina, dar cu zapada in jur! Minunat!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce atmosferă faină cred că era acolo? O adevărată relaxare. E clar, ne gândim tot mai mult la primăvara, la vară, la viitoarele vacanţe...
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi se pare fantastic sa ai o piscina in aer liber si afara sa fie zapada. Este super!!! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dincolo de gard e zapaaadaaaa?!!! Brrr! :)
    La piscina n-am prea fost! Stiu sa inot la fel de bine ca toporul! Era sa ma inec in apa sarata a unui strand din Telega! :) Cand merg la piscina stau asa, pe marginea bazinului sau la masa, sau-sau-sau. Dar e superb ce vad aici!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos! Dar tot mai frumos e vara! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Piscină în aer liber lângă zăpadă? Brrrrr

    RăspundețiȘtergere
  16. Așa da, mișcare și înot! Eu sunt adepta (exclusiv) a sporturilor de apă: înot și patinaj, că și acela tot de apă este, doar că-i înghețată! Ați avut un sejur inspirat, care a lăsat amintiri frumoase și pe voi mai sănătoși. O zi frumoasă îți doresc, dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Inca e iarna si zapada? Hmmm....Aici speram ca a venit primavara!
    Iti trimit putin soare!

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe imagini!
    O zi frumoasă îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasa combinatie de iarna-vara, frig-cald... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce dor mi s-a făcut de o bălăceală în piscină! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Minunate imaginile.
    Cred ca a fost foarte frumos si relaxant in apa, stiind ca zapada este la doi pasi de piscina!
    O zi minunata va doresc, doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. . ✿ ¸. ♥ • * '¯ `♥. ✿ ¸. ♥ • *' ¯` ♥. ✿ ¸. ♥ • * '¯ `♥. ✿ ¸. ♥ • *' ¯` ♥
    Foarte interesanta si moderna piscina ne-ai prezentat,la mine este
    asa cald incat merge un scaldat in aer liber.
    O primavara plina de bucurii si multa iubire!

    RăspundețiȘtergere
  23. Si la mine este multa caldura sufleteasca... Caldura de afara vine dupa ora 12. :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. Happy WW! >:D<
    "Oaza" din mijlocul zapezii.

    RăspundețiȘtergere
  25. Vai, ce dor imi e de piscina!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  26. Frumooos! Asa ceva este cel mai apropiat lucru real de visul meu: iarna cu zapada calda. :)) Si mai am pe aceeasi lista: ziua de 48 de ore si masina de teleportat. :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce fain! Zapada de un metru langa piscina ! Imi place decorul:corabie, stanci si oameni relaxati ! O zi frumoasa, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  28. In Lier, Belgia, avem o piscina interioara aproape la fel ca in fotografiile tale: plina cu tot felul de jocuri, gata sa te faca sa-ti consumi toata energia. :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna,
    foarte frumoase fotografiile...
    am pregatit si eu un articol, dar din pacate nu ma pot inscrie, nu stiu de ce:(

    RăspundețiȘtergere
  30. Pana la urma am reusit sa ma inscriu, era din cauza browserului meu. Multumesc Carmen pt vizita si pentru primirea calduroasa. In Craiova primavara a poposit de cateva zile. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  31. Relaxare în toată regula pe acolo! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Arata superb, nu-ti vine sa mai iesi din apa cand vezi ditamai zapada afara!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ah, ce dor ne este de-o sauna :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Abia astept sa merg la Felix.Indiferent de vreme ,apa termala te incanta.Banuiesc ca acea piscina are apa calda,pentru ca nu vad pe nimeni zgribulit.

    RăspundețiȘtergere
  35. O statiune balneara care inspira multa relaxare si o cura de apa termala...
    Interesant
    O zi minunata de miercuri

    RăspundețiȘtergere
  36. Imagini frumoase, atmosfera relaxanta, deconectare de la stress. O tema foarte interesanta ai ales pentru astazi, draga Carmen.

    RăspundețiȘtergere
  37. Miao, io-s motan şi nu-mi place apa, da' pozele-s tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  39. Prima data am crezut ca ne duci in gradina,apoi am inceput sa visez la cum m-as relaxa eu pe-acolo.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  40. TOT incerc sa imi fac curaj sa ma duc si eu dinnou

    RăspundețiȘtergere
  41. The water looks very inviting - indoors!

    RăspundețiȘtergere
  42. Arata minunat tot ansamblul! Imi plac piscinele cu apa termala. Frumos loc!
    O seara placuta, Carmen draga!

    RăspundețiȘtergere
  43. Cu adevarat relaxant! ;)
    O seara minunata, imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  44. Gata, nici eu nu mai vorbesc azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. :) mare ispita dar zăpada și frigul sunt cele care moderează entuziasmul !
    Mulțumesc frumos,nu voi merge astăzi la piscină...

    RăspundețiȘtergere
  46. La oboseala pe care o am, acolo e de mine!
    Zile usoare, Carmen!

    RăspundețiȘtergere