joi, 7 martie 2013

E primavara!

Pe strada mea mai sunt înca pete de zapada, dar soarele amiezii încurajeaza în fiecare zi florile sa-si faca aparitia. În gradina mea exista deja trei sorturi de flori: ghiocei clasici, ghiocei galbeni si crocusi! Cu drag, le daruiesc participantilor la Miercurea fara cuvinte (10/2013)

Pingback: Povesti calatorie, Tu1074, micaela gh, Daurel, Teodora Elena, acuarele, cammely, Blind Love, Ana, Steliana, lichirest, Leovi, KARMAPOLICE, 13angi, Irina, Grişka, Just Words, Adriana, AndreeaG, Anca, Alina, Floarea, Spunsieu, Kadia, Ninu Ninulescu, Rolling Ideas, danutza, Cupcake, freshblogger, Foto de inginer, Andrei Radutu, Bia Bialog, Vania, Andera Y, Gabriela Savitsky, Cristi, nima, Iulia Radu, Fata Nesabuita, OFZ, Axlandraflorentin, Melly, ELENA, photographis- Martisor, anastasia, Oua de prepelita pe sparangheldor, CipBtRo, Ella, Diana, Tudor Enea, Slowaholic, angela, Lumea lui Alexandru, Larisa, Iulisa, carmen elena, Silving, Tiberiu, pandhora, MIRELA, Andreea B, Copilul in oras, Rux (copilarim), kristi, Liviu Bimbea, SoriN, Patrick, geanina, Minnie, Leovi, Fosile, Gabriela, Stefania, Costea, Cafeaua ta.

25 de comentarii:

  1. Ce gradina minunata ai!!! Si ce flori superbe ne anunta primavara:)!
    Eu iti multumesc din suflet!
    Cu drag
    Rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru flori. Nu le-am rupt, pentru că nu am acest obicei. Doar le-am privit şi mi-au plăcut cum arată.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. am zis ca iti trimit caldura si uite ce covoras de flori ai in gardina :)
    multumesc pentru flori si pentru inca o zi de miercuri plina! :)
    te imbratisez,somn usor! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce repede s-a instalat! Mai zilele trecute erai pe schiuri...;)
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce minunăție să ai o grădină care să-ți arate frumusețea fiecărei primăveri! Sunt Zilele Babelor, ieri a fost baba mea, la Cluj a fost o zi splendidă, cu soare, cer senin, căldură de 12 gr C și o minunăție de soare sclipitor! Azi plouă, e închisă vremea, dar încă e cald. Florile tale arată că primăvara a venit și la voi, sunt superbe! O zi la fel de superbă îți doresc dragă Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata, doamna Carmen!
    Minunate sunt florile din gradina dumneavoastra, gingase si voinice. Va multumesc mult de tot pentru ele. Toate-mi sunt dragi.
    O zi minunata, cu multe bucurii va doresc doamna Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumos! eu am doar 3 branduse in gradina....iar ghioceii mei s-au petrecut demult ...la mine primavara a venit mai devreme
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine nu mai e zapada de mult, ieri au fost 18 grade, dar din weekend vine iarna înapoi! Sau cel putin asa anunta astia!
    O zi frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nn am mai vazut pana acum acesti ghiocei galbeni; seamaan cu bujorii, doar ca sunt mai micuti, observ
    si brandusele sunt foarte delicate iar despre ghiocei, cum am stii ca a venit primavara daca nu ar fi ei?!

    MUltumim pentru bucuriile olfactive, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Carmen!
    Îmi plac mult florile galbene!
    Intr-o postare anterioară am avut impresia că sunt lalele!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe! Asa curajoase, itindu-se din zapada, atat de frumoase.

    O zi frumoasa, draga Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim frumos! :)
    Pana acum zau ca nu stiam de existenta ghioceilor galbeni. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Delicată dedicaţie, mulţumim frumoooos :)
    La noi la Bucurteşti, zăpada s-a gătat de mult, iar soarele este din ce în ce mai generos. Este vreme de plimbareeee :) Dacă vă tentează, vă invit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multe flori sunt mai spectaculoase, dar niciunele nu sunt mai gingașe decât ghioceii !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce de vestitori ai primaverii!!! eu inca astept ca ghioceii mei sa-mi vesteasca primavara...

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca nici asa nu intelege iarna ca cazul sa va lasa in pace... Si branduse! Multumim pentru dedicatie!

    RăspundețiȘtergere
  17. Le-am adunat pe toate si mi-am facut un buchet minunat pentru maine.Ti-am lasat gradina goala.Multumesc.Iti daruiesc si eu tie un mare buchet de ghiocei de la mine.Te salut cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu care ziceam ca la Brasov e frig.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. Uraaaa! Au rasarit si la tine anemonele, ghioceii si brandusele! Eu am cautat branduse pe aici dar nu am gasit ! :( Te imbratisez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce drăguţe sunt! Mulţumesc frumos, Carmen!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Superbe toate floricelele :) Multumesc, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  22. La noi parca ar fi amortit totul. Nu avem zapada, dar nici floricele nu am vazut inca, in afara celor comercializate prin piete. :((

    RăspundețiȘtergere