duminică, 21 ianuarie 2024

Weekend

Juhuuuu... Am început un sfârsit de saptamâna plin si din punct de vedere al activitatilor, foarte variat. ☺
Vineri seara am fost la restaurant cu întreg compartimentul Proiectari /Cercetare, cca 70 colegi de serviciu. 
♦ Sâmbata am fost cu baietii mei - Helmut si Leo, intr-o lunga plimbare prin zapada, în jurul lacului de acumulare Lech'23. 
♦ Duminica - astazi, voi merge la Ulm sa asist la defilarea asociatiilor de Carnaval (Fashingsverein). 

Voi reveni cu povesti cu/în fotografii pentru fiecare zi în parte.♥ 
O duminica minunata tuturor!

10 comentarii:

  1. Work dinner is something I have not attended for a long time

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. with us it is organized regularly ☺A month ago, we celebrated the end of the year, but with all the company's employees (about 600 people participated) It was great! ☺

      Ștergere
  2. Ohooo, chiar plin a fost! Sper că a fost totul aşa cum ţi-ai dorit!
    Săptămână frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, da Potecuta draga, a fost superb! Fiecare zi a fost minunata!
      Un start bun în noua saptamâna, draga mea!

      Ștergere
  3. Oaaaa ce fain!! Abia astept sa descopar povestile si fotografiile! :D
    Imi place ult desenul. Vaaaai mi-a trezit atatea amintiri... cu primele carioce fosforescente primite.. si nu numai :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, eu inca folosesc cariocile, sunt de moda veche, imi plac cartile in format -hârtie, nu cele electronice si îmi place sa fac notite, sa marchez tot ce ma intereseaza... La birou sunt printre putinii care fac notite în agenda ☺☺☺ Marea majoritate este cuplata pe Handy (telefonul mbil). Eu chiar si biletele la tren sau la spectacole, sau la avion, mi le printez, ca... daca are telefonul meu tocmai atunci la control o pana?! ☺☺☺ Hartia este hârtie!
      Pupici. O zi minunata!

      Ștergere
  4. Trei zile ocupate și un desen cu parfum de nostalgie! Aștept să văd fotografii din plimbările tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput cu... sfarsitul 😁😂 Am publicat deja povestea Carnavalului din Ulm 🤡❄️ Te astept cu drag 🤗😘

      Ștergere
  5. Incepand cu ultima postare (cea mai recenta, adica) pot spune ca am inceput sa rasfoiesc "caietul tau cu amintiri de weekend".
    Zile pline, zile faine, zile de... odihna activa! 😊 ❤
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! 😘 💕 💞 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere