miercuri, 17 ianuarie 2024

La schi - Miercurea fara cuvinte 3/24

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

28 de comentarii:

  1. Cat de frumos! Stateam si ma gandeam acum, de cate ori am fost pe schiuri... :)))). O data imi amintesc sigur, la Poiana.. cum as putea uita. A fost doar o singura coborare micuta si am fost singura dintre noi fetele, care nu a cazut (fetele - eu Ralu si Mami.. hahah). Dar am mai fost si schiuri din acelea micute.... care sincer, acum mi se par si mai amuzante ca atunci.. oare... care ar fi posibilitatea sa mai fi ramas pe undeva? Erau galbene.. si sigur le-am avut in 90 cand am urcat la Comandau. Cum as putea uia? (din nou.. haha) - A fost magic la Comandau.
    Ma bucur ca ati reusit sa mergeti la schi!! 💗 Mie mi-ar placea mult sa ma plimb cu rolele cu Ralu :D. Sua cu patinele.. dar cu rolele sa zicem ca ar fi mai... posibil. Vorba aia, am mers noi pe iarba in curte. Ok.. in 97, e drept :))).
    Pupici cu drag! Va doresc sa mai repetati aceasta experienta minunata de cate ori vreti si sa va bucurati din plin de ea.
    Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am inceput sa schiez pe la 12 ani, cu fratele meu mai mic cu 4 ani. Tata a fost ofiter, profesor de educatie fizica si el ne-a dat primele indicatii, primele lectii. Apoi, pe masura ce au trecut anii, fiecare (eu si fratele meu) si-a inbunatatit tehnica, dar amandoi am ramas la nivel de amatori ;-) Locuiam in Sibiu, urcam la Paltinis sau pe Gaujoara, la fiecare sfârsit de saptamâna. Si panta o urcam cu schiurile in spate, sau daca eram primii pe partie, trebuia sa o batem, sa o pregatim! Am început sa invatam pe schiuri late, din lemn, cu legaturi cu arc. Aveam bocanci de piele maro si acestia aveau cante, ca sa se prinda pe schiuri ☺☺☺ Ce vremuri! Echipament aveam costum de trening! Ce zboara timpul!
      Te pup. Happy WW!

      Ștergere
  2. Nu ştiu să schiez, dar mi-e dor de zăpadă multă, de un alb curat - aşa cum pare cea din pozele tale.
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi avem de o saptamâna iar zapada în oras. Nu multa, dar persistenta. Pentru ca imediat dupa ce a anins, a venit gerul si a inghetat-o asa, alba, frumoasa :-) Azinoapte iar a nins putin dar in cursul zilei a inceput sa ploua, pentru ca se încalzeste... Si s-a produs un fenomen ciudat, tot orasul e imbracat intr-o pojghita de gheata! Ploaia se transforma imediat in gheata când aterizeaza pe ceva... Astazi am ramas acasa, sa nu incomodam soselele pentru cei care trebuie neaparat sa mearga pe sosele. Si scolile au ramas astazi închise... Spre seara se va încalzi mai mult si atunci va disparea pericolul de pojghita de gheata. Speram ca de maine viata ne va reintra in normal :-)
      Te pup Vero draga . Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  3. Oh what fun! Those snowy escapes always look so magical!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yes, indeed, going out at the end of the week charges us with positive energy. Happy WW!

      Ștergere
  4. You are enjoying the winter the way I like it

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. we must alternate work with sports and outdoor walks, for physical and mental harmony ☺

      Ștergere
  5. Bucurie si veselie. Cat de frumoasa este iarna.
    Iti doresc sa ajungi cat mai des la schi.
    Te imbratisez!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa reusim cel putin înca o data luna ianuarie si apoi, toate weekendurile în februarie... Ca din martie va reveni primavara :-)
      Te pup. Happy WW!

      Ștergere
  6. Nu schiez, dar pentru peisajul ăla aş merge şi eu. Şi găsesc un colţ să mă dau cu sania, că asta ştiu şi pot :D
    Foarte frumoase pozele! Te îmbrăţişez, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e departe de noi, cam o ora si jumatate cu masina. Problema este doar ca fratele meu face o ora pâna ajunge la mine ca sa ma ia si apoi înca o ora jumatate... pentru el e greu, dar se bucura ca are cu cine sa mearga la schi, partenera lui de viata nu schiaza; si nici Helmut ... si nici Leo ☺ Si a fost si destul de frig, nu au vrut sa vina cu noi doar ca sa ne astepte la baza pârtiei...
      Te pup, Potecuta. Happy WW!

      Ștergere
  7. Nici eu nu schiez, dar, desi om al marii, nascut si crescut la mare, imi place mult muntele. Insa vara. 💖 Fara ndoiala e un sport foarte placut si antrenant. Imi plac mult sariturile cu schiurile si le urmaresc constant. 🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragut 🤗 eu sunt nascuta in oras, crescuta in oras, mi am petrecut toate vacantele intre munte si mare, imi plac in toate anotimpurile 😉
      Dintre sporturile transmise la tv, imi place foarte mult sa urmaresc patinajul artistic.
      Noapte buna, draga Ana! 🌹

      Ștergere
  8. Ce frumos! Nu am schiat niciodată! Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce poate fi mai frumos decat bucuriile de pe schiuri!
    Super mozaicul plin de zapada si soare!
    Pupici, draga Carmen! Happy WW! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  10. In poze imi place, este perfect! Nu am mai schiat din copilarie, mergeam la Baisoara, este cea mai aproape de mine statiune montana, dar acum prefer sa merg doar vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place sa merg la munte si iarna si vara si toamna... Sunt din ce in ce mai putin in forma, o sa abandonez un pic cate un pic sporturile, catararile, drumetiile... Dar aerul de munte o sa il iubesc mereu.
      Happy WW 🤗😘

      Ștergere
  11. E tentant acest sport pentru cei instruiți...peisajul te cucerește!, dar trebuie sa fii stimulat din fragedă copilărie, să iei în joacă acest sport al sezonului alb, ca să dobândești exercițiu, îndemânare, măiestrie. 🎿🛷
    Îți doresc bucurie maximă și ninsorile mult așteptate pentru exersarea abilităților sportive!☃️❄️❤️
    Te îmbrățișez! Happy WW, dragă Carmen!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca ai dreptate, Gina draga. Eu am exersat schi alpin, altii spun ca schi fond ar fi excelent, mie mi se pare plictisitor... Helmut nu schiaza pentru ca a incercat abia cand m a cunoscut pe mine. A facut un curs, de dragul meu insa, anul urmator nu a mai avut dorinta/curajul de a exersa. Schiul e un sport greu pentru adulti.
      Am avut zapada, insa tot nu am reusit sa fac un om de zapada... Asa o zapada imi mai doresc anul acesta. Deocamdata la noi ploua! Sunt curioasa daca maine dimineata se va putea circula! Daca temperaturile nu vor cobora sub zero grade, va fi bine.
      Te pup. Noapte buna draga Gina. Ganduri bune si imbratisari 😘🤗💞

      Ștergere
  12. E un spor pe care dacă nu l-am încercat la timp nu aș mai putea să-l practic acum. Superbe poezele, peisajul. Se vede cât va place.
    Unde l-ați lăsat pe Leo?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba daaaa, schiul e ca mersul pe bicicleta, nu se uita niciodata! Insa, fara un pic de antrenament pentru picioare, nu se poate practica. Am constatat cu tristete ca si eu fac prea putin pentru a ma mentine in forma....mult prea putin.
      Helmut si Leo au ramas acasa. Am fost la schi doar cu fratele meu.
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  13. Frumoasă alegere! Minunate fotografiile!
    Unii se pot bucura de zăpadă!
    Mulțumim că ai împărtăşit cu noi această bucurie!
    Happy MWW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit la MfC Liliana draga!
      Noi aici in Bavaria am avut parte de ceva zapada iarna aceasta. Momentan, s a incalzit brusc si a disparut orice urma de nea... Insa iarna nu a trecut, cred ca va mai ninge saptamana viitoare, candva...
      Happy WW 🤗

      Ștergere
  14. Oooo! iar zapada! 😊 ❤ Imi place, chiar daca e in poze! Schiatul... Of! Ne-a invatat tata, in copilarie, dar cand am cescut, si voiam sa mergem cu "gashca" (fara supravegherea lui tata - el a facut armata la "vanatori de munte" si schia de numa'!), mama nu ne-a dat voie - se temea sa nu ne accidentam. 😃
    Ultima data cand am urcat pe schiuri a fost cand aveam vreo 20 de ani. Am mers cu un grup, eu si o verisoara. Toti schiau "regulat", doar eu si vara-mea nu mai schiasem din adolescenta, dar asta nu ne-a impiedicat sa urcam in Postavaru, sa prindem schiurile, sa ne dam drumu' la vale (mai mult "in plug") strigand "partie!" cat ne tineau plamanii - sa stie ceilalti, sa se fereasca de noi (opririle le-am facut trantindu-ne pe o parte) 😂 Faza a fost mult timp comentata in hohote de ras, dar nimeni nu ne-a putut pune la indoiala curajul (sau... inconstienta). 😊 Nu stiu daca azi as putea repeta... nebunia.
    No, in loc sa zic cat de frumos e peisajul si cat de bine cred ca te-ai simtit pe schiuri si intinsa pe sezlong... zic de amintiri. 😊
    Hei! Cum sa fii tot mai putin in forma?! (am citit comentariile) 😊 Nu mai citi in "buletin". 😊
    Iti doresc multe momente recreative, facand ceea ce-ti face placere, alaturi de cei dragi! 💕 Salutari lui M!
    Imbratisari si pupici de la trio pentru quattro! ❤ 😘 💞 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iubesc zapada si îmi place sa fiu activa din pdv al sporturilor de iarna, însa remarc atât la schi cât si la patinaj, ca nu mai am rezistență... Pe patinoar poti face pauze unde vrei, pe pârtie însa... nu merge sa te opresti, ca pe masura ce te opresti iti scade si curajul ☺☺☺☺ Da, vremurile când strigai "pârtie" s-au dus! Acum toti poarta casti de protectie, nu pentru ca e modern si sic, ci pentru ca tot mai multi vitezomani exista pe pârtie, totul se desfasoara mult mai rapid, probabilitatea sa te tamponezi exista mereu... pârtiile sunt pline! Pe vremea când am învatat eu sa schiez, acest sport era o raritate. Acum... este ca înotul! Orice copil de scoala trebuie sa învete - cel putin aici în Bavaria, unde nu suntem departe de Alpi. Deja din clasa a 5-a toti copiii merg cu clasa în tabare de schi - in timpul scolii, nu a vacantei!
      Chiar daca nu ma uit in buletin, atrofierea musculara se produce dupa o anumita vârsta, asa, de la sine! Si ... sport Freak nu voi (mai) fi niciodata! asa ca este fiziologic dovedit ca cei care au activitate fizica redusa, pierd masa musculara - eu stau pe scaun de la ora 7:30 pâna la 17:30, apoi ma urc în masina si merg acasa iar acasa... ma asez pe canapea si ma uit la tv sau citesc o carte. O data pe saptamâna un pic de sport, nu ajuta decat psihic, asa, pentru constiinta mea, sa pot sa-mi zic "totusi, fac ceva!" ☺☺☺
      Te pup si transmit gânduri bune si îmbratisai, de la trio pentru quattro 😘 💞 🐾 🤗

      Ștergere