luni, 22 ianuarie 2024

Felicitare pop-up

In Clubul Hand Made din care fac parte: NikoMihaela, Suzana, Rux, Diana si Pompilia a fost lansata o tema pe care eu cam asa am înteles-o: faceti o felicitare din hârtie veche de împachetat cadouri, în asa fel încât sa fie în relief. ☺☺☺Am vrut sa particip si eu ;-)
Am adunat de prin casa resturi de la înpachetat cadouri si m-am gândit, ce as putea face combinându-le... Pentru ca în curând este Ziua Valentine, am hotarât sa folosesc hârtia roz si am început prin a calca hârtía (cu fierul de calcat), pentru a o netezi. Apoi am desenat inimioare, muuulte, de toate marimile. Le-am decupat si le-am lipit. Hârtia mare cu cele doua inimi pop-up am lipit-o pe o coala alba de carton - dupa ce am taiat conturul cu o foareca de croitorie în zig-zag. Cu ajutorul unor mini-perinite decorative din burete pe care le aveam prin sertarul pentru hand-made am reusit sa lipesc "în relief" inimioarele din carton alb. Pentru ca mi se parea prea goala bucata de carton (alba) de sub inimile ce se ridica la pliere, am taiat o fâsie din banda metalica decorativa si am lipit-o cu super-glue. Mi s-au lipit si degetele... pentru ca banda are perforatii ☺ Tot din banda perforata metalica am lipit colturi nesimetrice. Interiorul a fost gata. Fața felicitarii am decorat-o cu text in marker pink si inimioare roz-metalic. Am desenat zimți pe marginea coperții si... Gata! Felicitarea mea va fi un cadou dulce pentru 14 februarie ♥
 

23 de comentarii:

  1. Wow, banda aia tip plasă arata superb.Cred și eu că a fost difici de lipit cu superglue. Dar ai reusit o felicitare deosebită. Helmut sigur o să raspundă Ja.
    PS: nu era obligatoriu să fie felicitare in relief, doar o felicitare de orice tip, care să aibă și elemente obținute din hârtie de împachetat. În fiecare lună o să avem tema aceasta de a crea o felicitare care să conțină si elemente obținute din paterialul de transformat/reciclat din luna respectivă.
    Mă bucur mult că te-ai alăturat echipei si sper să te mai vedem și cu alte felicitări si/sau alte lucrări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha, Helmut nu trebuie sa raspunda nimic, pentru ca felicitarea este o declaratie: Tu esti Valentinul meu! ☺
      banda perforata este metalica si destul de rigida, de aceea nu o puteam lipi cu lipici "normal" pentru hârtie... Asa, plasata pe mijloc si colturi, plasa confera tinuta perfecta cartonului de felicitare :-)
      Cum?! in fiecare luna se vor face felicitari? ... hm, eu nu am nevoie de asa multe... Dar atunci cand ma va ispiti vreo tema, ma voi alatura cu drag.

      Ștergere
  2. Uau! Arata fantastic si ai reusit ceva foarte elaborat. Imi plac maxim culorile.
    Pentru plase, eu folosesc acea banda dublu adeziva de care am tot zis. Macar in cateva puncte. Iar pe zonele lipicioase, torn ceva sclipici sau lipesc altceva. Asa nu te mai mozolesti. Felicitari, draga Carmen! Va fi un cadou minunat, cu siguranta! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, uite ca banda dublu adeziva nu am luat-o in calcul, cu toate ca eu am una cu suport galbui si deci ar fi iesit din paleta de nuante, dar da, am retinut, pentru viitor. Multumesc Suzana draga! Pupici 😘❤️

      Ștergere
  3. Tare frumos ţi-a ieşit, e tare de efect mijlocul ăla! Te felicit, e frumoasă foc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Club doar pentru doamne?
    Bolta din stânga este hand made (cu mânuțele😀). Executată complet jos, astfel încât să poată fi asamblată de o singură persoană. Am avut ajutoare la montaj.
    Doar că n-are nimic roz.🙃 Na, că iar ...
    https://nascutpelistaneagra.files.wordpress.com/2024/01/img_20240120_120414.jpg

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clubul este pentru oricine are indemanari practice si doreste sa participe la provocarile lunare. Se pare ca barbarii sunt mult prea timizi, altfel nu gasesc nicio explicatie. 😁
      Wow, frumoasa bolta! Imi place si pisoiul 🤗

      Ștergere
    2. De fapt, când am făcut casa, contractorul m-a convins să-i dau ultimii bani (vreo 600 EUR), apoi s-a declarat în faliment.😀 Am căutat oameni care să rezolve ce mai era de făcut, s-au întins la prețuri mari și cu mai puțin de 10% din ce-mi cereau, am cumpărat scule și am descoperit că nu am nevoie de ei.😀

      Ștergere
    3. felicitari, te-ai descurcat perfect!
      Este ideal când proprietarul are timp si se pricepe sa faca singur reparaturi sau modificari mici. Si noi am pus singuri parchetul, noi am zugarvit, gradina ne-am planificat-o singuri... Altfel totul costa enorm!
      Numai bine! Sanatate si bucurii!

      Ștergere
  5. Ce felicitare frumoasă! Îmi place foarte mult, este deosebită și sunt sigură că-i va plăcea și lui Helmut! Felicitări, dragă Carmen! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Mihaela draga. Da, cu siguranta ii va place :-) Noi ne-am facut cadou de Sf.Valentin un weekend prelungit, ca in fiecare an. Anul acesta vom face wellness si putina arta si cultura in imprejurimile statiunii balneare Bad Gögging. Leo este deasemenea inclus in program, ca in fiecare an :-)
      Te pup. O seara buna!

      Ștergere
    2. Mă bucur pentru voi și Abia astept să ne povestești cum a fost in statiunile balneare! Pupici

      Ștergere
  6. These remind me of the younger years doing paper cut arts. They can be so good for frontal lobe function

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I haven't made such postcards in over 20 years either. It was funny! ☺

      Ștergere
  7. Ai făcut o felicitare frumoasă, te mai așteptăm în club. Poate nu ai nevoie de multe felicitări, dar o să mai găsești ocazia să faci mici obiecte utile sau chiar decorative.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Pompilia draga 🤗
      Sincera sa fiu, eu incerc sa ma debarasez de cat mai multe lucruri ca la mine e plin, am tot ce imi trebuie si prea mult... Nici macar picturile mele nu mai stiu unde sa le pun!😁

      Ștergere
  8. Ce frumoasa este!!! O adevarata constructie ai reusit! ma bucur asa de mult ca te joci cu noi - simt in abordare ceva din influenta scolii vechi - mie asa imi place sa ii spun. Are Mami un caiet de amintiri in care sunt exemple din acestea, sau mai are o caseta de bijuterii creata pe acest principiu. Ce inteleg eu prin scoala veche e tocmai acea baza creata prin orele de lucru manual de pe vremuri, de pe la cercuri si nu numai. E o baza absolut minunata care bate handmade-ul importat de departe.
    Pupici

    ps: sunt mai ulte teme lunar, sper ca cel putin una sa iti faca si tie cu ochiul ca sa ne bucuram impreuna :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa felicitarea. Sigur Helmut se va bucura cand o va primi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoaaaaaasasaaaaa e felicitarea roz cu inimioare! 😍 Combinatia de materiale e armonioasa, inimioarele pline de dragoste! ❤
    Eu nu am hartie de impachetat colorata! 😃 Ce-am avut am cam terminat - mai sunt ceva resturi pe care nu stiu in ce sa le "asamblez".
    Felicitari, Carmen draga! 💕
    Ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 😘 💕 🍀 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
  11. Am adaugat eu postarea in galerie : https://mnikogalerie.blogspot.com/2023/12/transformari-creative-ianuarie.html

    RăspundețiȘtergere