miercuri, 3 ianuarie 2024

Între vis si realitate - Miercurea fara cuvinte 1/2024






Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

35 de comentarii:

  1. Toate imaginile sunt superbe!
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!!! :*
    2024 cu bine sa ne fie! Dar ce vad eu aici... e rost de magie.... sunt sigura, cred ca indiciul cel mai bun este acea fotografie cu note muzicale are se invart prin aer.
    Iar Mos Craciun... si aripile (de inger si fluture) sau lebedele.. pana si dragonul care imi aminteste de un anime frumos....poveste.
    Abia astept sa ne povestesti.
    Pupici cu drag si happy ww.💟

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost o plimbare de VIS! absolut neasteptat de frumso tot ce am vazut!
      Te imbratisez si trimit pupici ❤️😘 Happy WW!

      Ștergere
  3. Beautiful night shots! Wishing you a joyful new year!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe aceste imagini, la Zoo dacă am înteles bine de pe FB. Să mă aștept că vom vedea mai multe mâine la Reflexii? Unele sunt fabuloase, îmi place mult cea cu șarpele oglindit în lac.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. totul a fost FANTASTIC! absolut superb - daca se poate spune asa ☺
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  5. Superbe fotografii Carmen!
    Happy WW!😘😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Totul este strălucitor și frumos, dar partea cu notele muzicale îmi place mai foarte mult! Parcă ar fi pe jos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ireal de frumos! Happy WW, Pompilia! ❤️😘

      Ștergere
    2. Sorry, nu am inteles la care foto te refereai, pana nu le am privit inca o data... Eu credeam ca la cea cu mult verde. Dar acum am inteles, este un tablou proiectat pe asfalt. La mijloc se vad picioarele mele 👢👢

      Ștergere
  7. Ce frumos se văd luminitele! Este foarte frumos la voi la Zoo. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Pfoaaaaiii! Cat e de frumos! Ati intrat intr-o "padure fermecata"! 😊 ❤
    Banuiesc ca "in brate" la Mos Craciun fiind n-ai pierdut ocazia sa-i soptesti cate ceva pentru indepinirea unei dorinte. 😊
    Nici nu stiu la ce sa ma opresc mai intai pentru ca toate pozele sunt extra-faine!
    Ce scumpic e si Leo! 😊 ❤ Pare foarte concentrat la ceea ce se intampla.
    Cat de frumos au "aranjat" gradina zoo! Am vazut pe acolo si un leu de lumina.
    Minunat! Imi imaginez va realitatea chiar a fost ca intr-un basm!
    Te imbratisez, Carmen draga! 💕
    Ganduri bune si pupici de la quattro pentru trio! 🍀 💞 🐾 🤗 💖
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da Diana draga, a fost superb. O plimbare de vis! Si când ma gandesc ca Helmut nu a vrut sa vina ☺ si atât a bombanit ca e prea scump (a costat 21,5 € de persoana si 6 € pentru Leo) Dar când am fost pe la mijlocul parcului a recunoscut ca totul este mega amenajat! Banii s-au meritat din plin! A fost excelent!
      Pupici si imbratisari de la trio pentru quattro! 🍀 💞 🐾 🤗 💖 Happy WW!

      Ștergere
  9. La mulţi ani! Bine te-am găsit în 2024!
    Să-ţi fie vesel şi luminos şi colorat, aşa cum sunt şi imaginile! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. De vis, de poveste, ce sa mai... Minunate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar nu stiu ce sa aleg. Sunt frumoase si deosebite!
    Si desi nocturna, au iesit foarte bine!
    Happy WW, draga Carmen! ❤️😘
    Un an cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fantasme colorate...iluzii optice...atractive și înfricoșătoare în același timp🤡..dau viață vegetației gri👀, încă în perioada de repaos...Imaginația omului nu are limite🦢🦢...superb concretizate!
    Happy WW, Carmen dragă! Te îmbrățișez!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea Gina, multumesc! Da asa este... parca toti avem nevoie de luminite si decoratiuni, in aceasta perioada a anului, când natura doarme... Multa magie in acest parc!
      Pupici si imbratisari, si inca o data LA MULTI ANI pentru ZIUA TA ! 🍀 💞 🤗 💖

      Ștergere
    2. Din nou îți mulțumesc pentru urări pe note!! 🎶🎵🎉 și te îmbrățișez! Pupici! Seară liniștită!🫠😘

      Ștergere
  13. Such a beautiful set of photographs!

    RăspundețiȘtergere