miercuri, 24 ianuarie 2024

La restaurant - Miercurea fara cuvinte 4/2024

 
Shhhhhh, LET'S GET WORDLESS! Curaj, înscrie-te! ☺ Vei cunoaste o multime de bloggeri ce au pasiunea fotografiatului. Nu exista teme pentru fotografii, nu exista obstacole. Singura regula este ca articolul pe care-l înscrii în tabelul "Miercurea fara cuvinte" sa nu contina text scris. În rest, orice este permis. Alatura-te noua în clubul MfC☺ Happy Wordless Wednesday! ☺

24 de comentarii:

  1. Vesel, colorat, plin de zambete si arta culinara! Fain mozaic!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place mozaicul serii petrecute cu colegii de serviciu.
      Happy WW Suzana draga 😘🤗

      Ștergere
  2. Atâtea culori calde, într-o zi atât de albă și rece!
    Minunat ai petrecut!
    Apetisante ,unele imagini!
    Mulțumesc pentru această călătorie, Carmen!
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Liliana 🤗
      Iti doresc o zi de miercuri minunata!
      Happy WW ❄️🤗

      Ștergere
  3. Beautiful portraits! Looks like fun and fulfilling.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. that's right, the evening was funny and the food delicious.
      Happy WW 🤗❄️

      Ștergere
  4. Noroc că am mâncat, nu mi-e foame momentan, dar tot îmi face cu ochiul desertul din borcanelele acelea, bănuiesc că e vorva de un desert, văd lingurița și ceva fructe pe acolo.
    Să vă fie de bine! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O daaaa, desertul a fost delicios! Panna cotta cocos, mousse au chocolat si mousse cu mouse cu tonka beans. Foarte, foarte gustos.
      Am fost invitati de firma, toate costurile au fost preluate. Am petrecut o seara minunata, am fost ca 70 de coledi de compartiment.
      Multumim Niko! Happy WW 🤗❄️

      Ștergere
  5. E un adevărat festin! 😊
    Îmi lasă gura apă! 😄
    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Apetisant meniu! Deserturile alea, vai, vai! :D
    Zile pline de veselie îţi doresc, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi face cu ochiul porumbul fiert (sau copt, ca nu imi dau seama bine)!
    Si imi place atmosfera relaxata care razbate din pozele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Porumbul acela a fost fiert scurt apoi in Fritteuse prajit! O bunatate!
      Asa este, am petrecut o seara foarte placuta impreuna cu colegii cu care nu ma intalnesc chiar zi de zi. Este o actiune deosebit de frumoasa a firmei noastre!
      Happy WW 🤗❄️

      Ștergere
  8. Vai câte tentații!😋 borcănelele te captează...unele mai delicioase decât altele😍...oare nu plătim tribut acestor plăceri în exces?😇
    Seară minunată și gânduri bune,dragă Carmen!
    Happy WW! 🤗😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba daaa, platim tribut, bine zici! Sa vezi cat timp ma va costa pe mine la fitness saptamanile urmatoare! 😂🤗 Dar merita 🤗 este atat de frumos sa petreci din cand in cand alaturi de colegi!
      Te pup Gina draga. Happy WW 😘🤗 o saptamana placuta, draga mea!

      Ștergere
  9. Mă alătur și eu cu o imagine de la malul Dunării.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu ce fac acum... ma duc, dechid cuptorul si fac o tura de biscuiti? :)))) Tot e petrecere iar la bar :))).

    Este foarte bine ca se organizeaza asa ceva. Nu doar ca puteti sa va relaxati si sa iesiti din modul servici non stop, dar va puteti bucura si de preparate deosebite :D. Chiar ma bucur :*! Pozele au surprins momente placute, din cate iti doresc cat mai mult :*!!

    Puup si happy ww si multumesc :D
    ps: porumbul copt, intai am zis ca sunt cartofi din aceia pe bat.. apoi m-am gandit ca o fi peste.. pana la urma am apropiat.. :)))) arata delicios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga de tine, imi pare rau ca pe timpul noptii ti am creat pofte 😉😋 sper ca ai rezolvat o, mai ales daca zici ca vizavi era bairam 😁
      Trimit pupici si imbratisari 🤗🐾

      Ștergere
  11. The meals you had are making me so hungry!

    RăspundețiȘtergere
  12. Apetisante fotografii. Iar chipul tau luminos, ne spune cat de frumos ai petrecut.
    Seara frumoasa Carmen!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Ioana draga ♥ Un start bun în weekend! 😘

      Ștergere