sâmbătă, 6 ianuarie 2024

Apus de soare

16 comentarii:

  1. si unde-i Stefan? :D
    Glumesc. De cate ori aud de „apus de soare” ma gandesc automat la opra lui Barbu Stefanescu Delavrancea.
    Zici ca sunt picturi ,nu poze. Ce frumos joc face natura.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primele le-am facut intr-o seara la parter si la etajul 8 ☺ In cateva secunde, cerul s-a schimbat enorm!
      Ultmele le-am facut din viteza masinii - Helmut era la volan :-)
      Pupici su drag ❤️😘 Noapte buna!

      Ștergere
  2. Splendide imagini! 😍 In primele doua pare ca se scurg flacari pe cer!
    Cei care vad linia orizontului de la nivelul solului au parte de imagini spectaculoase! De la etaj inalt se vede tot fain, dar... altfel: "dispar" multe "parti" din restul peisajului - cum ar fi copacii desfrunziti, care dau imaginii o altfel de frumusete.
    Multumesc, Carmen draga, pentru aceste clipe in care Soarele merge la culcare. 😊
    Duminica frumoasa iti doresc! 💕 Imbratisari si puipci de la quattro pentru trio! 😊 ❤ 😘 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... sorele merge foarte devreme la culcare, acum, iarna... Dar iata, e ora 2:39 si eu sint tot la laptop! ooooof! imediat apare soarele (daca nu va fi ceata sau nori).
      Te pup. Noapte buna! Si o duminica placuta!❤️😘
      Ganduri bune si imbratisari de la trio pentru quattro 😘 ❤️🐾 🤗

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. thank you 🤗 I like to watch the sun in the evening or early in the morning because the sun always offers shows, at sunset and sunrise

      Ștergere
  4. Primele două imagini sunt superbe! Îmi plac apusurile de soare!
    O duminică frumoasă să ai, Carmen! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pare ca cerul luase foc! Prima fotografie am facut o la parter si pana am urcat cu lifrul la etajul 8, aproape ca spectacolul se termina...Soarele apune mai repede iarna, asa mi se pare mie...
      Pupici. Duminica minunata si tie, Mihaela draga 😘🤗

      Ștergere
  5. Natura creează cele mai frumoase imagini, ai surprins o adevărată peliculă de film 😍🤷...este o reală inspirație pentru artiști. Am observat că mai ales în lunile de iarnă, apusurile sunt incendiare. Când sunt pe șosea la ceas de apus, caut și însoțesc cu privirea declinul soarelui dincolo de linia orizontului.
    O duminică tihnita, dragă Carmen! Te îmbrățișez!🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa este, si Soarele este astrul care ne fascineaza cel mai mult. Luna este deasemenea foarte frumasa, insa nu creaza asa des spectacole, cum o face Soarele.
      O duminica minunata si tie, Gina draga. Pupici si îmbratisari 😘🤗

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. cateodata mi-e tare ciuda ca nu am un aparat performant...

      Ștergere
  7. Poezia naturii, surprinsa in imagini...

    RăspundețiȘtergere