miercuri, 31 ianuarie 2024

La florarie - Miercurea fara cuvinte 5/2024

29 de comentarii:

  1. Greu de ales dintre atatea minuni! O placere coloristica.
    Artistice aranjamentele florale!
    Happy WW, draga Carmen!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. 👀🥰...un curcubeu de culori, forme, miresme!
    Le ador, îmi colorează casa, viața, le urmăresc metamorfoza în timpul înfloririi, le cumpăr...dacă nu le primesc🙈😄
    Le am permanent în preajmă, pe cele care permit conservarea formei prin deshidratare 🥀🪻🌹
    Te îmbrățișez dimpreună cu toate buchetele expuse 🤗😘!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu ne placa, nu-i asa?! Sunt delicate si gingase, sunt mici bijuterii pentru casa
      Si noi avem mai tot timpul flori in glastre, cumpara ori Helmut ori eu, asa cum cumparam paine sau iaurt 😊
      Pupici si imbratisari 😘🤗 Un start bun in luna februarie, draga mea 😘🤗🌹

      Ștergere
  3. Orice floare e-oncântare
    pentru ochiul vigilent,
    chiar si cele carnivore
    sunt extrem de-atragatoare:
    vizual si...aparent.
    Binecuvântari supreme, eterne, perene, în orice loc, împrejurari ori vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rapid si usor poti sa te exprimi in versuri, esti un adevarat talent!
      Numai bine! Happy WW 🤗

      Ștergere
  4. Sunt superbe - mai ales în miez de iarnă. 😊

    Happy WW, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Primăvara plutește în aer! Sunt foarte proaspete și revigorate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce flori frumoase! La fel ca tine!❤️
    Mi s-a făcut dor de primăvară. Happy WW! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce culori deosebite au! Foarte frumoase sunt! Mulţumim, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  8. Plutește în aer frumusețea iubirii, dragostea care se dăruie prin minunatele flori!
    Happy WW, Carmen!😘🤗🌹

    RăspundețiȘtergere
  9. Beautiful and so crafty, its always a pleasure to see such great flowers and arrangements.
    I visited you via Comedy Plus: Happy Tuesday 341
    My links: 41+42. I hope you will join us weekly Wed-Sat at #WordlessWednesday (words welcome) https:// esmesalon . com / tag / wordlesswednesday

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbi trandafiri!! Si micutele zambile (adorabile sunt aceste flori - pacat ca, la noi in supermarket unde se gasesc sunt asa tratate... dar ce nu trateaza ei, ca sa reziste )!!
    O bucurie mi-ai facut cu aceste flori. tare mult imi placea sa merg la florarie. Acum nu mai am cum - mai ales de cand parfumeaza artificial flori (cel putin la frezii am avut si dovada..) :(. Dar tot imi place enorm sa ma uit. Si sunt cateva plante la care m-as si aventura sa imi iau :D.
    Ah da.. si aranjamentul e tare frumos.
    Pup cu drag si multumesc mult!!
    Happy azi ::)

    RăspundețiȘtergere