joi, 18 ianuarie 2024

Drum de munte - Reflexii în oglinda 3/2024

 
Este iarna în toata regula! Peisaje ca desprinse din povestile cu Craiasa Zapezilor sau filmul Frozen te însotesc în plimbarile zilnice. Trebuie doar sa privesti cu atentie si poti descoperi spiridusi, troli, reni zburatori, frunze aurii, bulgari de zapada albastra, braduti din marțipan, poduri de gheata spre cer... Cu putina imaginatie este totul posibil! Orice anotimp are minunatiile lui!    
Daca v-au placut reflexiile si luminile din fotografii, va invit sa participati la rubrica "Reflexii în Oglinda", initiata de SoriN si preluata de mine. Publică într-un articol pe blogul tău, o fotografie cu reflexii, o imagine sau un clip pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (orice fel de oglinda... chiar si oglinda ochilor, oglinda apei, a cerului sau oglinda retrovizoare) si înscrie articolul aici - în tabel:

27 de comentarii:

  1. O adevarata feerie!!!
    Ahhh prima poza este combinatia aceea albastruie pe care doar o zi de iarna insorita, cu zapada si putina umbra o poate crea.In a doua atatea oglindiri si reflexii - poti crea in intreaga poveste: copacul care se vede in geamul ce se vede in oglinda, lumina reflectata atat de frumos si apoi copacii din dreappta, impodobiti cu zapada....
    In a treia ai impresia ca dunga de pe margine se continua in oglinda.. de fapt chiar o face... iar in ultima.. presupun ca se lasa seara, sau era doar intunecat.. cealalta caracteristica a zilelor de iarna - cu nuante de gri.
    Iti multumesc - da. Asa arata iarna.
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi place mult sa calatoresc si peisajul sa fie hibernal, eu sa fiu lânga sofer, sa fie caldut in masina, sa fie muzica frumoasa... ☺☺☺ atunci, eu pot sa admir peisajul si sa visez ☺
      Te pup. Numai bine! ❤️😘

      Ștergere
  2. Peisajele par într-adevăr desprinse din poveşti!
    Aici zăpada deocamdată ne ocoleşte.

    Să-ţi fie iarna frumoasă în continuare, dragă Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ieri dupa-amiaza iar a nins, totul e alb-curat, pufos... ma bucur ca azi e vineri!
      Te pup. Un start bun in weekend! ❤️😘

      Ștergere
  3. Este într-adevăr magic! Când încă mai rezistam la frig îmi plăcea să simt zapada scârțâind sub tălpi și să văd sclipirile înghețate in jurul meu. Le văd și acum, că trebuie să merg la muncă indiferent de vreme, dar plăcerea a scăzut considerabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi amintesc de vremurile când sufeream de frig, acum insa, iubesc zapada si frigul nu ma deranjeaza deloc, am incaltaminte perfecta si jachete pufoase, usoare si foarte calduroase. Problema mea este ca in cursul saptamânii, nu am cand sa ma bucur de zapada! Acum e vineri si ieri a nins, abia astept sa ajung acasa. Mâine o sa încerc sa fac un om de zapada - sper sa fie zapada lipicioasa! Te pup. ❤️😘

      Ștergere
  4. the world inside the mirror is another dimension to our own

    RăspundețiȘtergere
  5. Alb superlativ!
    Magia prafului de stele,
    si-al starilor de agregare.
    Lumini si umbre efemere,
    imaculata puritate orbitoare... 🌈💧💔❄✨⛄🎅🌲
    Un sfârsit de saptamâna magnific!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iosif! Si tie un sfârsit de saptamâna magic! ❄✨⛄🌲

      Ștergere
  6. Cred ca numai iarna poate crea o astfel de feerie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate! Fiecare anotimp are frumusete si particularitati ❤️😘 Un start bun in weekend!

      Ștergere
  7. La noi începe sâmbătă. Sâmbătă, duminică, luni. Sper să nu prea ningă.🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la noi iar a nins ieri, zapada s-a depus cam 10 cm...
      Azi dimineata iar a trebuit sa dam cu lopata! Sotul meu in fata casei, eu in fata garajului... Acum înca mai fulguieste însa foarte anemic...

      Ștergere
  8. Te duc într-o lume fantastică fotografiile tale! Sunt superbe! Mulţumim pentru ele!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca urci la Paltinis, sa faci multe poze, te rog!
      Te pup. Un weekend minunat! ❤️😘

      Ștergere
  9. Tot refelexii în oglinda mașinii am pus si eu, dar ale mele sunt noaptea.
    Ce peisaje minunate inzăpezite aveți acolo. Chiar mi-e dor de așa zăpadă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-au placut reflexiile din fotografiile tale!
      daaa, in munti este feeric. Dar si in oras avem zapada. Ieri a nins toata dupa-amiaza.

      Ștergere
  10. Daca ai auzit un scancet sa stii ca-i de la mine! 😂 Au fost, aici, aproape doua zile cu putina zapada (in oras)... Of, ofofofof! 😊 Ma bucur privind peisajele pe care le-ai fotografiat si vad spiridusii de iarna! Nu stiu ce le-am facut de s-au suparat pe mine... si nu mai aduc iarna pe bune si aici. 😊 Draga Carmen, sufla, te rog, cativa nori de zapada si spre noi.
    Frumoasa calatoria voastra pe Taramul de basm al Iernii! 💕
    Imbratisari si pupici de la quattro pentru trio! ❤ 😘 💞 💖 🐾 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi am avut in toata luna ianuarie zapada - in oras, ma refer. Joi- spre miercuri, de la -10°C s-au facut +10°C si a plouat toata ziua. Joi peste tot era verde! Nicio pata de zapada nu mai ramasese! Ieri dupa-amiaza, târziu a inceput sa ninga si a nins bine, pâna noaptea târziu, acum e din nou totul alb, cam 10 cm de zapada s-a depus.
      Am transmis salutarile tale fratelui meu, el la rândul lui trimite numai gânduri bune. S-a bucurat mult când a auzit de Diana!
      Astazi sunt la birou si voi ajunge acasa destul de târziu, deci va fi intuneric, însa maine am de gand sa iesim la plimbare - cu Leo si Helmut. Daca am noroc si zapada va fi lipicioasa, voi incerca sa fac un om de zapada ⛄🌲Si apoi ii voi da adresa ta si il trimit spre Brasov! ☺
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru quattro 😘 💞 💖 🐾 🤗

      Ștergere
  11. Your snowscape collages are magical!
    Love the enchanting photos.

    Hugs and blessings, Carmen

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai surprins exceptional drumul vostru. Poza din dreapta sus este chiar fascinanta!
    Un weekend minunat, draga Carmen! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  13. Un albastru infinit... Astăzi sunt setată pe fraze scurte, se pare, dar parcă nu vin cuvintele, ci doar uimirea și încântarea din spatele lor...

    RăspundețiȘtergere